Un "Ponte di Cummerciu Virtuale" serà stabilitu trà Turchia è i Paesi di u Golfu

Un ponte cummerciale virtuale serà stabilitu trà Turchia è i paesi di u Golfu.
Un ponte cummerciale virtuale serà stabilitu trà Turchia è i paesi di u Golfu.

Cù l'iniziativa di u Ministeru di u Cummerciu, Dubai Commercial Attaché, una urganizazione di delegazione virtuale serà tenuta, chì copre i paesi di u Golfu, destinatu à i mercati regionali in situ è ​​e plataforme di e-commerce.

Cù l'iniziativa di u Ministeru di Cummerciu Dubai Commercial Attaché, un ponte cummerciale virtuale destinatu à i mercati regiunali è e plataforme di e-commerce serà stabilitu trà i paesi di u Golfu è a Turchia.

U 13 di lugliu, una urganizazione di delegazione virtuale chjamata "E-Commerce Bridge: Turkey-United Arab Emirates" si terrà cù l'iniziativi di l'Attache Commerciale di Dubai, u sustegnu di EZDubai, è a cooperazione di l'Associazione Operatori di Cummerciu Elettronicu. I mercati regiunale è e plataforme di e-commerce sò trà l'ugettivi di l'avvenimentu, chì includenu ancu i paesi di u Cunsigliu di Cooperazione Araba di u Golfu (GCC) è i paesi di a Regione Mediu Oriente è Africa (MEA).

Heyete, Arzum, Boyner, DeFacto, e-Bebek, Flo, Evyap, Atelier Rebul, Özdilek, e marche famose di Turchia cum'è So Chic, Suwen è Paşabahçe Mağazacılık, è ancu e PMI sò cunsiderate impurtanti per a so espansione in situ. i mercati è e plataforme di e-commerce, "prestatori di servizii di e-export" è e-PTT participeranu.

In discussioni B2B (business to business), attori regiunali di u GCC è MEA, i mercati in situ cum'è Amazon, Noon, Jumia, Carrefour è altri, è ancu attori cum'è Oman Post, Aswaq, Sharaf DG, Namshi, 6th. Street, AfricaSokoni, Jeeblee, MumzWord, cunfirmanu a so participazione Mentre chì l'imprese turche sò previste di più di 200 riunioni bilaterali cù i so interlocutori.

I fornituri di e-Commerce diceranu di e opportunità

Inoltre, prima di e riunioni B2B, u 12 di lugliu, u Cunsigliu Turcu di l'Affari di Dubai è l'Emirati di u Nordu è l'Allegatu di u Cummerciu di Dubai in Turchia in quantu à u "GCC e-Commerce Market and Logistics Opportunities" apertu à tutti l'imprese di e-commerce in Turchia è ancu i participanti di a delegazione. , Amazon, Noon, Jumia, EZDubai Free Zone è i funzionari Aramex participaranu cum'è parlanti.

In u cummerciu B2B, C2C (Consumer-to-Consumer Negotiations) di u Mediu Oriente è a Regione di l'Africa di u Nordu, i figuri di e-commerce, chì ùn includenu micca i settori alimentari, di l'intrattenimentu è di l'automobile, anu righjuntu 2019 miliardi di dollari in 28,5, è cù una media annuale di 25 per centu, hè a più grande attività di e-commerce in u mondu, hè cunsiderata cum'è a regione chì cresce più veloce.

Per d 'altra banda, u cummerciu elettronicu in a regione di u Golfu hà aumentatu trà 19 è 400 per centu in April cù l'effettu di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-850). Grazie à questa urganizazione, hè u scopu chì e marche turche uttene più azioni da u mercatu acceleratu di e-commerce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*