2020 milioni di lire di ammende ambientali sò state dedutte in a prima metà di u 112

In a prima mità di u torneu, una penalità ambientale di un milione di lire hè stata emessa.
In a prima mità di u torneu, una penalità ambientale di un milione di lire hè stata emessa.

In u risultatu di l'ispezioni realizate da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione, 6 milioni 112 mila lire sò state imposte à l'imprese chì si sò opposti à a Legge Ambientale in i primi 943 mesi di l'annu.

Hè statu dichjaratu chì in u scopu di l'ispezioni ambientali, l'ispezioni cuntinueghjanu ininterrottamente in 81 pruvince, è l'istituzioni è l'urganisazioni in tuttu u paese, in particulare e strutture industriali, sò ispezionate 136/7 da e squadre di e direzzione cintrali è provinciali, cù 24 veiculi d'ispezione chì accumpagnanu. elli.

In a dichjarazione, hè statu spartutu chì a maiò parte di l'amende sò state date in u campu di a contaminazione di i rifiuti, è chì 345 milioni 48 mila TL sò stati penalizzati in 114 procedimenti penali contr'à quelli chì anu causatu a contaminazione di rifiuti in a prima mità di l'annu è impurtavanu rifiuti chì violatu a legislazione.

Indicà chì a più penalità dopu à i rifiuti hè ligata à l'Evaluazione di l'Impattu Ambientale (EIA), hè statu signalatu chì "Quelli chì operanu senza avè principiatu u prucessu di EIA, imprese chì ùn anu micca preparatu un rapportu EIA è ùn anu micca cumpletu e regule specificate in l'EIA. rapportu sò stati amminati 28 milioni 904 mila lire ". dichjarazioni sò state incluse.

Hè statu dichjaratu chì a terza zona induve l'azzioni più penali sò applicate hè a contaminazione di l'acqua, è l'imprese chì causanu a contaminazione di l'acqua sò stati multati 3 milioni 146 mila lire cù 13 azzioni penali.

A PENALITA AMBIENTALE AUMENTATA QUASI 2 VOLTE RISPETTU À L'ULTIMA ANNU

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì u Ministeru ùn permette micca tolleranza à l'imprese chì causanu a contaminazione di l'aria, è chì 129 azzioni penali sò applicati à l'imprese chì contaminanu l'aria, è 8 milioni 816 mila lire sò amminati.

Soulendu chì quelli chì causanu a contaminazione di u sonu ùn restanu micca impuniti, i seguenti sò stati nutati:

"L'ufficiali di u ministeru anu ammendatu l'imprese chì anu superatu i valori limite di 4 milioni 337 mila lire. Quelli chì anu contaminatu a terra sò penalizzati 3 milioni 627 mila lire, quelli chì brusgiavanu stubble 258 mila lire, è quelli chì ùn anu micca a so misura di emissioni di scarico 616 mila 600 lire sò penalizzati. A fine di 4 milioni 465 mila lire hè statu ancu impostu à altri temi cum'è l'acquistu di sabbia senza permessu è a contaminazione di l'ambiente in i lochi publichi. In 6 mesi, u ministeru hà impostu un totale di 112 milioni 943 mila lire ammende ambientali à l'urganisazioni chì s'opponenu à a Legge Ambientale.

Hè statu dichjaratu chì l'amende ambientali quasi radduppiate in quantu à u listessu periodu di l'annu precedente, è chì u Ministeru hà impostu una multa amministrativa di 6 milioni di lire à e strutture in i primi 62 mesi di l'annu passatu, è a fine ambientale di 6 mesi. applicata quist'annu hà righjuntu 112 milioni di lire.

Hè statu dichjaratu chì a pruvincia cù u più altu numeru di ammende in u periodu di 6 mesi di l'annu era Istanbul, seguita da Ankara, İzmir, Sakarya è Tekirdağ, rispettivamente.

Hè statu registratu chì 35 milioni 436 mila TL in Istanbul, 18 milioni 83 mila TL in Ankara, 5 milioni 15 mila TL in İzmir, 4 milioni 229 mila TL in Sakarya è 3 milioni 656 mila TL in Tekirdağ sò stati imposti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*