IMM ùn rinuncia micca à i so sforzi per luttà contr'à a pandemia di Covid-19

IMM ùn rinuncia micca à i so sforzi per luttà contr'à a pandemia di Covid-19
Foto: İBB

L'IMM, chì cuntinueghja a so preparazione in u campu di a salute senza rallintà contr'à tutte e pussibulità ligati à u prucessu di pandemia di Covid-19, ùn lascia per un mumentu e so precauzioni.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluI sforzi per luttà contra a pandemia di Covid-25, chì hà iniziatu cù a riunione d'urgenza tenuta u 2020 di ferraghju 19, cuntinueghjanu intensamente durante u periodu di "nova normalizazione". I piani d'azzione di a pandemia, l'urganizazione è i prucessi di gestione in a lotta contru a pandemia sò aghjurnati è implementati.

U Dipartimentu di Salute di l'IMM piglia novi misure in u campu di a salute contr'à a pandemia è un eventuale terremotu di Istanbul; aghjurnà u persunale è i piani di contingenza basati in l'urganisazione; Per gestisce u prucessu in u modu più precisu seguitendu e carte stradali determinate in tutte e squadre, hè stata tenuta a "Riunione di u Pianu d'Azione di Preparazione à l'Emergenza in Pandemia Covid-19 è Disastru". Capu di u Dipartimentu di Salute Dr. I gestori di a Direzzione di Salute è Sicurezza Occupational IMM, Direzzione di l'Hospice di Istanbul, Direzzione di Salute è Igiene anu assistitu à a riunione presiduta da Önder Yüksel Eryiğit.

ERYİĞİT: "AMU GESTISTU U PROCESSU CORRETTA SOTTU A GUIDA DI U COMITATU SCIENTIFICU IBB"

Eryiğit, chì hà fattu u discorsu d'apertura di a riunione, hà dettu chì l'IMM hà cumbattutu cù successu a pandemia in Istanbul, induve u numeru di casi hè u più altu in Turchia.

Ricordendu chì u primu casu vistu in Turchia hè statu annunziatu da u Ministeru di a Salute u 10 di marzu, Eryiğit hà dettu: "In più di a statistica annunziata da u Ministeru di a Salute, '60 per centu di i casi visti in Turchia sò in Istanbul,' criatu un cumitatu scientificu per risponde à i bisogni di Istanbul, chì hà una struttura unica, in quantu à a pandemia di Covid-19. Mentre creavamu stu cunsigliu, avemu dumandatu membri di tutte l'istituzioni è l'urganisazioni sanitarie in Istanbul. "Avemu inclusu in questu bordu organizzazioni non governamentali chì ponu risponde à tutti i bisogni in quantu à i servizii di salute è suciale, cum'è a Camera Medica di Istanbul, l'Associazione Toracica Turca, a Camera di Farmacisti, l'Associazione Medica Turca, a Camera di l'Ingegneri, a Camera di l'Epidemiologi, a Camera di I psichiatri ", disse.

U NOSTRE COMMISSIONE DI SCIENZA CI GUIDAU

Sottulineendu chì u cunsigliu, custituitu da un staffu di 22 persone chì sò esperti in i so campi, li hà guidatu in a lotta contru a pandemia in un sensu scientificu è basatu in evidenza, Eryiğit hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "À u listessu tempu, ci hà datu una guida di cunsigliu. In vista di sta guida, avemu usatu risorse in modu più efficiente è impediscenu applicazioni duplicate. In u risultatu di sta lotta avemu realizatu à a luce di a scienza, da a selezzione di disinfettanti à u travagliu di squadre di igiene mobile; Avemu gestionatu u prucessu in u modu più precisu, da i servizii di cura di l'anziani à e misure di sicurezza è di salute realizate da a Direzzione di Salute è Sicurezza di l'IMM. Coordinemu u nostru travagliu cù questa cuscenza per u prucessu futuru ".

AMU TRAVAILU IN COORDINAZIONE CU TUTTI I NOSTRI DISTRITI

Eryiğit hà dichjaratu chì anu una missione sacra perchè u so campu hè a salute è hà cunclusu u so discorsu cusì: "U travagliu chì facemu hè ancu sopra à a pulitica. Grazie à e riunioni di u cunsigliu di coordinazione tenute cù 39 distretti, sparghjemu a lotta contru a pandemia in tuttu Istanbul. Tutti, cumpresi l'amministratori di 39 distretti, anu rispettu sta cunniscenza di a rispunsabilità è sta pusizioni centrata in e persone. A salute chì avemu sopra à tuttu è a rispunsabilità chì avemu per u nostru populu ùn cambia mai. I nostri scientisti anu avvirtimenti chì l'epidemie ùn hè ancu finita. Spergu micca; Ma vedemu chì ancu avà, almenu u nostru vicinu Iranu sta campendu a seconda onda. Ci hè ancu un grande aumentu di u numeru di casi in Israele è in Grecia. Avemu sperimentatu l'effetti di l'epidemie intensamente in u nostru paese in April; Tuttavia, ci hè sempre un aumentu di i casi in e nostre pruvince cum'è Gaziantep, Konya, Diyarbakır è Şanlıurfa. L'aumentu di u numaru di turisti chì entranu è escenu da u nostru paese in i mesi d'estate, a mobilità di i travagliadori staggione trà pruvince durante i mesi d'estate; a mubilizazione di e persone trà e pruvince per e vacanze è u travagliu ; Ci hè una pussibilità chì u numeru di casi aumenterà in u futuru per parechje motivi, cum'è a gripe, chì si manifestarà cù visiti in cità native è u clima più fretu. "In vista di l'esperienze chì avemu avutu in u periodu di ferraghju-lugliu, avemu vistu i nostri difetti, sapemu ciò chì avemu bisognu per migliurà u prucessu, è organizzeremu queste è compie tutte e nostre preparazioni secondu u cursu di l'epidemie, cun coordinazione è coordinazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*