Lexus apparirà nantu à a Red Carpet à u Festival di Venezia

Lexus appariscerà nantu à a catifa rossa à u Festival di Venezia
Foto: Hibya

U fabricatore di vitture premium Lexus hè diventatu torna a marca ufficiale di i veiculi di u Festival di Venezia, chì si terrà u 2-12 di settembre di u 2020. Lexus serà nantu à a catifa rossa à fiancu di nomi famosi cum'è u veiculu ufficiale di u 77th Festival di Film di Venezia, chì si terrà à Lido di Venezia.

L'urganizazione, seguita da u mondu sanu, serà accumpagnata da 36 vitture. L'ampia gamma di supercoupe convertibili Lexus LC Convertible, LC Coupe, UX 100e 300 per centu elettricu cù tutti i mudelli SUV è berlina ES appariscerà nantu à a catifa rossa. U veiculu elettricu di Lexus UX 300e serà in prima linea durante l'avvenimentu per mostrà a visione di a marca.

Lexus, chì hà relazioni strette cù u mondu di u cinema, hà da cuntinuà à dimustrà u so approcciu orientatu à e persone è innovatore. Cate Blanchett servirà cum'è presidente di a ghjuria internaziunale in u Festival di Film di Venezia, induve Lexus hè statu u cumpagnu ufficiale di u veiculu per l'ultimi quattru anni. L'attrice italiana Anna Foglietta effettuerà e cerimonie di apertura è di chiusura di u festival.

Lexus, chì si prepara à furnisce una sperienza unica à i nomi famosi, purterà sta sperienza speciale di festivale più in là cù l'attenzione chì dà à i dettagli, l'artigianalità di alta qualità è u cunfortu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*