L'Amministrazione Spaziale Naziunale Chine si prepara à fà a prima missione di ricunniscenza di Marte

U geniu si prepara à imbarcà in a so prima missione di ricunniscenza di Marte
U geniu si prepara à imbarcà in a so prima missione di ricunniscenza di Marte

Sicondu l'infurmazioni furnite da l'Amministrazione Spaziale Naziunale di a China, u quartu missaghju Long March-5 (Changzheng-5) lanciarà u rover Tianwen-1 Mars in una data adatta questu veranu.

U cohettu, chjamatu Long March-5 Y4, hè statu trasportatu oghje à a piattaforma di lanciu in u Centru di Lanciamentu Spaziale di Wenchang in a pruvincia di Hainan.

Dopu chì u rachettu Long March-5 Y4 hè ghjuntu à u Wenchang Launch Center in May, a preparazione di l'assemblea è di a prova hè stata cumpletata.

Questa missione hè u primu lanciamentu praticu di a serie di cohete Long March-5. À u listessu tempu, u veiculu di lanciamentu di a Cina effettuerà a missione di mandà u rover Mars à l'orbita Terra-Mars per a prima volta.

A prima missione di esplorazione di Marte in Cina hè stata appruvata in ghjennaghju 2016. A missione hà u scopu di ottene dati scientifichi nantu à l'esplorazione di Mars dopu avè realizatu l'ambienti planetari, sbarcamentu è esplorazioni di pattuglia in Mars. U primu passu di l'esplorazione planetaria di a Cina serà fattu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*