Suggerimenti di Metro senza barriere riuniti da i citadini disabilitati

I cunsiglii di metro senza barriere sò stati raccolti da i citadini disabili
I cunsiglii di metro senza barriere sò stati raccolti da i citadini disabili

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà urganizatu un viaghju tecnicu à a linea di metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì hè prevista per esse messa in serviziu prestu, inseme cù i citadini disabili. In u tour accumpagnatu da l'autorità, un gruppu di 20 disabili hà esaminatu a linea di metro in quantu à l'accessibilità è l'usu indipendente. U viaghju trà e stazioni Kazımkarabekir è Kağıthane hè finitu cù una riunione di valutazione. E note di a riunione seranu trasfurmate in un librettu per fà un esempiu di prughjetti futuri.

IMM hà esaminatu a linea M7 Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì hè prevista per esse messa in serviziu in pochi mesi, inseme cù i citadini disabili prima di l'apertura ufficiale. À u gruppu di disabili di 20 persone, cumpresi atleti è staff IMM; Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM Assoc. Dr. Pelin Alpkökin, İBB Rail System Projects Manager Serap Timur, İBB European Side Rail System Assistant Manager Nebahat Ömeroğlu, Metro İstanbul General Manager Özgür Soy, Metro İstanbul Deputy General Manager Fatih Gültekin è i rapprisentanti di İBB è di a Cumpagnia di u Contractista eranu accumpagnati. Una riunione di valutazione dopu u viaghju hè stata. I noti di a riunione, chì saranu trasfurmati in un librettu, sò destinati à dà un esempiu per i prughjetti futuri.

MISURA SECONDO RACCOMANDAZIONI

Pelin Alpkökin, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM, hà dettu chì u viaghju tecnicu à a linea di metro serà ripetutu in i travaglii di a prossima linea. Alpkökin hà spressu u scopu di u viaghju cù e seguenti parolle:

"U nostru scopu hè di vede i lochi à traversu l'ochji di i nostri citadini disabili prima di apre e nostre novi linee per esse aperte, è di piglià i suggerimenti è avvisi chì ci diceranu è fà tuttu ciò chì pudemu in linea cù questi suggerimenti. Hè per quessa chì avemu visitatu e nostre duie stazioni cù i nostri citadini disabili oghje. Avemu ascoltatu i so suggerimenti ".

ESPERIENZA D'USU

Dichjarà chì a linea di metro hè stata custruita secondu i standard di i disabili, Özgür Soy, Direttore Generale di İBB Metro AŞ, hà attiratu l'attenzione à l'esperienza di l'utilizatori. Dicendu chì u tour prevenerà alcune difficultà prima di l'apertura di a linea di metro, Soy hà cuntinuatu cusì:

"Avemu vulsutu urganizà sta ghjurnata per chì i citadini disabili ponu sperimentà a linea di metro. Se ci sò deficienze in l'ochji di l'utilizatori, fatemu sapè per pudè cumpiendu quelli carenze prima chì a linea si apre.

L'AVVERTENZE APPLICARÀ

IMM Accessibility Applications Consultant Adem Kuyumcu hà dettu: "Avemu sperimentatu cumu pudemu usà i sistemi ferroviari inseme cù l'individui visivi, ortopedichi, uditivi è autistici. Avemu signalatu ogni prublema. Vulemu azzione immediata per una suluzione ", disse. Berna Tulumcu, unu di i participanti di u viaghju tecnicu trà e stazioni Kazımkarabekir-Kağıthane, hà dettu annantu à e so osservazioni: "Quandu a porta hè aperta, avemu pensatu chì a rota di fronte di a nostra sedia pò esse bloccata per via di a diferenza di livellu. Anu dettu chì a farianu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*