Una prima autostrada è ponte ferroviaria in u mondu apertu in Cina

Un ponte stradale è ferroviariu in u mondu hè apertu in Cina
Un ponte stradale è ferroviariu in u mondu hè apertu in Cina

L'autostrada è u ponte di ferrovia Shanghai-Suzhou-Nantong, chì hè u primu ponte stradale è ferroviariu di u mondu cù una portata principale di più di un chilometru, custruitu interamente cù i mezi di a China, hè statu messu in serviziu ieri. U ponte, chì cuntene assai primi in termini di tecnulugia di custruzzione, hè una tappa in a custruzzione di u ponte di ferrovia di u mondu.

U span principale di u ponte deve esse almenu 100 metri per risponde à i requisiti di transitu di una nave di container di 900 600 tunnellate nantu à u fiume Yangtze. E tecnulugii antichi permettenu 92 metri per a massima span principale. In questu sensu, u ponte Shanghai-Suzhou-Nantong hà fattu un grande sfondate. U ponte, chì a custruzzione hà pigliatu sei anni, hà una portata principale di XNUMX metri. U ponte di dui piani hà una autostrada di sei corsie à u pianu superiore è quattru linee ferroviarie à u pianu più bassu.

Yan Zhigang, l'ingegneru capu di a squadra chì hà custruitu u ponte, hà dichjaratu chì sta struttura, chì hà un span di 1.092 metri, hè u primu ponte in u mondu di u so tipu cù un span più grande di 1.000 metri.

Una quantità di ricerche scientifiche sò state realizate durante u prucessu di custruzzione di u ponte. In u scopu di u prugettu, 65 patenti sò stati ottenuti è 14 novi tecniche di custruzzione sò stati utilizati in u prugettu. I primi appiicazioni sò stati fatti in cinque sugetti in tecnulugia di custruzzione di ponti.

L'acciaio di 480 tunnellate utilizatu per stu prughjettu hè quasi 2008 volte quellu utilizatu per u stadiu, chjamatu "Bird's Nest", chì hè statu custruitu per i Ghjochi Olimpichi di Pechino 12. Per d 'altra banda, 2,3 milioni di metri cubi di cimentu hè statu ancu usatu per a custruzzione di u ponte.

U ponte hè pensatu per resiste à e tempeste severi è ancu l'impattu di una nave di 100 XNUMX tunnellate. U ponte hè previstu per alleviare u trafficu stradale è ferroviariu è cuntribuisce à l'integrazione regiunale in u Delta di u fiume Yangtze.

L'annu passatu, a Cina hà svelatu un pianu per un sviluppu integratu di u Delta di u Fiume Yangtze, una di e regioni più attive, aperte è innovative di u paese, chì pruduce un quartu di u so pruduttu internu grossu tutale.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*