DFDS Business Unit Mediterraniu Porta u Patrimoniu Culturale di Turchia in Acque Mediterraneu

L'unità di cummerciale di dfds Mediterranean porta u patrimoniu culturale di Turchia in acque mediterranee
L'unità di cummerciale di dfds Mediterranean porta u patrimoniu culturale di Turchia in acque mediterranee

DFDS Akdeniz Business Unit, a cumpagnia di DFDS, a cumpagnia di punta di l'Europa in i campi di marittima è logistica, chì opera in Turchia, hà chjamatu a nave Cemil Bayülgen "Galata Seaways" in u scopu di a so decisione di nome tutte e navi in ​​a so flotta dopu. i patrimonii culturali UNESCO in Turchia. DFDS Mediterranean Business Unit porta u patrimoniu storicu è culturale di e terri turchi à l'acque di u Mediterraniu cù i nomi di 14 navi in ​​a so flotta.

DFDS Mediterranean Business Unit hà finalmente chjamatu a nave Cemil Bayülgen "Galata Seaways" in u scopu di a so decisione di chjamà tutte e so navi chì servenu in a so rete mediterranea attuale dopu à i siti di u patrimoniu culturale di l'UNESCO in Turchia. Mentre a DFDS Mediterranean Business Unit hà rinominatu i 12 navi in ​​a so flotta, hà datu i nomi "Ephesus Seaways" è "Troy Seaways" à i dui navi giganti Ro-Ro, ognunu cù una capacità di 450 rimorchi, chì sò stati lanciati da Pendik Port l'ultimu. annu.

DFDS Mediterranean Business Unit porta viaghji regularmente cù 14 grandi navi Ro-Ro chì portanu u patrimoniu storicu è culturale di Turchia in acque mediterranee è una capacità di nave chì supera i 60 km. I battelli arrivanu à i porti di Trieste è Bari in Italia, Patras in Grecia è Sete in Francia da trè punti diffirenti in Turchia, vale à dì Pendik, Yalova è Mersin in Istanbul.

I navi 14 in a flotta di DFDS Mediterranean Business Unit sò rispettivamente; A gloriosa storia di a Turchia in acque mediterranee, cumprese Cappadocia Seaways, Olympos Seaways, Gallipoli Seaways, Artemis Seaways, Dardanelles Seaways, Aspendos Seaways, Assos Seaways, Sumela Seaways, Zeugma Seaways, Myra Seaways, Galata Seaways, Pergamon Seaways, è Trophes Seaways. è porta i nomi di e cità antiche.

Lars Hoffmann, Head of DFDS Mediterranean Business Unit, hà dettu: "Cum'è DFDS Mediterranean Business Unit, avemu chjamatu tutte e 14 navi di a nostra flotta chì serviranu in a reta attuale di DFDS in u Mediterraniu, dopu à i suggerimenti di i nostri impiegati, i siti di u patrimoniu culturale di l'UNESCO. in Turchia. In cunfurmità cù sta decisione, avemu finalmente chjamatu u bastimentu Cemil Bayülgen "Galata Seaways". Cum'è DFDS Mediterranean Business Unit, simu felici di rapprisintà a Turchia in l'acque di u Mediterraniu cù i nomi di i nostri 60 navi cù capacità di più di 14 km.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*