I travaglii di l'offerta di l'autostrada Ankara Delice cuntinueghjanu

Ankara Delice i travaglii di l'autostrada continuanu
Fotografia : Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù i trasportatori nantu à l'autostrada Ankara-Kırıkkale è hà dettu: "Comu sapete, u nostru paese hà attraversatu un prucessu epidemicu da marzu. Duranti stu prucessu epidemicu, sti cummercianti di trasportu anu realizatu a logistica di u paese cun grande devozione ", disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù i trasportatori in un stabilimentu di riposu nantu à l'autostrada Ankara-Kırıkkale. Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu à u prugramma, chì era chjusu à a stampa. Nutendu chì anu ascoltu i prublemi di i cummercianti di u trasportu, u Ministru hà indicatu l'impurtanza di u settore di u trasportu è hà dettu: "Eramu inseme cù i nostri cummercianti di trasportu, da i camionisti à l'operatori di autobus à i servitori, in e strutture di riposu in Kırıkkale. Avemu pusatu cun elli tutti, ascoltu e so preoccupazioni è cunsultate. Avemu pigliatu nota di i vostri prublemi. Hopefully, avemu da pruvà à risolve i so prublemi u più prestu pussibule. Comu sapete, u nostru paese hà attraversatu un prucessu epidemicu da marzu. Duranti stu prucessu epidemicu, sti cummercianti di trasportu anu fattu a logistica di u paese cun grande devozione. Mentre eramu seduti in e nostre case, anu cura di i nostri bisogni. Li ringraziemu senza fine. Speremu, avemu da passà u prucessu chì chjamemu a nova normale u più prestu pussibule. Spergu chì u settore di u trasportu ghjunghje à u livellu chì desidera. Continuaranu à travaglià devotamente per serve i nostri citadini. Semu in un puntu di trafficu impurtante, chì hè à l'uscita di Ankara prima di e vacanze ", disse.

I travaglii di l'offerta di l'autostrada Ankara-Delice continuanu

In quantu à i travaglii stradali in a regione, u Ministru Karaismailoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "U nostru travagliu stradale trà Ankara è Kırıkkale cuntinueghja. Avemu u scopu di aumentà u nostru trafficu à trè corsie u più prestu pussibule, anche parzialmente. In a continuazione di questu, avemu investimenti più grande è più permanente. Da una banda, i nostri travaglii di offerta per l'autostrada Ankara-Delice cuntinueghjanu. In novu, questi sò prughjetti impurtanti chì i nostri citadini aspettanu.

U Ministru Karaismailoğlu hà celebratu cù i citadini

Dopu à l'annunziu, Karaismailoğlu hà visitatu u puntu di cuntrollu di u trafficu davanti à l'Uffiziu Regionale di Supervisione di u Trafficu, chì si trova à u puntu di cruciamentu di 43 pruvince è hè chjamatu "intersezzione chjave". U Ministru Karaismailoğlu hà ricevutu infurmazioni da u guvernatore Yunus Sezer, cù i citadini in certi veiculi fermati à u puntu di cuntrollu. sohbet hà celebratu.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Prendemu à i nostri citadini di attentu è di seguità e regule di trafficu per passà a festa cum'è una festa, per ripusà è riunite cù i so amati in tempu. Vogliu à tutti una bona festa ", disse.

Karaismailoğlu dopu hà ricevutu un briefing da l'autorità in u situ di custruzzione di Yahşihan di a linea Ankara-Sivas High Speed ​​​​(YHT) in u prugramma, chì era chjusu à a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*