Otokar esporta 50 autobus à Malta

esportazione di autobus da Otokar à Malta
esportazione di autobus da Otokar à Malta

Una di e cumpagnie di u Gruppu Koç, Otokar cuntinueghja à guadagnà una grande popularità è aumentà e so esportazioni in diversi paesi europei cù i so veiculi muderni di trasportu publicu. Offrendu opportunità di viaghju comode è sicure à milioni di passageri cù più di 50 mila autobus in più di 35 paesi di u mondu, Otokar hà furnitu 50 autobus Kent cù guida à destra à Malta. Cù a consegna, u numeru tutale di autobus di Otokar in i carrughji di Malta si avvicinava à 300.

Otokar, u capu di u mercatu di l'autobus turcu, ùn rallenta micca l'esportazioni. Offrendu opportunità di viaghju comode è sicure à milioni di passageri in u mondu sanu, da Spagna à Germania, da Francia à Belgio, Italia è Romania, è ancu u nostru paese, Otokar hà cumpletu u so 5u ordine da Malta. Otokar hà consegnatu 50 autobus di a cità Kent cù a manu diritta.

Mentre chì u numeru tutale di autobus di marca Otokar in i carrughji di Malta, un paradisu turisticu, s'avvicinava à 300, a cerimonia di consegna hè stata participata da u Primu Ministru maltese Robert Abela, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura di Malta Ian Borg è u presidente di u Trasportu Pùblicu di Malta Felipe Cosmen.

Mentre chì a flotta di trasportu publicu di Malta, cù una età media di 4 anni, si distingue da parechji paesi europei, Felipe, presidente di u Cunsigliu di u trasportu publicu di Malta, hà dichjaratu chì i studii di trasfurmazioni realizati in l'ultimi anni sò un investimentu impurtante in l'ecunumia di u paese. Notendu chì i vechji autobus sò stati eliminati gradualmente, Cosmen hà sottolineatu chì cuntinueghjanu à investisce in a qualità di serviziu in questu campu è elevà i standard.

Parlendu à a ceremonia, u primu ministru maltese Robert Abela hà dichjaratu chì u trasportu publicu hà fattu un salto in l'ultimi anni grazia à l'investimentu cuntinuu in autobus novi è muderni, aghjustendu chì a fiducia in u sistema di trasportu publicu hè stata restaurata. U Ministru di u Trasportu è l'Infrastruttura di Malta, Ian Borg, hà elogiatu l'investimentu fattu da u Trasportu Pùblicu di Malta, nutendu chì a flotta d'autobus in Malta hè trà i più novi è più amichevuli di l'ambiente in Europa.

COMFORT ALTU NIVELLU IN TRANSPORTU URBAN

L'autobus City di 12 metri di guida à diritta, pruduciutu apposta per Malta, chì deriva a maiò parte di i so ingressi da u turismu, offre à i passageri un cunfortu senza pari cù u so pianu d'entrata bassu senza scalini è un grande volume internu. Kent, chì si distingue cù u so aspettu mudernu di l'internu è l'esterno, u mutore Euro 6 ecologicu, a tenuta di strada superiore, oltre à esse ecunomica, porta sempre prufittu à i so utilizatori cù i so bassi costi di operazione. Prumettendu un viaghju frescu ogni stagione cù u so putente climatizzatore, Kent offre a massima sicurezza cù ABS, ASR, freni à discu è un sistema anti-jamming in e porte.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*