Amasya Ring Road hè apertu à u serviziu cù una Cerimonia

Amasya Ring Road hè stata messa in serviziu cù a cerimonia
Amasya Ring Road hè stata messa in serviziu cù a cerimonia

À a Cerimonia d'Apertura di Amasya Ring Road à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu via videoconferenza, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à Amasya Ring Road, i prughjetti in corso è l'agenda. Esprimendu chì anu cuminciatu ogni ghjornu cù u slogan "A Strada hè Civilisazione", u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, mentre a distanza di transitu interurbanu serà ridotta di 2 chilometri cù a Strada Anulare di Amasya, u tempu di trasportu, chì supera circa 30 minuti, serà riduttu. à 7 minuti. Esprimendu a so gratitudine à u presidente Erdogan per a decisione di Santa Sofia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Vogliu sprime a nostra gratitudine in nome di a nostra nazione per a vostra decisione nantu à Santa Sofia, chì hà cunquistatu i cori, è per avè riunitu cù a nostra nazione in questu. tempiu santu".

Semu fieri di serve ogni angulu di u paese.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à l'agenda è i prughjetti di u Ministeru in u so discorsu à l'apertura di l'Amasya Ring Road. Esprimendu a so felicità per furnisce servizii à ogni angulu di u paese è migliurà e cundizioni di vita di i citadini ghjornu per ghjornu, Adil Karaismailoğlu hà dettu chì anu realizatu riforme è prughjetti in tutti i campi di trasportu è cumunicazione. Enfatizendu chì tutti i prughjetti di strada, ponte, ferrovia, portu, satellitu è ​​infrastruttura chì sò stati custruiti tornanu à i citadini cum'è travagliu, alimentazione è abbundanza, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre ognunu di i nostri prughjetti furnisce impieghi in a regione da u primu ghjornu. , cù a vitalità ecunomica chì portanu, novi investimenti, novi socio-ecunomichi diventa u pioniere di i sviluppi culturali è una qualità di vita aumentata. Mentre i nostri prughjetti portanu à un aumentu di u redditu per capita in ogni regione, i nostri figlioli è i ghjovani rinforza i so ligami cù e cità circundante è ancu cù u mondu. In questu modu, si avvicinanu più à i so scopi educativi è di carriera ".

L'evoluzione in u mondu offre opportunità uniche per a nostra geografia

Dichjarà chì i sviluppi ecunomichi in u mondu offrenu grandi opportunità per a nostra geografia, u Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì cù i corridori logistichi creati, Turchia face passi fermi per diventà una superpotenza logistica dominante in a regione. Fornendu infurmazioni nantu à a Strada Anulare di Amasya, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "A nostra Strada Ring separa a strada circundante chì passa per a cità da a nostra strada Suluova-Amasya è a cunnetta à a strada Amasya-Turhal passendu per u suduveste di Amasya. A nostra Amasya Ring Road; A nostra strada di 11.3 chilometri hè in standard di strada divisa è include 2 tunnel di tubu doppiu, 4 viadotti doppii, 3 crucivia, 2 ponti doppii, 3 ponti unichi è 2 strutture tagliate è copre nantu à u so percorsu. A nostra Amasya Ring Road piglià tuttu u trafficu di veiculi chì transita trà e cità è deve passà per a cità fora di a cità. Mentre riducendu a distanza di transitu interurbanu di 2 chilometri cù a nostra strada di circondu, riduceremu u tempu di trasportu, chì supera circa 30 minuti, à 7 minuti ", disse. Rimarchendu chì cù l'Amasya Ring Road, ci sarà un risparmiu annuale di carburante di 1.9 milioni di litri è una riduzione di 4700 tunnellate di emissioni di carbonu, u Ministru Karaismailoğlu hà nutatu chì, cù l'eliminazione di u so periodu d'attesa, l'emissioni di gas di scarico in a cità saranu. diminuite è Amasians avarà un aria più pulita in pocu tempu.

A nostra cità di Amasya hà sempre ricevutu a parte chì si merita, è serà

Dichjarà chì i prughjetti chì aumenteranu u benessere di i citadini sò stati realizati grazia à a stabilità ecunomica purtata da u forte approcciu di gestione è l'ambiente di fiducia in l'ultimi 18 anni, u Ministru Karaismailoğlu hà manifestatu a so gratitudine à u presidente Erdoğan per a decisione di Santa Sofia. Dichjarà chì a prisenza di u presidente Erdogan li fece assai felici, Karaismailoğlu hà dettu: "Sgiò presidente, vogliu ringraziallu una volta di più in nome di a nostra nazione per a vostra decisione di cunquistà i cori è per avè riunitu in stu tempiu santu cù a nostra nazione. Cuminciamu ogni ghjornu novu cù u mottu "a strada hè civilisazione". A nostra visione hè di disignà ogni prughjettu in un modu chì furnisce u massimu benefiziu in quantu à i nostri scopi di sviluppu olisticu è impatti ambientali. Amasya, a cità di i prìncipi, hè u pumu di l'ochju. A nostra pruvincia di Amasya hà ricevutu è riceverà a parte chì merita da a nostra mobilizazione d'investimentu in u campu di a cumunicazione.

U Ministru di i Trasporti hà realizatu a prima guida nantu à a Strada Ring

Dopu à a ceremonia di apertura di a strada di u circondu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà pigliatu à u volante di u veiculu è hà fattu a prima guida. In più di u Ministru Karaismailoğlu, u guvernatore di Amasya Mustafa Masatlı è i deputati di u Partitu AK Amasya Hasan Çilez è Mustafa Levent Karahocagil eranu presenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*