A cerimonia di lanciamentu di u Campionatu Mundiale di Mountain Bike 2020 hè tenuta

A cerimonia di lanciamentu di u campionatu mundiale di maratona di mountain bike hè stata tenuta
A cerimonia di lanciamentu di u campionatu mundiale di maratona di mountain bike hè stata tenuta

Presidenza à a ceremonia di lanciamentu di u Campionatu Mondiale di Maratona di Mountain Bike 2020 Sözcüs Prof. Dr. İbrahim Kalın hà dettu: "U Maestru Necip Fazıl hà dettu:" Avete strisciatu tantu in faccia, alzate, Sakarya ". Avemu vistu chì a ghjente di Sakarya s'arrizzò in ogni locu. Hè assai precisu chì Sakarya accoglierà l'urganizazione di bicicletta giganti perchè Sakarya hè a cità più adatta per questa urganizazione cù u so verde è a natura ". U presidente Ekrem Yüce hà ringraziatu à tutti per u so sustegnu à u Campionatu in nome di u populu di Sakarya.

A cerimonia di lanciamentu di u Campionatu Mondiale di Maratona di Mountain Bike 2020, chì serà ospitata da a Municipalità Metropolitana di Sakarya sottu l'auspici di a Presidenza, hè stata tenuta in u Valle di Ciclismo di Girasole. Cerimonia di lanciamentu presidenziale Sözcüsü İbrahim Kalın, u guvernatore Çetin Oktay Kaldirim è u sindaco metropolitanu Ekrem Yüce, u deputatu di u Partitu AK Kenan Sofuoğlu, u presidente di a Federazione Turca di Ciclismo Erol Küçükbakırcı è i so vicepresidenti, u presidente di a Fundazione Ankara Sakaryalılar İrfan Çelik, membri di sindaci di distrittu, direttori di l'ONG, rappresentanti di sindaci provinciali, ONG a stampa, invitati da a cumunità pulitica, sportiva è artistica, è un gran numaru di spettatori. A cerimonia di lanciamentu, in a quale a prumuzione di l'urganisazione gigante chì si terrà trà u 23-25 ​​d'ottobre, hè stata trasmessa in diretta da parechji canali naziunali è lucali, mentre chì spettaculi è spettaculi spiciali detti à l'audienza una serata magnifica.

L'ultimu campionu hà parlatu assai di Sakarya

L'ultimu Campione Mondiale di Maratona di Mountain Bike, u francese Thomas Allier, chì hà pigliatu u palcuscenicu è hà salutatu l'audienza in a ceremonia di lanciamentu, hà dettu: "Serà una corsa assai bona. I migliori preparazioni chì aghju mai vistu sò stati fatti. Mi piacia assai a cità di Sakarya. Facemu una bella corsa ", disse; A squadra di ciclismo di a Municipalità Metropolitana di Salcano Sakarya, composta da atleti naziunali cum'è Onur Turgut, Serkan Balkan, Zeki Kaygısız, Onur Balkan, Emre Yavuz, Halil İbrahim Doğan è Mustafa Sayar, hè stata presentata à l'audienza in a cerimonia di lanciamentu.

Sakarya, a cità di e cità

U presidente Ekrem Yüce, chì hà iniziatu u so discorsu ringraziendu tutti l'invitati chì sò ghjunti à a ceremonia di lanciamentu di u Campionatu Mundiale di Ciclismo di Montagna UCI 2020, hà dettu: "A nostra Sakarya hè una cità induve persone di tutte e naziunalità è culture vivenu inseme. A chjama a cità di e cità. Bosnian, Circassian, Laz, Turkish, Albanian, Kurdish è parechje altre naziunalità campanu quì in unità è inseme. Avà, una di l'urganisazione più rispettu in u mondu, chì cunvene à Sakarya, a cità di e cità, u campiunatu hà da esse in a nostra cità questu annu. Ospiteremu in a nostra cità atleti, squadre, membri di a stampa, amatori di sport è dilettanti di ciclismo di tuttu u mondu. Mostreremu à u mondu sanu l'ospitalità di Sakarya, chì avemu ereditatu da i nostri antenati ".

Ogni sfumatura di verde hè in Sakarya

Esprimendu chì Sakarya hè una cità vantaghju in parechji aspetti, u sindaco Yüce hà dettu: "Avemu ogni sfumatura di verde. Avemu un clima adattatu per l'arboricultura, u paisaghju è e piante ornamentali. I nostri terreni agriculi sò assai pruduttivi. I nostri pianuri sò fertili. Acarlar Floodplain, una di e pochi meraviglie naturali di u mondu, si trova in a nostra cità. Avemu mare, laghi, fiumi, altipiani è assai più bellezze naturali chì ùn possu cuntà. A nostra capacità di produzzione cummerciale è industriale hè assai alta. Semu in u centru di e rete di cummerciale storiche è muderne ".

Massimizeremu u nostru putenziale sportiu

Esprimendu chì stanu travagliendu per portà u putenziale sportivu di a cità à u più altu livellu, u sindaco Yüce hà dettu: "Offremu equipaggiu tecnicu, sala di furmazione è opportunità di campu à i club sportivi amatoriali è atleti impegnati in sport individuali in a nostra cità. Cum'è u Club Sportiu di a Municipalità Metropolitana, operemu cù 24 mila 2 atleti diffirenti in 733 rami differenti. Custruemu percorsi biciclette chì si sparghjeranu quasi in tutta a nostra cità. A prima tappa di a nostra bici giganti, chì parte da a Valle di u Girasole è finisce nantu à a costa di Sapanca, hè stata cumpletata. Aspittemu l'appruvazioni di u nostru ministeru per a seconda è a terza tappa. Spergu chì, appena l'appruvazioni vene, compieremu queste tappe assai rapidamente ", disse.

Semu candidati per a cità amichevule per a bicicletta

Esprimendu chì facenu passi per diventà una cità "amichevule per a bicicletta", Yüce hà dettu: "Cuntinuemu a nostra preparazione per u festival di bicicletta chì sviluppà u turismu di bicicletta in u scopu di u prugramma di cooperazione transfrontaliera di u Mari Neru. Avemu dumandatu u titulu di "Bike Friendly City", chì hè solu dispunibule in 12 cità in u mondu. A nostra Sakarya sarà prestu una di e "Città Bike Friendly" di u mondu. Vogliu ringrazià i nostri cari compatrioti, chì ci anu dimustratu ogni tipu di fiducia in u successu di tutti issi sviluppi. In nome di u populu di Sakarya, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti, in particulare u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, è u sgiò İbrahim Kalın, chì ùn anu micca risparmiatu u so sustegnu à u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike 23, chì hè unu. di l'urganisazioni più rispettate in u mondu è si terrà u 25-2020 ​​d'ottobre.

L'urganisazione gigante cuntribuisce à a prumuzione di u nostru paese

U presidente di a Federazione Turca di Ciclismo, Erol Küçükbakırcı, hà dettu: "Semu quì oghje per a prumuzione di u Campionatu Mundiale di Maratona di Mountain Bike, chì si ferà in uttrovi. Cum'è a Federazione, sempre sustenemu tali urganisazioni. Tali urganisazione cuntribuiscenu à a prumuzione di a nostra cità è paese. U nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Sakarya sustene una vita attiva. Una vita attiva significa salute, significa ecunumia. Sakarya hè una cità chì ama a bicicletta. U ciclismu in u nostru paese hè diventatu una urganizazione sportiva induve l'interessu cresce ogni ghjornu. Grazie à tutti quelli chì anu participatu ".

Campioni mundiali emergeranu da Sakarya

U guvernatore Çetin Oktay Kaldirim hà dettu: "U nostru Sakarya hè una cità sportiva impurtante, una cità sportiva di marca, hà avutu un successu estremamente successu micca solu in i sport di squadra, ma ancu in i sporti individuali, hà ottenutu successi internaziunali, hà risuscitatu i valori di a marca, è hè un sportu impurtante. cità. Cum'è a Turchia hè marcata è sviluppata in u mondu, a nostra Sakarya hè una cità marcata, sviluppata è crescente cù a so natura, a pace, l'industria è l'agricultura, è dà un esempiu in parechji campi. Sta cità hè veramente un paradisu in a terra cù e so bellezze naturali, fiumi, blu è verde, turisimu in tutte e staggione è opportunità naturali. Hè una di e cità chì si trova in una pusizione geografica assai impurtante è hà opportunità logistiche assai forti. Spergu chì si riflette tutti issi punti di forza nantu à a so infrastruttura sportiva, è serà una cità di marca chì furmà atleti impurtanti cù e so numerose infrastrutture sportive, sia cù sport di squadra è sport individuali, cum'è in a valle chì simu. Spergu chì parechji atleti di successu emergeranu da quì, emergeranu campioni di u mondu ".

Sakarya, a cità più adatta per l'urganizazione

A Presidenza hà iniziatu u so discorsu ringraziendu tutti quelli chì anu assistitu à a cerimonia. Sözcüs Prof. Dr. İbrahim Kalın hà dettu: "U nostru Sakarya hè una cità chì cuntene assai bellezze. Sò sicuru chì fate sta urganizazione in u megliu modu. U maestru Necip Fazıl Sakarya hà dettu in u so puema: "Avete arrampicatu assai in faccia, alzate Sakarya". Avemu vistu chì a ghjente di Sakarya s'arrizzò in ogni locu. Per quessa, hè assai appruvatu per a nostra Sakarya per accoglie sta urganizazione di bicicletta giganti perchè Sakarya hè a cità più adatta per questa urganizazione cù a so agricultura, u verde è a natura. U fattu chì un cumplessu sportivu chì serà indicatu in Turchia è in u mondu hè statu custruitu in Sakarya hè un indicazione chì tali urganisazioni giganti seranu ospitu in u futuru. Vogliu piglià sta occasione per sprime a mo gratitùdine à tutti i residenti di Sakarya per u so interessu in u ciclistu. Cù u vostru interessu è u sustegnu, tali urganisazioni giganti saranu più spessu in u nostru paese. Diu ci aiuti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*