U Pianu d'Azione per i Biciclette è Pedestri di İzmir hè Prontu

U pianu d'azzione per a bicicletta è i pedoni di Izmirin hè prontu
U pianu d'azzione per a bicicletta è i pedoni di Izmirin hè prontu

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà u scopu di utilizà a bicicletta cum'è "mezzu di trasportu" in Izmir, cum'è in parechje altre cità mundiali. U Pianu d'Azione di Biciclette è Pedestri İzmir preparatu in questa direzzione hè statu presentatu à u publicu. U pianu, chì darà à İzmir un prufilu sfarente, prevede "trasportu sicuru in ogni locu in bicicletta" in pochi anni.

U Pianu di Trasportu Principale di Izmir (UPI 2030), cù u scopu di proiezione di 2030, chì u travagliu hè statu finitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, prevede un aumentu significativu di e rotte di trasportu in bicicletta è pedonale. Pianu d'Azione per Biciclette è Pedestri İzmir preparatu in questu cuntestu, Tunç SoyerHè statu introduttu à u Centru Culturale Storicu di a Fabbrica di Gas di Carbone in Alsancak cù a participazione di . Soyer hà dettu chì e soluzioni orientate à l'automobile creanu una carica di trafficu pesante, in particulare in i centri di cità. Enfatizendu chì, per via di l'usu inconsciente è micca scientificu di e risorse, ci sò distruzzioni irreversibili, contaminazione ambientale, energia è perdita di vita in l'ambiente naturale, Soyer hà nutatu chì travaglianu per migliurà l'infrastruttura di trasportu di pedoni è di bicicletta per minimizzà u trafficu di i veiculi. in a cità. U presidente Soyer hà dettu: "Unu di sti prughjetti hè u Pianu d'Azzione di Biciclette è Pedestri di Izmir ... Quandu l'infrastruttura necessaria hè stabilita; A bicicletta, chì risparmia energia, hè pocu costu, ùn dannu micca a natura è l'ambiente, è ùn crea micca una carica di trafficu, hè un modu di trasportu assai funziunale.

Incuragimentu di u ciclistu

Dichjarà chì l'usu di i veiculi individuali hè aumentatu assai per via di l'epidemie di coronavirus è chì, malgradu i mesi d'estate, ci hè una densità invernale in u trafficu, Soyer hà dichjaratu chì u so scopu hè di dirige sta densità à u trasportu in bicicletta. Soyer hà dettu: "Per questu scopu, avemu ancu preparatu diversi incentivi cum'è viaghji gratuiti per i passageri nantu à u battellu cù e biciclette è diversi sconti da u Populu Corsu. U nostru scopu principale hè di portà l'usu di a bicicletta in İzmir oltre à esse solu per hobby o sport. Vulemu popularizà a bicicletta cum'è un modu efficace di trasportu, integrendu cù u trasportu publicu, cum'è in e cità sviluppate.

Arrivà in ogni locu in bicicletta di destinazione

In cunfurmità cù u pianu, hè destinatu à aumentà continuamente a "rata di usu di e biciclette in u trasportu", chì hè attualmente di 0.5 per centu. In u scopu di u "pianu d'azzione d'emergenza" determinatu per u periodu pandemicu, a reta di caminu in bicicletta di 40 chilometri serà completata rapidamente in u primu locu. In u pianu d'azzione, prughjetti preliminari di 58 chilometri di camini di bicicletta sò stati preparati, è a fase di implementazione hè stata ghjunta. I prughjetti di implementazione di e novi piste ciclabili seranu svelati dopu à l'offerta da esse fatta. Cù u cumpletu di e novi strade, i 67 chilometri esistenti di a reta di chjassi urbani in bicicletta ghjunghjeranu à 274 chilometri à pocu tempu. Sti rotte priurità sò; Karşıyaka, Bayraklıculligarà e parti internu di i distretti Bornova è Konak à e piste di bicicletta esistenti nantu à a costa. BayraklıAnkara Street, Manas Boulevard, Sakarya Street; Karşıyakain Kyrenia Boulevard, Ataturk Boulevard; In Konak, l'accessu per a bicicletta serà furnitu à l'assi principali cum'è Fevzipaşa Boulevard, Gazi Boulevard, Şair Eşref Boulevard. Cù l'implementazione di piani à mediu è longu, i camini di bicicletta in İzmir ghjunghjeranu à un totale di 787 chilometri.

In u primu locu, i chioschi di riparazione di bicicletta seranu posti à 35 punti nantu à a strada Eurovelo in tutta a cità, accantu à i Grandi chioschi. Pedi di bicicletta seranu posti nantu à i chjassi di bicicletta esistenti per u cunfortu di i ciclisti, è e pompe di bicicletta saranu posti in i parcheghji.

Simbulu ancu guadagnà struttura

U Pianu d'Azione per i Biciclette è Pedestri di İzmir purterà ancu una struttura simbolica à a cità. BayraklıUn "ponte di bicicletta" serà custruitu chì cunnetta l'area di u tribunale di Izmir in Izmir è l'area di recreazione di Meles. In più di a bicicletta à doppia corsia nantu à u ponte, ci saranu ancu camini pedonali è una terrazza di vista.

In u scopu di u pianu; Proposte di prughjetti di strada calmata è di strada spartuta, una guida di cuncepimentu di strada di bicicletta specifica per İzmir, attività per incuragisce l'usu di a bicicletta, pulitiche per assicurà l'integrazione di e biciclette cù u trasportu publicu, infrastruttura urbana è arrangiamenti unità per l'utilizatori di bicicletta, aumentendu e stazioni di bicicletta cumuni è integrate cù trasportu publicu Si sò ancu fatti sforzi per assicurà un parcheghju sicuru è creà spazii di parcheghju sicuri.

A prima cità da Turchia à unisce à EuroVelo

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà fattu passi impurtanti per u sviluppu di u turismu in bicicletta, hè stata inclusa in a Rete Europea di Ruta Ciclista (EuroVelo) in Novembre 2019. Cusì, İzmir hè diventata a prima cità da Turchia à participà à EuroVelo, chì hà una dimensione ecunomica annuale di circa 7 miliardi d'euros. Hè previstu chì a strada di bicicletta di 500 chilometri chì cunnetta l'antiche cità di Bergama è Efesu cuntribuisce ancu à u turismu urbanu è u trasportu.

Quale hà assistitu

U sindaco di Konak Abdul Batur hà assistitu à a riunione, Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Sindaco di Narlıdere Ali Engin, Sindaco di Dikili Adil Kırgöz, Sindaco di Menderes Mustafa Kayalar, Vice Sindaco di Seferihisar Yelda Celiloğlu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Dr. Buğra Gökçe, Vice Sicritariu Generale Eser Atak hà participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*