Superà e Barriere Inseme à ALO 170

ciao, l'ostaculi sò inseme
Fotografia : Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali

A vista di Ahmet Çopur, chì travaglia in u Centru di Comunicazione ALO 170 di u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, è Merve Uyar, chì hà difficultà di parlà, anu superatu l'ostaculi inseme dapoi 10 anni.

Mentre u 170 per centu di l'impiegati in ALO 30, u Centru di Comunicazione di u Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali chì serve in Karaman, sò persone disabili, duie persone chì travaglianu à a listessa tavola, Ahmet Çopur è Merve Uyar, chì anu difficultà visu. parlante, si parlanu trà di l'altri dapoi 10 anni da u ghjornu chì u centru hè statu apertu. Mentre Ahmet Çopur ascolta e dumande di i citadini, Merve Uyar inserisce e so informazioni in l'urdinatore è informa i citadini in questu modu.

"U nostru ambiente di travagliu hè assai bonu"

Merve Uyar, chì hà una disgrazia di a parolla, hà dettu chì anu travagliatu in armunia cù l'Ahmet Çopur visualmente dificienti per 10 anni è chì hè assai felice di travaglià in ALO 170. Uyar hà dettu: "I chjamati venenu à u Centru di Cuntattu intensivamente. Ricevemu quasi 100 chjamate ogni ghjornu. U nostru ambiente di travagliu hè adattatu per i disabili. Ogni tipu di assistenza hè furnita à noi. U fratellu Ahmet risponde à e chjama è intrinu in i registri, travagliemu in armunia. I nostri amichi chì travaglianu quì ci furnisce ancu l'aiutu è a cura necessaria. "In questu locu di travagliu, ùn ci hè micca distinzione trà quelli cù disabilità è quelli senza". disse.

"Vogliu ringrazià quelli chì anu realizatu stu prughjettu"

Ringraziendu u Ministru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali Zehra Zümrüt Selçuk, Ahmet Çopur, visu, hà dichjaratu chì l'ambienti di travagliu sò assai belli è hà dettu: "Questu hè un prughjettu chì unisce e persone disabili è persone senza disabilità. Vogliu ringrazià quelli chì anu realizatu stu prughjettu. Cum'è persone disabili, vulemu ringrazià in particulare u nostru Ministru Zehra Zümrüt Selçuk. Ùn ci hè nunda chì ci impedisce di travaglià quì. I nostri amichi quì ci aiutanu ancu in tuttu ". disse.

"U locu di travagliu in cui travagliammu hè custruitu per noi"

Dichjarà chì ùn anu micca prublemi per via di a so disabilità, Çopur hà dettu: "Avemu una relazione assai bona cù a Sra Merve. Segui bè i regulamenti è mi furnisce immediatamente u flussu di l'infurmazioni. Trasmette ancu sta infurmazione à i nostri citadini. U 30 per centu di l'impiegati quì sò disabili. Travagliemu ancu in armunia cù i nostri amichi senza disabili. "U locu di travagliu in cui travagliammu hè statu fattu solu per noi è hè un locu perfettu". disse.

"ALO 170 Serve cù 10 Persone in 567 Pruvince Diverse"

U Centru di Comunicazione di u Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali ALO 170 furnisce un serviziu ininterrottu 10/567 cù 7 impiegati in 24 pruvince diverse. In u centru, induve una media di 80 mila à 100 mila chjama sò risposti ogni ghjornu; I servizii sò furniti in quantu à a legislazione di u Ministeru di a Famiglia, u travagliu è i servizii suciali, l'istituzione di a Sicurezza Soziale, l'istituzione di l'impiegu è l'autorità di qualificazione prufessiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*