U presidente Şahin hà esaminatu l'opere di GAZİRAY in situ

U presidente Sahin GAZIRAY hà esaminatu i studii in situ
U presidente Sahin GAZIRAY hà esaminatu i studii in situ

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, cù a so squadra tecnica, hà esaminatu i travaglii GAZİRAY in corso nantu à l'Autostrada D-400, cunnisciuta cum'è a storica Strada di a Seta. U sindaco Şahin hà dichjaratu ch'elli anu fattu una longa strada in GAZİRAY, chì purterà 100 mila passageri à ghjornu, è chì urdinanu i tramvii prestu.

U sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, si n'andò in u campu cù a so squadra tecnica, in particulare i vice-sindaci di a municipalità metropolitana, Latif Karadağ è Erdem Güzelbey, per vede u travagliu nantu à u prughjettu GAZİRAY. U sindaco Şahin hà scontru cù i travagliadori nantu à l'autostrada D-400 è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'ultima situazione, poi si n'andò à Kalyon Junction, locu di l'Hospital City, i quartieri rurali di Öğümsöğüt è Işıklı di u distrittu di Şehitkamil è esaminò l'asfaltatu è i travaglii stradali in corso è finiti.

MAYOR ŞAHİN: ORDINEMU I NOSTRI TRAMWAYS

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u sindaco Fatma Şahin hà dettu chì GAZİRAY hè un prughjettu assai impurtante per a cità è hà dettu: "Semu nantu à l'autostrada D-400. Cunvertemu a linea di trenu in a Zona Industriale Organizzata, chì furnisce u trasportu per 100 mila passageri à ghjornu, in un trenu d'alta velocità. Avà, avemu nutatu è nutatu finu à chì avemu ghjuntu à a fine. U nostru ultimu annu. Cumandemu i nostri tram. Dopu à 1 annu, purteremu un trasportu assai mudernu, còmode è ecologicu in a cità è purteremu un totale di 100 mila citadini, principarmenti i nostri travagliadori, à a linea di a zona industriale. Avemu dinò a Linea di Raccolta è Distribuzione di Station Square. Cuntinuemu u nostru travagliu nant'à GAZİRAY, tramindui tramindui è metro. Semu in un prucessu di cambiamentu è trasfurmazioni in quantu à l'infrastruttura, a superstruttura è u trasportu di a cità. Hè per quessa, mentre stavamu pigliatu i 400 chilometri da u fondu in GAZİRAY nantu à D-5, l'asfaltu nantu à l'autostrada era ancu assai vechju. Era un asfaltu chì era usatu dapoi anni. Cuntattendu l'autostrada, avemu ancu iniziatu u travagliu di rinnuvamentu di l'asfaltu. Quessi sò cose grandi. Ci vole tempu. Ma a squadra hè assai forte. Vulemu ringrazià u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministeru di i Trasporti, a Direzzione Generale di l'Autostrade è i mo culleghi per i so sforzi. Ci hè una grande coordinazione. Spergu chì avemu finitu tutti questi travaglii prima di l'apertura di e scole. "Avemu finitu l'opere di GAZİRAY cun un asfaltu pulitu è ​​novu", disse.

ŞAHİN: GAZİRAY CI OFFRU ANCHE L'OPPORTUNITÀ DI RINNOVARE A CITTÀ

U sindaco Şahin hà dichjaratu chì ci sò serii travaglii di rinnuvamentu di strada inseme cù GAZİRAY è hà dettu: "Karşıyaka Avemu ristrutturatu 16 spazii artighjanali cum'è u tunnel. Cuntinuemu à rimpiazzà i tubi in l'infrastruttura. Avemu ancu esaminatu u nostru travagliu intensivu intornu à u distrittu di Mücahitler, induve u travagliu di GAZİRAY cuntinueghja. Attualmente, circa 15 milioni di lire di grandi tubazioni sò realizati in questa regione. U prughjettu GAZİRAY ci hà ancu furnitu l'uppurtunità di rinnuvà a cità. Vulemu chì a nostra ghjente sia paziente in questu prucessu. Perchè struvemu per un prughjettu chì facilità u trasportu. GAZİRAY hè u prublema più grande di Gaziantep. Sò fatti enormi investimenti. Questi investimenti necessitanu risorse serii è pacienza. Vulemu ancu chì u nostru populu sia paziente. "Esceremu da l'autostrada D-1 in 400 mese è rendemu u trasportu prontu per i veiculi cù asfaltu zero", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*