Passu impurtante in a prima unità di putenza di a Centrale Nucleare di Akkuyu

Un passu impurtante in a prima unità di putenza di a centrale nucleare akkuyu
Un passu impurtante in a prima unità di putenza di a centrale nucleare akkuyu

A stallazione di u sicondu pianu di u revestimentu di prutezzione internu di a prima custruzzione di u reattore di l'unità di putenza di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS), chì hè in custruzzione, hè stata cumpletata. U revestimentu internu hè unu di l'elementi più impurtanti di u sistema di sicurezza chì impedisce a diffusione di materiali radiuattivi in ​​l'unità di putenza à l'ambiente.

Akkuyu Nuclear AŞ Primu Diputatu General Manager NGS Construction Director Sergey Butckikh; "Cù l'installazione di u rivestimentu di u sicondu pianu, simu un passu più vicinu à finisce a custruzzione di a prima unità di putenza". disse. Butckikh hà dettu: "U successu cumpletu di a rimozione è a stallazione di u rivestimentu internu di a seconda capa di l'edificiu di u reattore, chì hè unu di i più grandi elementi strutturali, hè un avvenimentu estremamente impurtante per noi. In a tappa dopu, i travaglii di rinfurzamentu di ferru di a struttura assemblata seranu cumpletati, u furmagliu serà piazzatu nantu à questu è u cimentu serà versatu ".

Dopu à i travaglii di assemblea realizati cù a Liebherr LR 13000, una di e grue crawler più putenti in u mondu, l'altezza di l'edificiu di u reattore hè aumentata di 12 metri da 4,95 metri à 16,95 metri. U pesu tutale di a struttura assemblata righjunghji 411 tunnellate è u so diametru hè più di 20 metri. U rivestimentu internu serà custituitu da trè strati è una cupola in tuttu. Appena a stallazione di u rivestimentu internu hè finita, serà pruvata per a strettezza.

In più di u cladding internu di l'edificiu di u reattore, u cladding esternu hè ancu previstu in u disignu di unità di putenza russa innovativa, a generazione + 3 VVER-1200. U scopu di u revestimentu esternu hè di prutezzione di u reattore, u generatore di vapore è l'altri equipaghji da influenze esterne estreme.

U doppiu cladding protettivu di l'edificiu di u reattore si distingue cum'è a caratteristica distintiva di l'innovatori reattori russi cuncepiti cù reattori VVER-1200, chì formanu a basa di u Prughjettu NPP Akkuyu. Mentre chì stu disignu di u revestimentu protettivu furnisce una grande affidabilità, custituisce ancu un novu passu in l'aumentu di a sicurità di e centrali nucleari. L'unità di putenza cuncepite russa equipate cù reattori VVER-1200 sò stallati micca solu in Turchia, ma ancu in altri paesi cum'è Bielorussia, Cina è Egittu. Trè unità di putenza cù un reattore VVER-1200 sò operati cù successu in Russia.

I travaglii di custruzzione è assemblea di e trè unità di putenza di Akkuyu NPP sò realizati simultaneamente. U casting di cimentu di a fundazione di a prima unità di l'isula di turbine hè stata cumpletata è u supportu di u core hè statu muntatu. In a seconda unità, i travaglii di cuncreti sò cumpletati nantu à i fundamenti di l'edificiu di u reattore è l'isula di turbine. In l'area di custruzzione di a terza unità, i travaglii di perforazione è di sabbiatura cuntrullata sò realizati in modu pianificatu in u scopu di i travaglii preparatori di a fossa di fundazione per a custruzzione di e instalazioni isulane nucleari.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*