Ministru Ersoy: "A Moschea di Santa Sofia serà prutetta cun cura"

U Ministru Ersoy Hagia Sophia Moschea serà cunservatu cù cura
U Ministru Ersoy Hagia Sophia Moschea serà cunservatu cù cura

U Ministru di a Cultura è di u Turismu Mehmet Nuri Ersoy: "Cumu avemu avutu finu à avà u valore universale, l'uriginale è l'integrità di Hagia Sophia, chì include qualità tangibili è intangibili, avemu da mostrarà a massima cura inseme da avà".

Ministru Ersoy: "Per ordine di u nostru presidente, i bilanci di risturazione attribuiti à Santa Sofia sò stati aumentati parechje volte. Cum'è u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, acceleremu e risturazioni quì cun bilanci assai seri, cù u sustegnu di a nostra Direzzione Generale di Fundazioni ".

Ministru Ersoy: "Oghje, se Santa Sofia hè in un statu solidu è funziunale, è face parte di a lista di u patrimoniu UNESCO cù a so ricchezza di cultura, credenze è storia, u mondu deve questu à a nazione turca, chì hà abbracciatu u A Moschea Hagia Sophia cum'è una preziosa reliquia per 567 anni è a prutiggiò schermandu quandu hè necessariu ".

U presidente di l'Affari Religiosi Ali Erbaş: "Da u prossimu 24 di lugliu, Hagia Sophia continuerà à serve i musulmani cum'è una moschea, torna à a so originalità, ma à tutta l'umanità senza discriminazione, credo, setta o razza".

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u Capu di l'Affari Religiosi Ali Erbaş anu firmatu u "Protokollu di Cuuperazione nantu à l'Attività di Prutezzione, Sviluppu, Prumuzione è Gestione chì deve esse realizatu in a Moschea Hagia Sophia-i Kebir Sheriff".

Parlendu à a ceremonia di firma di u protocolu implementatu trà u Ministeru di a Cultura è u Turismu è a Direzzione di l'Affari Religiosi, u Ministru Ersoy hà spressu e so condolenze à i parenti di quelli chì sò stati martirizzati per u risultatu di u crash di l'aviò di ricunniscenza in Van.

Dichjarà chì ognunu pò esprime a so opinione nantu à a Moschea Hagia Sophia, chì hè stata riapertura per u cultu cù a decisione di u Cunsigliu di Statu è a decisione firmata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u Ministru Ersoy hà dettu: "Tuttavia, nimu hè sopra à sta decisione presa. da a magistratura indipendente è chì hè statu accoltu da a nostra nazione ". disse.

U Ministru Ersoy hà indicatu a lotta di a nazione turca per a Moschea Hagia Sophia per ghjunghje oghje è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Oghje, se Hagia Sophia si trova in una cundizione solida è funziunale, è hè una parte di a lista di u patrimoniu di l'UNESCO cù tutta a so ricchezza culturale, religiosa è storica, u mondu deve questu à a nazione turca, chì hà abbracciatu a Moschea Hagia Sophia. cum'è una preziosa reliquia per 567 anni è a prutiggiò scudendulu cù a so propria vita quandu hè necessariu. Da l'armata crociata à l'armata di e putenze alleate chì occupavanu Istanbul in u XXu seculu, a mancanza di rispettu è u dannu chì anu inflittu à stu magnificu tempiu hè passatu in a storia cum'è una prufonda vergogna.

U Ministru Ersoy, chì hà dichjaratu chì nimu ùn duverebbe dubbità chì a Moschea di Santa Sofia serà cunservata cù cura, hà dettu: "In quantu avemu prutettu u valore universale, l'uriginale è l'integrità di Santa Sofia, chì include e so qualità tangibili è intangibili, avemu mostrarà a massima cura inseme da avà. Prima di tuttu, questu hè un requisitu di i nostri valori naziunali è murali, u nostru debitu di lealtà à u nostru passatu. Hè ancu una esigenza di a sensibilità è a sincerità chì noi, cum'è Turchia, dimustramu sempre à i principii di priservà u patrimoniu culturale ". disse.

Spieghendu chì i principii principali per a prutezzione di a Moschea Hagia Sophia sò stati determinati cù u protokollu è a divisione di u travagliu trà l'istituzioni hè stata determinata, u Ministru Ersoy hà dettu: "Avemu firmatu una volta chì a preservazione di u storicu, culturale, suciale, spirituale. è i valori estetichi di a nostra moschea seranu realizati in u quadru di e cunvenzioni internaziunali chì simu parte è a nostra legislazione domestica. I servizii religiosi in a Moschea di Santa Sofia seranu realizati da a nostra Presidenza di l'Affari Religiosi. Cum'è in u passatu, effettueremu attività di risturazione, conservazione è cunservazione cum'è u Ministeru. Nunda hè cambiatu à questu puntu ". sparte a so cunniscenza.

"I bilanci di Restaurazione di Santa Sofia sò stati raddoppiati"

Enfatizendu chì a Moschea Hagia Sophia serà aperta à i turisti lucali è stranieri gratuitamente, u Ministru Ersoy hà dettu: "Cù l'istruzzioni di u nostru presidente, i bilanci di risturazione destinati à Santa Sofia sò stati aumentati parechje volte. Avà, cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, acceleremu e risturazioni quì cù u sustegnu di a nostra Direzzione Generale di Fundazioni cù un bilanciu assai seriu. disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì l'edificiu di l'attu di u titulu situatu in Piazza Sultanahmet hè statu attribuitu à u Ministeru di a Cultura è u Turismu nantu à l'istruzzioni di u presidente Erdoğan, è hà dettu: "Ci hè ancu una cullizzioni di icone è elementi di a chjesa in l'inventariu di u nostru Ministeru, chì hè 1359, cullezzione di u periodu di u statu d'Istanbul, cullezzione di merchenzie di tomba, artefatti di petra. Cuminceremu à vede parechji di i nostri tesori quì, cum'è a cullezzione è a cullezzione di muniti ". utilizatu l'espressioni.

U Ministru Ersoy hà vulutu chì u protokollu sia benefica per u paese è a nazione.

"Hè Nostru Proteggere Stu Patrimoniu"

Parlendu à a ceremonia, u presidente di l'Affari Religiosi Ali Erbaş hà dettu chì a Moschea Hagia Sophia hè unu di i patrimonii culturali più impurtanti di l'umanità cù una storia di 500 anni è hà dettu: "Hagia Sophia hà servitu cum'è moschea per 1453 anni da u 481. . Spergu chì, à partesi da u prossimu 24 di lugliu, cuntinueghja à serve i musulmani cum'è una moschea, tornendu à a so forma originale di cultu, ma à tutta l'umanità, senza alcuna discriminazione di credo, setta o razza. disse.

Enfatizendu chì a Moschea Hagia Sophia, cù a so struttura architettonica è a so storia, hè un valore chì e persone di tutte e fede ponu prufittà, Erbaş hà dettu:

"Tocca à noi di prutege stu patrimoniu. Cù a cuuperazione di a Direzzione Generale di Fundazioni, a Direzzione Generale di u Patrimoniu Culturale è di i Musei, è a Direzzione di l'Affari Religiosi in u corpu di u Ministeru di a Cultura è di u Turismu, cumu avemu da priservà stu patrimoniu umanu in u megliu modu è ciò chì u nostru i cuntributi seranu in quantu à furnisce un serviziu di qualità megliu è qualificatu à l'umanità, avemu revelatu questu cù u protocolu. Facemu una distribuzione di i travaglii.

Credu chì i visitori di a Moschea Hagia Sophia aumenteranu ancu più da avà. Ci saranu milioni di persone chì venenu da tuttu u mondu, micca solu da u nostru paese, ma ancu per venerà è visità a nostra Moschea Hagia Sophia. Pruvaremu di cumpiendu stu duvere in u megliu modu cù servizii qualificati è di qualità ".

Dopu à i discorsi, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy è u presidente di l'Affari Religiosi Ali Erbaş anu firmatu u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*