EGİADL'attaccu di u cummerciu esteru cuntinueghja

L'attaccu di u cummerciu esteru di Egiadin cuntinueghja
L'attaccu di u cummerciu esteru di Egiadin cuntinueghja

60% di i so membri anu partenarii, cummerciu esteru è cooperazioni simili cù l'esteru, è cumpagnie di l'industria, l'agricultura è i settori di servizii, in particulare tessili, alimentari, machini, custruzzione, automobili, elettricu-elettronica, ferro-acciaio, in a so cartera. EGİAD, cù u prugramma di l'Ambasciatori di u Cummerciu Esteru hà iniziatu, travaglia dura per chjude u deficit di l'esportazione. Quelli chì volenu accelerà u prucessu di apertura à l'esteru di i ghjovani affari, riduce i costi in questu prucessu è eliminà l'effetti negativi di Kovid-19. EGİADQuesta volta, cù l'"Inviati di u Cummerciu Esteru", chì hà cuminciatu à cunsiglià i so membri nantu à u cummerciu esteru, sta volta, hà indirizzatu à l'Olanda.

EGİAD A riunione, ospitata da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Aslan, nantu à Zoom, hà assistitu da u Consul Onorariu di l'Olanda in Izmir è EGİAD Unu di i Membri Fundatori Oğuz Özkardeş, Agenzia Olandese di Investimenti Esteri NFIA Project Manager Yavuz Selim Yaşar,EGİAD Ambasciatore di u Cummerciu Esteru Olandese è EGİAD U membru Elif Kazanan Cun hà assistitu cum'è un oratore.

EGİAD In u so discorsu d'apertura, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Mustafa Aslan, hà dichjaratu chì l'Olanda, cù quale relazioni sò state intense per più di 400 anni, hà fattu un investimentu direttu di 25 miliardi 402 milioni di dollari in u nostru paese, è hà enfatizatu chì hà mantinutu u so tìtulu cum'è u paese cù u più altu investimentu in 2019. Dichjarà chì u numeru di cumpagnie olandesi in u nostru paese hè sustanziale, Aslan hà dettu: "A dicembre 2019, ci sò 3.214 cumpagnie olandesi è 40 uffizii di ligame chì operanu in u nostru paese, cumprese cumpagnie è banche cum'è Unilever, ING Bank, Credit Europa Bank. , AGT Paesi Bassi, Achma. In Turchia, l'imprese cù capitale olandese operanu in quasi tutti i settori cum'è banca, industria chimica, industria farmaceutica, industria medica, telecomunicazioni, logistica, tessili, alimentazione, industria agricula è turismu.

Paesi Bassi in Primu Locu

Nutendu chì sò favurevuli di rinfurzà e relazioni cù l'Olanda, EGİAD U presidente Aslan hà dettu: "15. Cum'è u Cunsigliu di Amministrazione Termine, attribuimu una grande impurtanza à EGİAD Cù u prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, i nostri membri chì volenu stabilisce una sucietà à l'esteru o esporà direttamente, è quelli chì anu digià una bona cunniscenza di questu sughjettu è avè investimenti stranieri EGİAD Avemu previstu di rinfurzà e rete di l'affari riunendu i so membri. Sicondu i dati di u Bancu Centrale, a quantità tutale di investimenti diretti internaziunali fatti da Turchia à l'Olanda in u periodu 2002-2019 era 13 miliardi 763 milioni di dollari, è l'Olanda hè u primu postu in quantu à l'investimentu direttu straneru da u nostru paese à l'esteru in 2019. . Hè stimatu chì u numeru di cumpagnie stabilite da imprenditori d'origine turca in l'Olanda hè di circa 23 mila. Questi imprenditori, cù i so investimenti totali di circa 6 miliardi d'euros, furniscenu impieghi per circa 80 8 persone è generanu un fatturatu di circa 19 miliardi d'euros. Ricordendu chì l'epidemie di Kovid-19 hà affettatu negativamente l'esportazioni, Aslan hà dettu: "U mercatu più impurtante per i nostri prudutti d'esportazione hè senza dubbitu l'Unione Europea. I nostri paesi vicini, Iran è Iraq, seguitanu l'Unione Europea. Evaluemu chì e pussibuli restrizioni o pruibizioni da esse implementate da i paesi membri di l'Unione Europea in a lotta contru Kovid-XNUMX in u futuru affettanu negativamente e nostre esportazioni; pudemu dì chì e restrizioni da esse applicate da i paesi nantu à a strada di transitu di e merchenzie, in particulare in l'esportazioni per terra, ponu causà ritardi extra, è sta situazione pò affettà negativamente l'esportazioni.

Console Onorario dei Paesi Bassi in Izmir è EGİAD U fratellu Oğuz Öz, unu di i membri fundatori, hà nutatu chì e relazioni cummerciale trà i dui paesi sò à un livellu estremamente altu è travaglianu sempre cù intenzioni pusitive per rende queste relazioni sustinibili è alluntanassi.

EGİAD Da Ambasciatori di u Cummerciu Esteru EGİAD Elif Kazanan Cun, membru è presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Onurcan Ambalaj, hà dettu: "Quali sò i vantaghji di investisce in l'Olanda, quale hè a struttura ecunomica è finanziaria di u paese, cumu hè è quale hè u costu di stabilisce. una cumpagnia, chì sò l'incentivi per l'investimentu direttu straneru, % per l'immigranti sperimentati è di talentu. 30 Cosa hè a Regula di l'Expatriatu, chì sò l'incentivi di R&D, visa è permessi di travagliu, cumu pè ottene un permessu di residenza, cumu hè a vita suciale " è hà fattu una valutazione dettagliata. Cun hà spiegatu i prucessi di creazione è d'investimentu, i risichi è i vantaghji di a cumpagnia chì hà fundatu in i Paesi Bassi in 2017. Nutendu chì l'Olanda attribuisce impurtanza à a Regione Egea è sta investigando l'opportunità d'investimentu, Cun hà dettu: "Stu paese, induve ricevemu u più investimentu da l'Europa, hà 10 mila imprese straniere, cù a so posizione strategica è una forte ecunumia, è hè un vantaghju. partner per a Turchia ".

Yavuz Selim Yaşar, Direttore di Prughjettu di l'Agenzia d'Investimenti Esteri Olandesi, NFIA, chì opera dapoi 42 anni è sustene cumpagnie è urganisazioni straniere sottu à u Ministeru di l'Ecunumia Olandese, hà dettu in a so presentazione chì u paese hè u numeru 1 in u cummerciu mundiale cù i so cumpagni. infrastruttura portu, è chì l'Europa hè u paese più impurtante cunnessu à a ferrovia, hà dettu ancu chì, perchè hè un paese, hà grandi vantaghji. Yaşar hà dichjaratu chì hà creatu un campu seriu per i settori IT cù circa 200 centri di dati è chì hà duminatu una cumunità altamente qualificata cù i so investimenti in R&D. Hà enfatizatu ancu chì e relazioni trà i dui paesi sò stati à un altu livellu, cum'è Turchia hà ricevutu assai immigrazione di collari bianchi in l'ultimi anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*