Tour Operatori tedeschi chì venenu à Antalya

I tour operatori tedeschi venenu à Antalya
I tour operatori tedeschi venenu à Antalya

U Ministeru di a Cultura è u Turismu, l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turisticu è SunExpress accoglieranu i prufessiunali di viaghju di Germania in Antalya u 23-26 di lugliu. Opzioni di vacanze sicure è tutte e misure pigliate in Antalya, a capitale turistica di Turchia, saranu presentate à i rapprisentanti tedeschi in situ.

I prufessiunali di viaghju, chì participanu à l'urganizazione di diverse cità di Germania, chì rapprisentanu i principali tour operatori di Germania, avarà l'uppurtunità di sperimentà u Prugramma di Certificatu di Turismu Sicuru implementatu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu è l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turismu. in strutture turistiche.

Dichjarà chì anu ospitatu un gruppu diversu in Izmir cù SunExpress a settimana passata, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Nadir Alpaslan hà dettu: "Avemu l'uppurtunità di esaminà l'accordi chì avemu fattu, e misure pigliate è e pratiche di u Prugramma di Certificazione Turistica Sicura in situ. per chì i visitori chì venenu in u nostru paese anu una sperienza di viaghju sicura.Avemu cumpletu cù successu l'urganizazione di presentazione. L'applicazioni realizate in modu sensitivu in tutte e zone da l'aeroporti à i veiculi di trasferimentu, da l'alloghju à l'impiegati di u settore turisticu durante u viaghju sò stati accolti da i participanti. U nostru scopu hè di dimustrà à e masse più larghe pussibuli in u locu chì a Turchia hè una destinazione induve ponu passà e so vacanze in pace è sicurità ". disse.

Semu sempre cun voi per u turismu turcu è Antalya

U CEO di SunExpress, Ahmet Çalışkan, hà dettu: "Avemu pigliatu l'azzione per presentà Antalya, una regione turistica sicura è igienica induve sò applicati standard elevati di misure di sicurezza, à i prufessiunali di u turismu tedeschi. In più di questu, vulemu cuntribuisce à u turismu di a regione. ".

Çalışkan hà dettu chì a compagnia aerea chì cunnessa Antalya cù u più altu numeru di destinazioni cù voli diretti è pianificati nantu à e rotte naziunali è internaziunali, Çalışkan hà dettu: "A causa di u prucessu di nurmalizazione, Turchia hà rializatu a prohibizione di i voli domestici u 1 di ghjugnu è i voli internaziunali u 10 di ghjugnu. Semu diventati a prima compagnia aerea à operare voli naziunali è internaziunali da u nostru hub, Antalya. Cum'è u trasportatore principale di Antalya, cunnettamu 9 cità nantu à e linee domestiche è 29 cità nantu à e linee internaziunali per via di avvisi di viaghju. Quandu i pruibizioni di viaghju imposte da i paesi sò rialzate, aumenteremu u numeru di destinazioni è voli. Cum'è SunExpress, avemu sempre sustinutu u turismu turcu è Antalya, è continueremu à fà ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*