Simulazioni di flussu d'aria digitale ponu esse aduprate per u trasportu aereu sicuru

I simulazioni di flussu d'aria digitale ponu esse aduprate per u trasportu aereu sicuru
I simulazioni di flussu d'aria digitale ponu esse aduprate per u trasportu aereu sicuru

David Ziegler, chì guida l'industria aerospaziale è di difesa in Dassault Systèmes, spiegò i so punti di vista è suggerimenti per a nova normalità.

Sicondu Ziegler, e compagnie aeree è l'aeroporti chì sò tornati in opera ponu simule in modu efficace u flussu d'aria è a diffusione di virus in a cabina di l'aeronautica. Puderà ancu riprogettà è pruvà e prucedure di sicurezza travagliendu in un mudellu virtuale.

L'industria di l'aviazione ghjucà un rolu vitale in a ripresa economica mentre u mondu si batte per superà a pandemia di COVID-19. Ci hè assai travagliu da fà in questa industria. L'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA) prevede chì u numeru tutale di passageri in 2020 serà 2019% più bassu cà in 48. Sicondu un sondaghju IATA, u 40% di i pensioni recenti dicenu chì aspittàranu almenu sei mesi dopu chì u virus hè sottu cuntrullatu prima di imbarcà di novu in un aviò. Guadagnà a fiducia di questi passageri serà cruciale. Tuttavia, l'industria hà digià una forte sperienza in a prevenzione di a diffusione di e malatie; Dunque, e compagnie aeree, l'aeroporti è i fabricatori di aerei anu digià protokolli di sicurezza stretti.

Ottimisazione di a qualità di l'aria

L'aeroporti, e compagnie aeree è i pruduttori di l'aeronautica prestanu attenzione à a qualità di l'aria micca solu per assicurà a cunsulazione di i passageri, ma ancu per prevene a diffusione di sustanzi tossichi è germi. Per esempiu, in cabine di l'aeronautica AIRBUS, u flussu di l'aria, a pressione, a temperatura è a qualità sò constantemente monitorati è tutta l'aria hè rinnuvata ogni trè minuti. Grazie à i filtri di particulate di l'aria (HEPA) d'alta efficienza, a qualità di l'aria righjunghji i standard in sala operatoria di l'ospitale; Cusì, u 99,99% di particeddi quant'è i batteri microscòpichi è i virus sò puliti.

impedisce a diffusione di a malatia

U trasportu aereu hè unu di i punti chjave per a prevenzione di una minaccia pandemica emergente. Per quessa, urganisazioni cum'è l'IATA, l'Organizazione di l'Aviazione Civile Internaziunale è l'Organizazione Mondiale di a Salute collaboranu per sviluppà regulamenti è pratiche esemplarii per i travagliadori di l'industria per prevene a diffusione di a malatia. Per esempiu, a disinfettazione di cabine di l'aeronautica hè parte di a rutina di pulizia di rutina è e disinfezioni ripetute sò realizate per minimizzà i risichi. E squadre supplementari travaglianu in l'aeroporti per pulizziari i schermi tattili, i corrimani è altri spazii spessu usati. Parechji aeroporti anu ancu schermu i passageri per assicurà chì e persone cun febbre o sintomi ùn si imbarcanu micca in l'aviò.

Modelli di precauzione per u funziunamentu sicuru

simulazioni di flussu d'aria digitale; Pò esse adupratu da e compagnie aeree è aeroporti in scenarii di probabilità virtuale per misurà l'efficacità di misure cum'è a distanza sociale, l'usu di maschere o u cambiamentu di u flussu di passageri in a lotta di a diffusione di virus. Queste tecnulugia sò state recentemente aduprate in cullaburazione cù l'Istitutu di Disegnu Architetturale Centrale-Sud di a Cina in simulazioni di flussu d'aria è diffusione di virus in l'Hospital di Wuhan per cumbatte a diffusione di Covid-19.

A ripresa di e compagnie aeree è l'aeroporti ponu seguità un approcciu simili à a sicurità di u persunale è di i passageri. E compagnie aeree ponu simule in modu efficace u flussu d'aria è a diffusione di virus in a cabina di l'aeronautica è riprogettà è pruvà e so prucedure di sicurezza travagliendu in un mudellu virtuale. Inoltre, ponu cumunicà in modu efficace cù tutti i stakeholder è aumentà a fiducia di i passageri producendu video d'alta qualità chì mostranu cumu funzionanu e prucedure.

L'aeroporti ponu utilizà a listessa tecnulugia per creà mudelli di simulazione chì l'aiuteranu à ottimisà u flussu di passageri è à pruvà l'efficacità di e misure di sicurezza è e prucedure. Testendu i so piani prima nantu à una replica virtuale di l'aeroportu, ponu ottimisà e risorse è minimizzà i prublemi. Puderanu ancu fà video chì mostranu à l'impiegati è i passageri chì l'ambiente hè sicuru.

In a "nova normale" dopu a pandemia, a sicurità di i passageri deve esse stabilita in ogni tappa da u disignu à a partenza è u volu. Un tali approcciu end-to-end hè digià implementatu, grazia à i sforzi cumuni di e cumpagnie in l'ecosistema di l'aviazione.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*