Induve hè a Moschea di Santa Sofia? Cumu andà à Santa Sofia? Quandu hè l'apertura di a Moschea di Santa Sofia?

Induve hè a Moschea di Santa Sofia? Cumu andà à Santa Sofia? Quandu hè l'apertura di a Moschea di Santa Sofia?
Induve hè a Moschea di Santa Sofia? Cumu andà à Santa Sofia? Quandu hè l'apertura di a Moschea di Santa Sofia?

A moschea Hagia Sophia serà aperta à u cultu dumani dopu à 86 anni di bramosu. A prima preghiera di u venneri si terrà u ghjovi 24 di lugliu in Santa Sofia, chì hè stata cunvertita da un museu à una moschea cù u decretu presidenziale firmatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

A decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata u 24 di nuvembre 1934 per trasfurmà a moschea di Santa Sofia in un museu hè stata annullata da a 10a Camera di u Cunsigliu di Statu. Hagia Sophia, chì hè statu decisu di esse apertu à u cultu cù u decretu presidenziale firmatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà avutu un grande impattu in a stampa mundiale. U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu in una dichjarazione chì a prima preghiera si terrà u 24 di lugliu di u 2020 à a Moschea Hagia Sophia.

Induve hè a Moschea di Santa Sofia è cumu andà?

A moschea Hagia Sophia si trova in u distrittu Fatih di Istanbul. Hè situatu in Sultanahmet. Pudete aduprà u tram, ferry o autobus per andà à Sultanahmet o Hagia Sophia.

Tram: Bagcilar cunnessu à u Museu di Santa Sofia Kabataş Pudete ghjunghje cù a linea di tram Gulhane è e fermate Sultanahmet.

Ferry: Se vene da u latu anatolianu Kadıköy-Pudete ghjunghje à a linea di tramvia cù i battelli Eminönü è Üsküdar-Eminönü.

Autobus: Da ogni locu in Istanbul à Eminönü cù autobus municipali è publichi; Da quì, pudete ghjunghje à u Museu di Santa Sofia in tram.

IETT farà una spedizione di ring gratis

  • IETT farà un viaghju in andata cù 25 autobus nantu à a strada Kazlıçeşme - Yenikapı - Sultanahmet. U trasportu serà furnitu gratuitamente.
  • Ùn ci sarà micca servizii di tram à Eminönü - Sultanahmet - Beyazıt fork.
  • U travagliu cumunu in corso nant'à u Ponte di u Cornu d'oru serà firmatu.
  • U numaru di persunale in Eminönü Fire Station serà aumentatu; Ci sarà 1 veiculu in piazza Yenikapı - Kazlıçeşme è 2 veiculi in piazza Sultanahmet.
  • Nantu à a linea Kazlıçeşme - Yenikapı - Sultanahmet Square - Beyazıt Square - Eminönü, i citadini seranu guidati in modu sicuru cù 25 veiculi è 100 persone.
  • Kandil Restaurant è BELTUR Mobo Buffet in Gülhane seranu chjusi u venneri 24 di lugliu, trà 07:00 è 17:00.
  • I parcheggi İSPARK in Yenikapı, Kazlıçeşme è Gülhane furnisceranu serviziu gratuitu; U numaru di persunale in a zona serà aumentatu per ùn interrompe u serviziu.

Storia di Santa Sofia

Hagia Sophia, a più grande chjesa custruita da l'Imperu Rumanu d'Oriente in Istanbul, hè stata custruita trè volte in u stessu locu.
In a cità di Bizanziu, chì era duminata da i Grechi (660 aC - 73 dC), a struttura religiosa custruita nantu à u situ di Santa Sofia d'oghje hè stata distrutta da l'imperatore rumanu Septimius Severus.

In a cità sottu u regnu di l'Imperu Rumanu, u figliolu di Custantinu I, II. A struttura, custruita da Custantinu nant'à u listessu locu in u 360, hè stata chjamata Hagia Sophia (Sacra Sapienza). 1. Hagia Sophia hè stata largamente distrutta 44 anni dopu à a so custruzzione in a rivolta chì scoppiu dopu chì una statua d'argentu di Evdokia, a moglia di l'imperatore Rumanu d'Oriente Arkadios, hè stata eretta davanti à Hagia Sophia.

L'imperatore II, chì vinni à u putere dopu à Arkadios. Hagia Sophia, chì fù ricustruita da l'architettu Ruffinos da Theodosios, hè stata aperta à u cultu in u 415. 2. Hagia Sophia cuntinuò a so esistenza cum'è a più grande chjesa di a cità finu à u 532.
2. Hagia Sophia hè stata brusgiata in u 117, 532 anni dopu à a so apertura, durante a "Rivolta di Nika" chì scoppiu durante u regnu di Ghjustinianu I.

Cunversione di Santa Sofia in un museu

A storia di Hagia Sophia hà ancu cambiatu cù u colapsu di l'Imperu Ottumanu è a creazione di a Republica Turca in u so locu.
Una seria di travaglii sò stati realizati nantu à l'ordine di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Hagia Sophia, chì era chjusu à u publicu trà 1930 è 1935 per via di travaglii di risturazione. Duranti sti travaglii, sò stati realizati diverse restaurazioni, u cinturione di ferru di a cupola, è a scuperta è a pulizia di i mosaici.
Cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri datata u 24 di nuvembre 1934 è numerata 7/1589, Hagia Sophia hè stata trasfurmata in un museu.

Hagia Sophia hè stata inclusa in a lista di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO in u 1985. Hagia Sophia, chì hè stata aduprata cum'è chjesa per 915 anni da a so apertura à a cunquista di Istanbul, cum'è una moschea da u 1453 à un museu cù a decisione presa in u 1934, è chì serve com'è museu per 86 anni, hè trà i più visitati. strutture in Turchia da i turisti lucali è stranieri. Dopu à Hagia Sophia divintò un museu, i ristaurazioni sò stati fatti in parechji periodi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*