U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà assistitu à u cuntrollu di u trafficu

U Ministru di l'Interior Suleyman Soylu hà participatu à u cuntrollu di u trafficu
U Ministru di l'Interior Suleyman Soylu hà participatu à u cuntrollu di u trafficu

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu, in quantu à l'ispezioni di u trafficu durante l'Eid al-Adha, hà dettu: "12 mila 420 squadre travaglianu per tutta a festa. Di novu, 163 mila pulizie è gendarmeria seranu in turnu durante a festa. disse.

Venendu à Kırıkkale in elicottero da Ankara, Mr. Soylu hà fattu un sondaghju aereu nantu à l'autostrada Ankara-Kırıkkale.

U nostru Ministru Mr. Soylu hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ispezione di u trafficu da u General Commander General Arif Çetin, u Capu di Pulizzia Mehmet Aktaş è u Capu di u Dipartimentu di Pianificazione è Supportu di u Trafficu di a Direzzione Generale di Sicurezza Mehmet Yavuz.

Soylu, chì dopu hà participatu à l'applicazione stradale davanti à a Direzzione Regionale di Controlu di u Trafficu di Kırıkkale, hà avvistatu i cunduttori è i passageri, è hà datu rigali à i passageri è i zitelli in i veiculi fermati.

Aumentu di u numeru di passageri 55 per centu

In una dichjarazione à i ghjurnalisti quì, u Ministru Soylu hà dettu chì oghje, a densità di trafficu hè assai più altu ch'è u periodu pre-epidemicu.

Rimarchendu chì l'aumentu di a mobilità totale di i veiculi in u trafficu hè di 31 per centu oghje, Mr. Soylu hà dettu:

"In ogni casu, a diminuzione di i servizii di autobus hè di circa 31 per centu, l'aumentu di u numeru di passageri hè di 55 per centu. Questu significa questu. In particulare durante l'Eid-al-Adha, e persone chì volenu andà in a so cità nativa è in vacanze, inseme cù i so veiculi privati, creanu una grande densità chì ùn avemu micca vistu prima. Ci hè un aumentu significativu di a densità di u trafficu, in particulare in u trasportu publicu, sia in u quadru di e regule epidemiche sia per via di Kovid-19, per via di u fattu chì i nostri citadini chì volenu passà un pocu di trasportu publicu o chì ùn anu micca. Preferite u trasportu publicu turnate à i veiculi privati.

U Ministru Soylu hà dichjaratu chì oghje, a densità di trafficu à l'incrozione in Kırıkkale è in a Junction Gerede hè assai più altu di ciò ch'elli aspettavanu.

Dichjarà chì anu pigliatu misure impurtanti in quantu à questu è chì i guvernatori, a pulizza, a gendarmeria è e municipalità travaglianu inseme per implementà queste misure, Mr. Soylu cuntinuau:

"Durante tutta a festa, 12 mila 420 squadre travaglià. Di novu, 163 mila pulizie è gendarmeria seranu in turnu durante a festa. Da una parte, cum'è u Ministru di l'Interior, i mo viceministri, i direttori generali, u nostru Direttore Generale di Sicurezza è u Cumandante Generale di a Gendarmeria inspeccioneranu tramindui diverse regioni durante a festa è, s'ellu vedenu prublemi, feranu ancu alcune intervenzioni per correggili. À u listessu tempu, i nostri ispettori di gendarmeria è di pulizza cuntribuiscenu ancu à l'urganizazione di cumu si facenu l'ispezioni ".

U Ministru Soylu hà ancu cunsigliatu à i citadini è i cunduttori di esse attenti.

Rimarchendu chì tutta a nazione, tuttu u mondu islamicu, sta sperimentando a tristezza per u Kovid-19 durante l'Eid al-Fitr, Mr. Soylu hà dettu: "Ùn puderanu micca andà à e so famiglie, parenti, cità native o in vacanze. Ma sta festa, pare chì ognunu di noi agisce senza seguità à u trafficu è à e regule Kovid-19 per chjude sta lacuna, ci sentimu imbarazzati sia in u trafficu sia in a diffusione di sta epidemie. Dunque, a nostra dumanda da i nostri citadini; Attenti à". disse.

Ognunu di noi deve seguità e regule

U Ministru Soylu hà enfatizatu chì l'attenzione deve esse pagata à u limitu di velocità legale in u trafficu, purtendu cinture di sicurezza, ùn parlendu micca in telefunini è avè un pianu di viaghju.

Rimarchendu chì a distanza in i zoni cun congestioni di u trafficu ùn deve esse chjusu da a velocità in i zoni induve u trafficu hè chjaru, Mr. Soylu hà dettu:

"In particulare durante e vacanze, i punti induve l'accidenti di trafficu si verificanu più sò i punti vicinu à l'arrivu. Tutti avemu bisognu à esse attenti. Ùn duvemu micca guidà quandu simu senza dorme è micca in l'abitudine. Avemu da riposu per 2 minuti ogni 10 ore. Questu hè un ammonimentu pridicatu à noi in i standard internaziunali. Avemu vistu un aumentu di l'accidenti di trafficu in un certu puntu da circa un mese è mezu. In particulare, i cambiamenti di corsia, quelli chì seguitanu constantemente a strada di manca, custituiscenu cambiamenti di corsia sbagliati di altri veiculi. Quelli chì ùn vanu micca à a vitezza citata in e corsie facenu affruntà un sorpassu sbagliatu è periculosu. U più impurtante, i camioni è i veiculi pisanti, s'ellu ùn passanu micca da e carrughji attribuite à elli, sfurtunatamenti causanu violazioni di e regule di trafficu chì pruvucanu à l'altri veiculi è i veiculi pisanti per superà incorrectamente. Hè per quessa chì ognunu di noi deve seguità e regule ".

U Ministru Soylu hà spiegatu chì mentre i morti in accidenti di trafficu in u mondu anu aumentatu da u 2015 à a fine di u 2019, stu numeru hè diminuitu per via di l'aumentu di i normi stradali è di a qualità di i veiculi in Turchia è e misure pigliate in u trafficu.

Dichjarà chì i morti sò cascati da 100 per 9,6 mila à 100 per 6,5 mila in standard internaziunali, Soylu hà dettu: "Questu hè ancu impurtante per noi. Andemu cun un tassu di morte bassu di 14 per centu questu annu. L'impurtante quì hè di ubbidì à e regule di trafficu. L'accidenti di motocicletta è di bicicletta sò unu di l'accidenti di trafficu più cumuni chì scontru durante u Ramadan è e Feste di Sacrificiu. Perchè ogni locu hà diverse abitudini di guida. Questi anu ancu esse attentu. Kastamonu Hacı Şaban-ı Veli hà una bella parolla. "Adiu à a vostra venuta, addiu à a vostra partenza, addiu à tutti i vostri affari".

Dopu avè visitatu u dipartimentu di u focu di a municipalità di Yahşihan, u ministru Soylu è u so entourage anu lasciatu a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*