Zynga acquisisce i ghjochi di punta di a Cumpagnia di ghjocu turca!

A cumpagnia di ghjocu zynga turk hà compru ghjochi di punta
A cumpagnia di ghjocu zynga turk hà compru ghjochi di punta

A cumpagnia di ghjocu Peak hè stata venduta à Zynga per $ 1.8 miliardi, diventendu u primu unicornu chì esce da Turchia. Peak hè a prima cumpagnia in Turchia à ghjunghje à un valore cusì altu in 10 anni cù 100 impiegati.

Frank Gibeau, CEO di a cumpagnia di ghjocu Zynga, basata in i Stati Uniti, hà annunziatu chì anu compru a cumpagnia di ghjocu turca Peak per $ 1,8 miliardi. Cusì, mentri Zynga hà fattu l'acquistu più grande di a cumpagnia in a so storia, una impresa tecnologica da Turchia hè stata venduta per a prima volta cù una figura di più di 1 billion dollars.

Sicondu u rapportu di Bloomberg, Frank Gibeau, CEO di a cumpagnia di ghjocu Zynga, basata in i Stati Uniti, hà annunziatu chì anu arrivatu à un accordu per cumprà a cumpagnia di ghjocu turca Peak per 1,8 miliardi di dollari (12,3 miliardi TL).

Hè dichjaratu chì a mità di u pagamentu serà fattu in cash è a mità cum'è Zynga shares.

Frank Gibeau, CEO di Zynga, hà dettu: "Semu fieri di accoglie Peak. Peak hè unu di i migliori sviluppatori di ghjoculi di puzzle in u mondu. Semu entusiasti di pudè aumentà i nostri talenti cù una squadra cusì creativa è appassiunata.

Cù a participazione di Toon Blast è Toy Blast, aumentemu u numeru di i nostri ghjochi di punta à ottu, aumentemu a nostra basa d'utilizatori globale in modu drammaticu, è preparate per novi prughjetti in u futuru. "Peak è Zynga cresceranu ancu più rapidamente inseme".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*