L'aeroportu regiunale di Çukurova serà cumpletu in 2 anni

L'aeroportu regiunale di Cukurova da esse cumpletu in l'annu
L'aeroportu regiunale di Cukurova da esse cumpletu in l'annu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì u scopu di finisce a custruzzione di l'Aeroportu Regionale di Çukurova in Mersin in 2 anni.

Karaismailoğlu, accumpagnatu da u guvernatore Ali İhsan Su, presidente di a Gran Assemblea Naziunale di a Cummissione di Pianificazione è Budget di Turchia Lütfi Elvan è altri partiti pertinenti, hà inspeccionatu a custruzzione di l'Aeroportu Regionale di Çukurova.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a visita di u campu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu da esaminà i prughjetti di trasportu in corso in a cità in situ.

In riferimentu à l'investimenti di e compagnie aeree di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 24 à 56 durante i guverni di u Partitu AK. Avemu aumentatu u numeru di passageri da 30 milioni à più di 210 milioni. "A compagnia aerea hè diventata u modu di a ghjente". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì travaglianu per un aeroportu chì si adatta à Çukurova è hà dettu: "Travagliemu cù tutte e nostre forze per custruisce un aeroportu chì si adatta à a regione di Çukurova, i nostri stimati citadini è a nostra nazione. Tuttu u travagliu cuntinueghja rapidamente. Attualmente avemu travagliatu nantu à a pista. Speremu, compiemu tutti i nostri travaglii di infrastruttura à a fine di l'annu. In novu, u travagliu nantu à e strade di cunnessione di l'aeroportu cuntinueghja rapidamente. "Avemu finitu e cunnessione stradale di l'aeroportu à principiu di l'annu prossimu". disse.

Enfatizendu chì u travagliu in l'aeroportu cuntinueghja, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ancu finitu i nostri prughjetti in quantu à a superstruttura. In a prima fase, avemu finitu i prughjetti di terminal di l'aeroportu chì serviranu 8 milioni di passageri in a prima tappa. Dopu avemu cuncepitu un aeroportu cù una capacità di serve 12 milioni di passageri. "Sperendu, avemu u scopu di fà l'offerta in i ghjorni à vene è di inizià a custruzzione in questu annu è finisce a custruzzione in 2 anni à u più tardu". hà fattu a so valutazione.

"U primu aereo atterrirà nantu à a pista in 2 anni"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì seguiranu u prugettu è hà dettu: "Avemu messu in opera in i prossimi 2 anni un aeroportu chì Çukurova hà bramatu, degnu di elli è di a nostra nazione, per furnisce u serviziu u più prestu pussibule, è L'aeroportu regiunale di Çukurova servirà sta regione. Ùn pensemu micca à questu solu cum'è una compagnia aerea di Çukurova. Stu locu servirà tutti i settori cum'è OIZ, industria, mare, portu, turisimu è agricultura. Serà un investimentu assai preziosu. Speremu chì riceveremu un ritornu di u nostru investimentu quì in pocu tempu. "Avemu fattu i nostri piani è preparazione cusì".

U Ministru Karaismailoğlu hà dumandatu à un ghjurnalistu: "Quandu u primu aviò atterrirà nantu à a pista?" "Tutti i nostri piani sò chì l'aviò sbarca in u nostru aeroportu in 2 anni, prima di a fine di i 2 anni". "Questu hè u nostru travagliu è u nostru scopu". ellu rispose.

Karaismailoğlu, accumpagnatu da i parlamentari di u Partitu AK Mersin Hacı Özkan, Zeynep Gül Yılmaz è Ali Cumhur Taşkın è u sindaco di Akdeniz Mustafa Gültak, hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da i funzionari chì travaglianu in u campu. Karaismailoğlu hà ancu fattu una foto di souvenir cù i travagliadori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*