L'ospiti internaziunali sò in Antalya per u turismu sicuru

invitati internaziunali in Antalya per u turismu sicuru
invitati internaziunali in Antalya per u turismu sicuru

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy: "Per i casi pusitivi, ci saranu appartamenti isolati è blocchi in alberghi, in forma di appartamenti. "Se e fasi di trattamentu duranu più di u periodu di riservazione, i nostri hotel furnisceranu servizii à i nostri ospiti gratuitamente".

Ministru Ersoy: "(I centri di prova in l'aeroporti) cumincianu à travaglià principalmente in Antalya è Istanbul. Dopu diventerà operativu in Dalaman, Bodrum è altri aeroporti internaziunali. "Avemu ancu centri di teste à e fruntiere di a Grecia è a Bulgaria".

Ministru Ersoy: "Antalya hè una cità cù una populazione di 2 milioni 400 mila è u numeru tutale di casi di coronavirus hè 472. In Aydın hè 238, in Muğla hè 298. In altre parolle, u coronavirus hè sottu cuntrullatu in cità turistiche. . U numeru di casi hè statu assai bassu recentemente. "Puderaghju facilmente dì chì pudemu riavvia u turismu in Turchia".

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "In u scopu di a cooperazione cù Ziraat Bank per i ristoranti è i caffè cù licenze di cummerciale, offremu una opportunità di prestitu assai attraente da 1 milione à 20 milioni di lire, cù una maturità di 36 mesi. , 7,5 per centu di interessu, è un periodu di grazia finu à 6 mesi. disse.

U Ministru Ersoy, in u scopu di l'avvenimentu promozionale "Rediscover", induve i servizii turistici sicuri offerti da Turchia durante u prucessu di nurmalizazione in a so lotta contru u novu tipu di epidemie di coronavirus (Covid-19), sò stati tenuti in un hotel in Kundu di Antalya. Regione di u Turismu, cù 50 ambasciatori chì travaglianu in Turchia è parechji altri ambasciatori, hà scontru cù parechji ghjurnalisti straneri.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu ottenutu un successu significativu contr'à l'epidemie in 2 mesi dopu chì u primu casu hè statu vistu in Turchia è chì u prucessu di nurmalizazione hà iniziatu da u 1 di ghjugnu, è chì anu iniziatu un prugramma di certificazione cum'è u settore turisticu.

Rimarchendu chì certificanu aeroporti, aerei, veiculi di trasportu, strutture di alloghju è ristoranti in u scopu di stu prugramma, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu più di 130 criteri, in particulare per e strutture di alloghju.

Spieghendu chì travaglianu cù cumpagnie di l'Unione Europea in stu prugramma, u Ministru Ersoy hà dettu: "Stu prugramma hè un sistema voluntariu. Andemu à l'hotel chì vole riceve stu documentu è preparanu una lista di reguli. S'ellu hè cumpletu cù tutte e tappe in questa lista di regule, u marcamu cum'è "verificatu". À u listessu tempu, demu à l'hotel un logu è mette un segnu cù stu logu nantu à a porta di e facilità. Avemu aduprà un codice QR mobile. Grazie à stu codice QR, pudete accede à tutti i dettagli, hè un sistema trasparente. Pudete vede rapporti detallati nantu à a facilità. Pudete ancu vede a lista di l'alberghi inclusi in stu prugramma nantu à u situ web chì avemu preparatu. "Tutti i tour operatori in Turchia anu cuminciatu à mette sti certificati accantu à i so ritratti di l'hotel".

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i tour operatori internaziunali è l'agenzii di viaghju anu cuminciatu à dumandà stu certificatu da l'alberghi è chì hè assai impurtante.

Dichjarà chì parechji hotel volenu esse inclusi in stu sistema, u Ministru Ersoy hà dettu: "Attualmente, più di 500 hotel anu dumandatu stu certificatu. "Pensemu chì questu ghjunghje à 1 mila in 2 mese". disse.

Nutendu chì a temperatura di u corpu di l'invitati hè prima misurata in l'aeroporti, u Ministru Ersoy hà enfatizatu chì quelli chì a temperatura di u corpu hè sopra 37,8 è quelli chì anu sintomi sò pruvati immediatamente.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu mandatu l'invitatu à l'uspidale quandu u risultatu di a prova era pusitivu è hà cuntinuatu cusì:

"À l'uspidale, i medichi decidenu se questu invitatu deve stà in l'uspidale o micca. A menu chì i nostri ospiti sò in una situazione assai critica, sò mandati à l'hotel. Per i casi pusitivi, ci saranu appartamenti isolati, blocchi, appartamenti in hotel. Se e fasi di trattamentu duranu più di u periodu di riservazione, i nostri alberghi furnisceranu servizii à i nostri ospiti gratuitamente. L'alberghi presentanu ancu un documentu di impegnu à i tour operators. A listessa prucedura s'applicà ancu à i passageri di transitu. "Ùn ci sarà micca spinta".

Centri di prova per l'aeroporti turistici

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i centri di teste sò stati stabiliti in aeroporti spessu usati da i turisti.

Rimarchendu chì i centri di prova ùn anu micca cuminciatu à operare, u Ministru Ersoy hà dettu: "A situazione di u trafficu ùn hè ancu chjaru. Serà operativu in 2 o 3 ghjorni. Prima di tuttu, cumincianu à travaglià in Antalya è Istanbul. Dopu diventerà operativu in Dalaman, Bodrum è altri aeroporti internaziunali. "Avemu ancu centri di teste à e fruntiere di a Grecia è a Bulgaria". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu ancu implementatu u sistema d'assicuranza è hà nutatu chì u sistema hà cuminciatu à esse vendutu per Internet è un ligame hè mandatu à l'operatori turistici nantu à a dumanda, è i prezzi varianu secondu u pacchettu.

"Coronavirus hè sottu cuntrullatu in e cità turistiche"

Dichjarà chì l'individui ùn saranu micca trattati senza u so accunsentu in Turchia, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Se site un turista è venite in Turchia, a prucedura di trattamentu vi sarà prima spiegata. Vi sarà dettu chì tipu di medicazione serà utilizatu. Sè accettate sta prucedura, u trattamentu serà applicatu; se ùn accettate micca, u trattamentu ùn serà micca applicatu. Sapete i numeri in Turchia in generale, ma vogliu ancu sparte i numeri di coronavirus in cità turistiche. Antalya hè una cità cù una pupulazione di 2 milioni 400 mila è u numeru tutale di casi di coronavirus hè 472. In Aydın hè 238, in Muğla hè 298. In altre parolle, u coronavirus hè sottu cuntrullatu in cità turistiche. U numeru di casi hè statu assai bassu recentemente. "Puderaghju facilmente dì chì pudemu riavvia u turismu in Turchia".

Novu pacchettu di creditu per i ristoranti è i caffè

U Ministru Ersoy, chì hà ancu datu a bona nutizia di un novu pacchettu di prestitu per i ristoranti è i caffè, hà dettu: "In u scopu di a cooperazione cù Ziraat Bank per ristoranti è caffè cù licenze cummerciale, prestiti da 1 milione à 20 milioni di lire, 36 mesi di maturità, 7,5 per centu d'interessu, finu à i mesi 6. Lanciaremu una opportunità di prestitu assai attrattiva senza pagamentu da u luni. "Se avete un fatturatu di finu à 3 milioni, pudete aduprà 1 milione, è se avete un fatturatu di 125 milioni o più, pudete aduprà 20 milioni". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì l'imprese chì prufittàranu di u pacchettu di prestitu devenu avè un certificatu cummerciale di u Ministeriu è esse imprese membri di Ziraat Bank.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*