Questa mobilità di i passageri di vacanze calà! Nisuna spedizione supplementaria serà urganizata per a prima volta

Questa hè a prima volta chì a mobilità di i passageri diminuirà è ùn saranu micca urganizati voli supplementari in questa festa.
Questa hè a prima volta chì a mobilità di i passageri diminuirà è ùn saranu micca urganizati voli supplementari in questa festa.

A mobilità di i passageri, chì era più di nove milioni l'ultimi vacanze, scenderà à trè milioni quist'annu. Per a prima volta, ùn saranu micca urganizati voli supplementari. Cù u prucessu di nurmalizazione, mentri assai persone vanu in a so cità nativa, quelli chì campanu in e grande cità accoltaranu a festa in casa.

Quandu l'Eid al-Adha s'avvicina, e preoccupazioni cresce ancu per a diffusione di l'epidemie per via di a mobilità di i citadini. Tuttavia, i dati preliminari di a riservazione di u bigliettu mostranu chì generalmente preferimu stà in casa sta vacanze. Durante l'ultimi vacanze; Ci era un muvimentu di circa nove milioni di persone in trasportu per aria, mare è terra. Questa festa, e riservazioni sò cascate finu à u 60 per centu. A mobilità di i passageri hè prevista di mantene circa trè milioni durante a festa.

NI PASSAGERI QUST'ANNU

Birol Özcan, presidente di a Federazione Turca di i Conduttori di Bus, hà dettu: "A causa di a pandemia, cuntinuemu à trasportà i passageri cù una capacità di 50 per centu. U numeru di voli da Istanbul solu hè aumentatu à 1.150. Questa figura hè di circa 25 per centu sottu u normale. Eid-al-Adha s'avvicina è avemu finitu i nostri preparativi. Tuttavia, ùn ci sò assai passageri per sta festa. A nostra vendita di biglietti sò attualmente à un livellu bassu. Quandu l'avemu paragunatu cù l'Eid al-Adha di l'annu passatu, u nostru numeru di servizii di autobus pare avè diminuitu di 60 per centu. Prima di ogni vacanze, i nostri autobus eranu pieni è aghjunghjemu voli supplementari. Se a vendita di u bigliettu passa cusì, ùn pensemu micca di aghjunghje servizii di autobus supplementari. Sicondu a situazione attuale, ùn pare micca chì una tale situazione accadirà sta festa ". Ricordendu chì parechje persone ùn tornanu micca dopu avè lasciatu Istanbul per via di a pandemia, Özcan hà dettu: "Inoltre, alcune persone si sò riunite è affittatu una vittura è andonu in e so cità native. Questu hà purtatu à una diminuzione di u numeru di passageri ", disse.

CHE SUCCEDU L'ANNU PASSU ?

Sicondu i dati di u Ministeru di u Trasportu; L'annu passatu, 3,7 milioni di passageri anu ricevutu serviziu da l'aeroporti durante l'Eid al-Adha. Quattru milioni di passageri anu preferitu viaghjà in autobus è 2,5 milioni di citadini anu preferitu viaghjà in trenu. In u 2019, e cumpagnie di autobus chì trasportanu i passageri trà e cità durante e vacanze di vacanze anu fattu 270 mila viaghji. U numeru mediu di voli ogni ghjornu hà righjuntu 18 mila 22 cù un aumentu di circa 555 per centu cumparatu cù u numeru di voli prima di a festa. Una capacità di ogni ghjornu di 31 mila posti hè stata aghjunta à i treni d'alta velocità è i treni cunvinziunali cù voli è carri supplementari.

Fonte: Türkiyenewspaper

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*