Visita da u guvernatore Kocabıyık à u situ di treni d'alta velocità Ankara İzmir

visita à u situ di treni à alta velocità di Ankara Izmir da u guvernatore Kocabiyik
visita à u situ di treni à alta velocità di Ankara Izmir da u guvernatore Kocabiyik

U guvernatore di Uşak, Funda Kocabıyık, hà visitatu u principale cantiere di custruzzione di a cumpagnia di l'imprenditore, chì realiza u travagliu in corso di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, chì hè previstu per esse cumpletu in 2023.

Durante a visita, u guvernatore Funda Kocabıyık, chì hà ricevutu infurmazioni da u Diputatu General Manager di TCDD, Öner Özgür, è i funzionari di a cumpagnia, hà dichjaratu chì a Turchia hà guasi saltatu in una nova era in u trasportu terrestre, aereu è ferroviariu in l'ultimi anni.

Sottulineendu chì a prevalenza è a mudernizazione di e rete di trasportu hè unu di l'indicatori impurtanti di u sviluppu in a nostra età, u guvernatore Funda Kocabıyık hà dichjaratu chì hè diventatu assai impurtante oghje per andà da un locu à l'altru in un tempu più cortu è aduprà u tempu in modu efficiente.

Esprimendu chì u Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir hè impurtante per Uşak, u guvernatore Funda Kocabıyık hà dettu: "A parte di u prughjettu di 96 chilometri, chì cuntribuisce significativamente à l'ecunumia è a vita suciale di a nostra pruvincia, passa per mezu. i cunfini di a nostra pruvincia. Nantu à u percorsu induve 7 viaducts, 1 stazione, 41 passaggi sotterranei, 24 overpasses, 5 ponti è 136 culverts sò fabbricati, 400 travagliadori, centinaie di machini di custruzzione è veiculi travaglianu ghjornu è notte per compie u prugettu à l'ora prevista. Spergu chì u primu serviziu di treni à alta velocità principia in 2023. Travagliemu duramente per finisce i travaglii u più prestu pussibule. Vogliu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità sia benefiziu per a nostra cità, regione è paese ".

mappa di treni à alta velocità ankara izmir
mappa di treni à alta velocità ankara izmir

1 Comment

  1. Finì in 2021. Hè ritardatu di novu?

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*