Aumentu di e merchenzie trasportate da i treni europei di merci in Cina

Aumentu di e merchenzie trasportate da i treni europei di merci in Cina

Aumentu di e merchenzie trasportate da i treni europei di merci in Cina

Hè statu annunziatu chì ci hè statu un aumentu di a quantità di merchenzie trasportate da i treni di merci chì viaghjanu trà a Cina è l'Europa. Sicondu l'infurmazioni ottenute da a dogana di Alashankou Border Gate in a Regione Autònoma di Xinjiang Uygur, a quantità di merchenzie trasportate da questi treni hè aumentata per via di u fattu chì i treni di merci Cina-Europa anu pigliatu ancu u trasportu di alcune merchenzie previste per esse fatte. per aria è mare dapoi l'emergenza di l'epidemie di COVID-19.

Hè statu infurmatu chì Alashankou Border Gate hà inspeccionatu 2 treni di merchenzie Cina-Europa è 128 mila cuntainer chì entranu è partenu in a prima mità di l'annu, è questu numeru custituì un quintu di u numeru di treni di merchenzie Cina-Europa chì operanu in u paese.

A quantità di merchenzie trasportate da i treni di merchenzie Cina-Europa chì entranu è abbandunonu u Alashankou Border Gate hà aumentatu da 76,85 per centu in i primi sei mesi di l'annu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 1 milione 461 mila tunnellate.

Per d 'altra banda, u numeru di servizii di treni chì esportanu prudutti da a Cina hà righjuntu 288 è a quantità di merchenzie purtate da questi treni hà righjuntu 700 mila tunnellate. Inoltre, u nùmeru di servizii di treni chì importanu prudutti in Cina hè aumentatu à 840 è a quantità di merchenzie purtate da questi treni hè aumentata à 760 mila tunnellati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*