Sabiha Gökçen Airport Metro sarà messu in serviziu à a fine di u 2021

U metro di l'aeroportu sabiha gokcen serà messu in serviziu à a fine di l'annu
U metro di l'aeroportu sabiha gokcen serà messu in serviziu à a fine di l'annu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu oghje a Cunnessione di u Sistema Ferroviariu di l'Aeroportu Sabiha Gökçen (custruzzione di Metro).

Facendu un discorsu di valutazione quì, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii ferroviari cuntinueghjanu in una manera febbrile in tuttu u paese, è hà dettu chì questi travaglii mostranu l'impurtanza chì u guvernu dà à i trasporti è a rete ferroviaria.

Karaismailoğlu hà dettu: "A regione in quale simu hè l'aeroportu Sabiha Gökçen. Facemu ispezioni in u situ di custruzzione di a linea di metro di 7,5 chilometri internu di a cità, chì parte da a stazione di metro Pendik Tavşantepe è finisce in l'aeroportu Sabiha Gökçen. Avemu 4 stazioni nantu à a linea di metro trà Pendik Tavşantepe è Sabiha Gökçen Airport. Speremu, avemu u scopu di finisce u travagliu è di mette in serviziu versu a fine di u 2021 è di trasportà i passageri. U nostru travagliu cuntinueghja in questa direzzione.

Comu sapete, a Stazione Pendik Tavşantepe hè una parte di a Linea di Metro Kartal. KadıköyUn citatinu chì vene da Istanbul ghjunghjerà à l'aeroportu Sabiha Gökçen senza una fermata. Dopu questu, se a cunnessione Sabiha Gökçen da a Stazione Pendik Marmaray hè cumpletata in pocu tempu, hè fatta da quella municipalità, è se hè cumpleta, un passageru chì vene da Ankara da Marmaray hà da pudè accede à l'Aeroportu Sabiha Gökçen in metro. "

 "U nostru finanziamentu è i travaglii di licitazione cuntinueghjanu"

Ricordendu chì studii impurtanti sò stati fatti nantu à e ferrovie è e linee di treni à alta velocità in tutta a Turchia, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì metteranu in opera a linea Sivas prima di a fine di l'annu.

Karaismailoğlu hà dettu: "Opereremu trà Konya è Karaman, purteremu passageri. Inoltre, u travagliu cuntinueghja nantu à e nostre linee di treni d'alta velocità Ankara-İzmir, Bursa-Yenişehir-Osmaneli, Adana-Mersin-Osmaniye-Gaziantep. Ci sò linii chì i prughjetti avemu finitu, è i nostri travaglii di finanziamentu è licitazione per elli cuntinueghjanu ". usatu e frasi.

Aeroportu Gebze-Sabiha Gökçen - Ponte Yavuz Sultan Selim - Aeroportu di Istanbul -Halkalı Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a linea cuntinueghja, spiegò chì anu pruvatu à integrà e grandi linee cù e linee internu di a cità.

Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru travagliu cuntinueghja rapidamente per ghjunghje i nostri obiettivi 2023 è 2025 di e rete ferroviaria rializendu i travaglii chì avemu realizatu nantu à e strade è e vie aeree u più prestu pussibule nantu à e ferrovie." disse.

"Avemu fattu un prugressu, ma sfurtunatamenti avanza lentamente"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u trafficu aereu internaziunale hè statu mobilizatu in u scopu di i passi di nurmalizazione dopu a pandemia di coronovirus, è chì facenu u travagliu necessariu per accelerà u prucessu di nurmalizazione.

Karaismailoğlu hà dettu: "Da una banda, u nostru Ministeru di u Turismu, u Ministeru di l'Internu è u Ministeru di a Salute travaglianu intensamente. I negoziati, a diplomazia cuntinueghjanu. Avemu fattu un pocu di prugressu, ma sfurtunatamenti avanza lentamente. Spergu chì facemu u nostru megliu per accelerà u più prestu pussibule. Di sicuru, i nostri sforzi solu ùn sò micca abbastanza. L'altra parte deve ancu risponde positivamente à i nostri sforzi. Credu chì avemu da passà stu prucessu in pocu tempu ". hà fattu a so valutazione.

Esprimendu chì una disrupzione hè accaduta in a seconda pista di l'aeroportu Sabiha Gökçen per via di a pandemia di Kovid-2, Karaismailoğlu hà dettu: "Cerchemu di finisce u più prestu pussibule senza disturbà i nostri citadini. Comu sapete, u nostru settore era u settore menu affettatu in stu prucessu Kovid. Avemu pigliatu tutte e nostre misure, u nostru travagliu cuntinueghja attentu à a mascara, à a distanza è à l'igiene. Ùn ci hè micca prublema in i travaglii quì, cuntinueghjanu. Spergu chì a finiremu u più prestu pussibule ". hà datu l'infurmazioni.

Dopu avè esaminatu a Cunnessione di u Sistema Ferroviariu di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, u Ministru Karaismailoğlu hà cunsultatu cù l'autorità in u situ di custruzzione cintrali in Tavşantepe.

U sindaco di Pendik Ahmet Cin è altre persone interessate anu accumpagnatu Karaismailoğlu durante e so visite è esami.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*