Tunnel invisibili sottu u castellu di Gaziantep

Tunnels chì ùn sò mai vistu sottu à u castellu di gaziantep venenu à a luce
Fotografia: Municipalità Metropolitana di Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep apre a porta à a storia sotterranea di a cità, basatu annantu à u mottu di "Cultura sopra è sottu". In questu cuntestu, in u risultatu di i travaglii di pulizia realizati in cunfurmità cù a decisione di u Cunsigliu di Preservazione di u Patrimoniu Culturale di Gaziantep, sottu u Castellu di Gaziantep, unu di i simboli di a cità, hè stata truvata una legenda urbana, "Acqua Dolce-Amara". 18 metri sottu terra. Quandu i travaglii sò finiti, i tunnellati utilizati per scopi di difesa intornu à u castellu è a cità finu à u periodu di a Guerra d'Indipendenza seranu scuperti è purtati in u turismu.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à travaglià nantu à a storia sotterranea quant'è a storia sopra a cità. In questu cuntestu, cù u travagliu kastel è livas chì hà realizatu, accelerà u so travagliu assicurendu ch'ellu era inclusu in a lista tentativa di l'Organizazione di l'Educazione, a Scientifica è a Cultura di e Nazioni Unite (UNESCO). Cù i studii di storia orali realizati cù l'anziani chì vivenu in a cità, l'"acqua fresca-amara", chì si dice chì si trova sottu à u Castellu di Gaziantep è hè una legenda urbana, hè stata rivelata in u risultatu di i travaglii di pulizia realizati. In i travaglii realizati in u norduvestu di u Castellu di Gaziantep sottu a supervisione di a Direzzione di u Museu di Gaziantep, hè destinatu à revelà un sistema di tunnel di 18 metri determinendu chì cuntinueghja 500 metri sottu à a terra in direzzione sudu, sud-est è nord-est.

ERA EFFICACE UTILIZZATA IN ANTEP DEFENSE

Durante i travaglii di pulizia realizati da a Municipalità Metropolitana in u Castellu di Gaziantep, i vechji linee di l'electricità di u tunnel sò stati rinnuvati, l'attrezzi spenti sò stati rimpiazzati è u sistema di illuminazione hè diventatu più omogeneu. I tunnellati di u castellu, chì sò cunnisciuti per esse un ramu di i sistemi di tunnel chì sò pensati per avè cunnessione in altri punti di a cità è sò ancu usati in modu efficace in a Difesa Antep, seranu cartografati è e cunnessione seranu fatti cù investigazioni è studii. L'acqua fresca amara, chì hè stata trovata per esse ligata à u kastel è livas in a cità, hè stata presa sottu investigazione. U Castellu di Gaziantep, chì si trova in u centru di a cità cù a so storia di 6 XNUMX anni, passaggi sicreti, tunnel, sistemi di difesa è castelli, serà cumminatu cù studii scientifichi è dati più affidabili seranu ottenuti dopu a pulizia di tutti i tunnel è e risorse d'acqua. sin’à u più bellu dettu cù u travagliu da cuntinuà.accumpagnatu da u turisimu. Cù l'opere ch'ella porta, a Municipalità Metropolitana hà da cuntinuà à mette in luce e strutture storiche è culturali di Gaziantep è l'incognite ch'ella hà tenutu sicretu.

ŞAHİN: U SEGRETU DI A CITTÀ SERÀ SOLUTA CU U TUNNEL E GALLERIES REVELATE

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, chì hà visitatu l'"acqua dolce-amara" truvata, hà dettu: "Semu in u Castellu di Antep, a faccia di Gaziantep. Ci era una storia cuntata in a nostra zitiddina. Dicianu: "Ci hè acqua amara è fresca sottu à u castellu". Avemu avà trovu acqua fresca in u quali i pesci stanu natari. Ci sò linii chì passanu da sottu u Castellu di Antep à Dülük. U nostru presidente KUDEB è tutta a nostra squadra travaglianu cù i nostri esperti in questu sughjettu. A speleologia hè un valore crescente. Hè di grande impurtanza per intruduce sta struttura storica sottu u casteddu à u mondu è per attruverà sta reta à a nostra cità. Da l'opere attuali, avemu apertu a linea di 500 metri, continueremu a nostra strada. U sicretu di a cità serà risoltu cù i tunnelli è e galerie scuperte ", disse.

À propositu di u castellu di Gazİantep

U Castellu di Gaziantep hè unu di i più belli esempi di castelli sopravviventi in Turchia. Hè cunnisciutu chì u Castellu di Gaziantep hè statu fundatu annantu à un tumulu chì data di u Periudu Calcoliticu, 25 mila anni fà, è chì ci era una piccula cità chjamata "Theban" in u circondu di u castellu in i seculi II è III d.C. In u risultatu di scavi archeològichi, hè statu capitu chì u castellu hè statu custruitu prima cum'è una torre di vigilia in l'epica rumana in u II o IV seculu aC è si sviluppò cù u tempu. Pigliò a so forma attuale in u 6-2 dC durante u regnu di l'imperatore Bizantinu Justinianus, chì era chjamatu "Architettu di Castelli". Di novu in questu periodu, u castellu hà subitu una riparazione impurtante, è per assicurà u nivellu durante a riparazione, a sezione miridiunali hè stata dotata di strutture di fundazione custituiti da gallerie arcuate è volte, torri cunnessi cù queste galerie sò state custruite, è i mura sò stati allargati. à punente, sudu è livante, sin'à u cunfini di a muntagna. In questu statu, u castellu hà pigliatu una forma circular irregulare. Ci sò 3 torri nantu à i corpi di u castellu. Ancu Evliya Çelebi cita 2 bastioni di u castellu in u so libru di viaghju, solu 4 di elli ponu esse vistu oghje. Hè stimatu chì i 527 bastioni rimanenti sò situati nantu à i mura esterni di u castellu è ùn anu micca sopravvissutu finu à oghje. Ci hè un fossatu intornu à u castellu è u passaghju à u castellu hè furnitu da un ponte. In l'anni dopu à u periodu Bizantinu, in particulare i Mamluks, Dulkadiroğlus è Ottomani riparavanu u castellu da u tempu à u tempu secondu i bisogni, è l'inscription di riparazione sò state messe nantu à questu. U casteddu hè statu rivisionatu per a seconda volta in u 565 da u Sultan Egizianu Qaitbay. Da l'inscription nantu à a porta principale, si capisce chì e turri di i dui lati di a porta principale è u ponte di u castellu sò stati ricustruiti in u 12 da Solimanu Magnificu durante l'Imperu Ottumanu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*