Regulamentu da IMM à Sistemi di Noleggio di Scooter Elettrici

Organizà i sistemi di noleggio di scooter elettrici ibbden
Organizà i sistemi di noleggio di scooter elettrici ibbden

IMM regula i sistemi di noleggio di skateboards elettrici (e-scooter). U regulamentu copre sia l'imprese di noleggio sia l'utilizatori di skateboard elettrici. A direttiva serà discussa in a riunione UKOME u 23 di lugliu.

U sistema di affittu di skateboard elettricu (e-scooter), l'usu di quale hè in crescita ogni ghjornu in Istanbul, hè regulatu. U Dipartimentu di i Trasporti di l'IMM hà preparatu una direttiva per determinà e regule in questa zona è per acquistà una infrastruttura legale per u serviziu furnitu. U prugettu di direttiva, chì era ancu spartutu cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, hè statu mandatu à u sottucomitatu cum'è u risultatu di a riunione tenuta in UKOME. A "Direttiva di Sistemi di Sharing di Skateboard Elettricu", chì hè stata mudificata è finalizzata in cunfurmità cù l'opinioni di i membri di u sottucomitatu, serà discututa in a riunione UKOME chì si terrà u 23 di lugliu.

Metudu participativu seguitatu

U prugettu di direttiva preparatu da u Dipartimentu di u Trasportu IMM hè statu preparatu presentendu à parechji attori in cunfurmità cù u principiu di participazione. In questa direzzione, l'imprese chì operanu in u settore, l'accademici esperti di trasportu è l'urganisazioni non governamentali sò stati mandati un testu di scrittura è dumandanu feedback.

Chì porta a direttiva

A direttiva hè stata preparata per sustene l'industria di spartera di skateboard elettricu è per acquistà una infrastruttura legale, postu chì furnisce un spaziu di travagliu è opportunità chì ponu cuntribuisce à a R&D è a produzzione domestica. A direttiva porta una regulazione cumpleta per l'utilizatori, l'operatori è l'interessu publicu. A direttiva, chì impone assai obblighi di sicurità per l'imprese, hà u scopu di aumentà a qualità di u serviziu chì l'utilizatori ricevenu.

IMM, inseme cù a direttiva, licenziarà è registrà e cumpagnie chì furniscenu servizii in questu campu. A direttiva, chì obbliga ogni skateboard elettricu à avè un numeru d'identificazione visibile da tutte e direzzione, pone e basi per a rilevazione è a segnalazione di violazione di l'utilizatori di skateboard à l'unità pertinenti.

A direttiva obliga i pruprietarii di l'imprese à equipà i skateboards chì servenu cù parechje caratteristiche tecnologiche, cum'è un sensor di rollover. Grazie à u sensoru di rollover, hè ancu ubligatoriu di cuntattà immediatamente l'utilizatori chì anu avutu un accidente è riceve una dumanda d'aiutu d'urgenza. Un altru regulamentu per l'operatore serà di furnisce infurmazione chjara à l'utilizatori nantu à tematiche cum'è u statutu di carica è a gamma.

A direttiva, chì impone ancu sanzioni à l'usu di skateboards cù alcolu, cumpurtamenti chì mette in periculu i pedoni, è parcheghju chì impedisce u flussu di pedoni, copre ancu l'obbligazione di l'operatori di furnisce una furmazione mobile à l'utilizatori nantu à a disciplina di guida.

Inseme à a direttiva, serà ancu necessariu di realizà una campagna d'infurmazione di massa almenu una volta à l'annu per sviluppà è stabilisce a cultura di guida.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*