U Ministru Karaismailoğlu hà apertu u Sistema CAT3 di l'aeroportu di Erzurum

U ministru Karaismailoglu hà apertu u sistema di cat di l'aeroportu di Erzurum
U ministru Karaismailoglu hà apertu u sistema di cat di l'aeroportu di Erzurum

In quantu à u sistema "CAT 3A" installatu in l'Aeroportu di Erzurum, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Sarà avà pussibule sbarcà nantu à a pista di l'Aeroportu di Erzurum in u modu più sicuru, ancu quandu a visibilità hè assai limitata per via di a nebbia". disse.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hè ghjuntu à Erzurum per fà diversi cuntatti, hà assistitu à l'apertura di u sistema CAT 3A stabilitu in l'Aeroportu di Erzurum per prevene l'annullamentu di u volu per via di a nebbia.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hè statu accoltu da u ponte d'acqua creatu da i pompieri, hà tenutu una cunferenza di stampa prima di l'apertura.

U Ministru Karaismailoğlu, in u so discorsu quì, hà dettu chì sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Turchia hà cuntinuatu risolutamente un grande muvimentu di trasportu per 18 anni.

"Se ci hè infrastruttura, ci hè vita"

Esprimendu chì anu cambiatu a faccia di a terra, u ferru, u mare è e vie aeree cù prughjetti giganti chì anu apertu una nova era in questu campu in u paese, Karaismailoğlu hà dettu:

"Se ci hè infrastruttura, ci hè impiegu, cummerciu, educazione è civiltà. In corta, s'ellu ci hè infrastruttura, ci hè a vita. Oghje campemu un ghjornu felice in Erzurum. Erzurum hè una cità cù un locu strategicu nantu à u corridore di u Caucasu chì si apre à l'Europa è l'Asia Centrale. Erzurum, situatu nantu à a strada cummerciale Iran-Trabzon, hè ancu un centru cummerciale è industriale cù un altu putenziale. Per quessa, ogni prughjettu chì rinfurzà Erzurum in u campu di u trasportu hè assai impurtante per noi.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu pruduciutu prughjetti per i citadini di Erzurum per avè una qualità di vita più alta è una rete di trasportu di prima classe, è hà dichjaratu ch'ellu seguitava da vicinu i prughjetti in corso in a cità.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i citadini anu affruntatu situazioni indesiderate per via di l'aviò chì ùn pudianu sbarcà à l'Aeroportu di Erzurum, soprattuttu in cundizioni invernali.

"U populu d'Erzurum aspittava una suluzione à e so lamentele. In questu cuntestu, avemu cuminciatu à travaglià nantu à a custruzzione di CAT 3A, u sistema di illuminazione chì permette à l'aviò di sbarcà in modu sicuru à l'Aeroportu di Erzurum, ancu in un clima nebbioso forte, è avemu cunclusu cun successu questu oghje. Ripavamu a nostra pista cù una lunghezza di 3 metri è una larghezza di 810 metri. A causa di u fattu chì i mutori di i nostri aerei di l'Air Force sò più vicini di l'aviò civili, avemu coperto a nostra pista, tenendu in contu a dumanda di l'usu di materiali geocompositi d'origine straniera ".

L'aviò sbarcaranu cunfortu in Erzurum ancu in a nebbia spessa in l'invernu.

Spieghendu chì anu finitu tuttu u prucessu di asfaltu di a pista u 16 di lugliu, Karaismailoğlu hà dettu chì anu stallatu u sistema elettricu da u 25 di lugliu.

Nutendu chì anu rimpiazzatu tutti l'illuminazione speciale cù novi, Karaismailoğlu hà dettu: "Sarà avà pussibule sbarcà nantu à a pista di l'aeroportu di Erzurum in u modu più sicuru, ancu quandu a visibilità hè assai limitata per via di a nebbia". disse.

Spieghendu l'investimenti chì anu fattu in a cità cum'è u Ministeru, Karaismailoğlu hà dettu: "Finu à avà, avemu spesu circa 11 miliardi 412 milioni di lire turche in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Erzurum. Erzurum avia solu 2003 chilometri di strade divise in u 49, è a so lunghezza attuale di e strade divise hè di 561 chilometri. Avemu cunnessu Erzurum à Erzincan è Ağrı cù 611 chilometri di strada divisa, da induve à induve. Di sicuru, ùn lasciamu micca u nostru travagliu quì. I nostri travaglii di custruzzione di strade cuntinueghjanu nantu à 20 rotte diverse ". usatu e frasi.

Dopu à i discorsi, u Ministru Karaismailoğlu, accumpagnatu da u guvernatore Okay Memiş, u sindaco metropolitanu Mehmet Sekmen, i deputati di u Partitu AK Erzurum Recep Akdağ è Selami Altınok, anu tagliatu u nastro è hà apertu a pista induve hè stallatu u sistema CAT 3A.

U Ministru Karaismailoğlu hà allora esaminatu a pista cù i so cumpagni è hà ricevutu informazioni da l'autorità.

U presidente provinciale di u Partitu AK Mehmet Emin Öz, u presidente provinciale MHP Naim Karataş, i dirigenti di l'istituzione è i sindaci di u distrittu anu assistitu ancu à l'apertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*