Una parte maiò di l'autostrada Muğla Kale hè finita quist'annu

Una grande parte di l'autostrada mugla-kale hè stata finita questu annu
Una grande parte di l'autostrada mugla-kale hè stata finita questu annu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu in situ i prughjetti in corso in Muğla. U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu i travaglii di migliurà da esse realizati nantu à l'autostrada Bodrum-Milas-Söke-Marmaris è Fethiye, chì passa per u distrittu di Yatağan è hè in a reta di l'Autostrade, è hà dettu chì una grande parte di l'autostrada Muğla-Kale serà finitu questu annu. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti in corso in Muğla aumenteranu a qualità di vita di i citadini è feranu grandi cuntributi à l'agricultura, a produzzione, u turismu è l'impieghi.

'' Realizeremu i prughjetti chì si adattanu à Yatağan u più prestu pussibule''

U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu i prughjetti realizati da u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura in Muğla in situ è ​​hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à u Boulevard Yatağan İnönü, l'incrocio Muğla-Denizli è i travaglii di l'autostrada Muğla-Denizli in corso.

Karaismailoğlu hà nutatu chì anu evaluatu l'esami è e cunsultazioni necessarii in quantu à l'investimenti fatti cum'è u Ministeru inseme cù i parlamentari, u guvernatore di Muğla è u presidente provinciale di u Partitu AK, è hà dichjaratu chì anu pigliatu decisioni impurtanti per implementà i prughjetti u più prestu pussibule. U Ministru Karaismailoğlu, chì hà esaminatu i travaglii di migliuramentu da esse realizati nantu à l'Autostrada Bodrum-Milas-Söke-Marmaris è Fethiye, chì passa per u distrittu di Yatağan è si trova in a reta di l'autostrada, chì hè in corso dapoi anni, hà sottolineatu chì i prublemi in Yatağan seranu risolti u più prestu pussibule è chì realizà prughjetti chì si adattanu à Yatağan passu à passu.

Una grande parte di l'autostrada Muğla-Kale serà finita questu annu

Evaluendu u prughjettu preparatu per eliminà a congestione di u trafficu in l'intersezzione intelligente, in particulare in i mesi di l'estiu, Karaismailoğlu hà esaminatu u situ di custruzzione nantu à l'autostrada Muğla-Denizli, induve i travaglii di custruzzione sò in corso.

Dichjarà chì una grande parte di l'autostrada Muğla-Kale serà finita quist'annu, u Ministru Karaismailoğlu hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione à i ghjurnalisti: "Spergu, compieremu una parte significativa di l'autostrada Muğla-Kale cum'è una strada divisa quist'annu. . Avemu fattu e nostre ispezioni nantu à questu in u situ di custruzzione. Avemu fattu riunioni impurtanti per chì i nostri prughjetti impurtanti si mettenu in opera prestu è à u serviziu di a nostra nazione. Comu sapete, i prughjetti di trasportu è infrastruttura sò assai impurtanti. I prughjetti di l'infrastruttura di trasportu ùn sò micca sempre un investimentu in u locu induve sò custruiti, ùn sò micca solu una strada. Portanu dinamisimu è vitalità à i lochi ch’elli vanu, aumentanu l’impieghi è cresce u turismu. I nostri investimenti in a regione Muğla sò listessi. I so cuntributi à l'impieghi è à a produzzione, u cummerciu, l'agricultura è u più impurtante u turismu sò assai elevati. Hè per quessa chì attribuimu una grande impurtanza à i nostri investimenti in Muğla è a regione, cum'è in tutte e parti di Turchia. Seguimu meticulosamente. In più di cuntribuisce à a produzzione è u turismu, aumenta a qualità di vita è i standard di vita di Muğla è di i nostri citadini è concittadini. Hè per quessa chì l'investimenti di trasportu è infrastruttura sò assai preziosi ".

Karaismailoğlu cuntinuò e so parolle cusì: "Avemu investimenti assai impurtanti in ogni angulu di u nostru paese, in u sudu, u punente, u nordu è l'est. Esaminemu tutti è seguitemu in situ, unu à unu. Avemu una apertura ogni settimana. Di sicuru, ùn hè micca pussibule di u tempu di a so apertura. Facemu cerimonii per apre i più impurtanti, più preziosi è assai diffirenti. Ùn pudemu micca fà à e so altre cerimonie. Quandu si compie u più prestu pussibule, l'offremu à u serviziu di i nostri citadini. In novu, i nostri prughjetti sò finiti gradualmente in a nostra regione Muğla. Di novu, i bisogni ùn finiscinu mai. Travagliemu quant'è pudemu per compie i nostri prughjetti in linea cù novi investimenti è novi cunflitti, in cunsultazione cù i nostri deputati è guvernatori. Semu in piena coordinazione. "Spergu, riuniremu più spessu cù i nostri fratelli è i nostri concittadini in Muğla, cunsultà cun elli nantu à i prughjetti chì li cunvene, è li mettemu à u so serviziu".

U Ministru Karaismailoğlu era accumpagnatu da u guvernatore di Muğla, Orhan Tavlı, è da i deputati di u Partitu AK Muğla.

Karaismailoğlu, chì hà ancu scontru cù u sindaco di Yatağan Mustafa Toksöz in u scopu di u so prugramma, hà ancu scontru cù i citadini è sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*