İmamoğlu, Kanal Istanbul ùn hè micca pazza, hè un prughjettu fattu da persone pazze

İmamoğlu, Kanal Istanbul ùn hè micca pazza, hè un prughjettu fattu da persone pazze
Foto: İBB

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in Yeniköy è Karaburun, chì sò trà e regioni chì saranu più affettate da u prugettu Kanal Istanbul. Facendu un discorsu in a piazza di u paese sottu l'intensu interessu di i citadini, İmamoğlu hà dettu: "Una manciata di persone in nome di u guvernu chì sustenenu stu travagliu è dicenu "Assolutamente" à questu travagliu. Ùn pudia capisce perchè u vulianu. Unu di i mo concittadini di quì hà dettu "Rant, soldi, soldi". A persona chì dirige u statu pensa à i soldi chì andaranu in a sacchetta di a so nazione. Serà à tempu qualificatu è morale, permanente è halal. Allora questu ùn hè micca pazzi, hè un prughjettu fattu da pazzi. Ùn hà micca altru nome ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu investigazioni in Yeniköy è Karaburun, chì sò trà e regioni chì saranu più affettate da u prugettu Kanal Istanbul in u nordu. İmamoğlu hè statu salutatu da parechji citadini in Yeniköy cù applausi è canti di "Ekrem President". Visitu Yeniköy Mukhtar Timur Çevik prima in u so uffiziu, İmamoğlu hà dopu fattu un discorsu à i citadini in a piazza di u paese.

"ÙN VOLU VENU IN TU PAGLU CU TUS TEMA"

Enfatizendu ch'ellu ùn vole micca vene à Yeniköy nantu à una tale questione, İmamoğlu hà dettu: "Cosa pudemu pruduce in stu paese, chì opportunità di travagliu pudemu creà in stu bellu quartiere, chì zona di l'agricultura pudemu sviluppà, vive megliu. e cundizioni per i zitelli è i ghjovani di i nostri compatrioti chì campanu quì da quasi un seculu, cumu per esse megliu in a natura.Vogliu vene à parlà di u puntu induve ponu esse felici è tranquilli. Ma sfurtunatamenti, ùn hà micca solu sfracicà i paesi 19, ma ancu passà sopra à u nostru Istanbul è Turchia; Sò vinutu à parlà di un prughjettu chì sfracicà à tempu cunsciente, umanu è morale, un prughjettu di tradimentu, è e negatività di Kanal Istanbul. Ùn vogliu micca chì una tale riunione accade. Ma ùn permetteremu micca questu inseme ", disse.

"PRESIDENTI GENERALI VS. KANAL ISTANBUL"

Dichjarà chì u terrimotu è i prublemi di Kanal Istanbul li mantenevanu svegliu, İmamoğlu hà enfatizatu chì u prugettu ùn deve esse realizatu. Ricordendu chì hà datu infurmazioni à i dirigenti di i partiti pulitichi nantu à Kanal Istanbul in i ghjorni passati, İmamoğlu hà dichjaratu chì u presidente di u Partitu Futuru Ahmet Davutoğlu è u presidente di u Partitu DEVA, Ali Babacan, chì hà servitu cum'è Primu Ministru in u guvernu precedente, sò ancu contru à u prugettu. Nutendu ch'ellu hà intesu parolle simili da altri nomi in u guvernu, İmamoğlu hà dettu: "Micca solu ciò chì aghju intesu, ma ancu da parechji pulitici chì anu servitu o servitu quellu partitu puliticu, parechji rapprisentanti di u guvernu d'oghje anu dettu chì Kanal Istanbul hè assai dannusu, obiettivu. è senza sensu.Sò una persona chì hà intesu cù l'arechje, finu à i nomi di i ministri. Sapete ciò chì hè peghju ? A maiò parte di i nostri citadini ùn sanu micca questu. In ogni casu, una manata di persone in nome di u putere chì sustene stu travagliu è dicenu "Hè assolutu". Ùn pudia capisce perchè u vulianu. Unu di i mo concittadini di quì hà dettu "Rant, soldi, soldi". A persona chì dirige u statu pensa à i soldi chì andaranu in a sacchetta di a so nazione. Serà à tempu qualificatu è morale, permanente è halal ".

"Sò cuntentu ogni ghjornu quandu aghju un travagliu per qualcunu"

Esprimendu chì Kanal Istanbul distrughjerà cumplettamente una zona di 360 milioni di metri quadrati è pruvucarà centinaie di miliardi di lire perdite di redditu, İmamoğlu hà dettu: "Per amor di Diu, aghju apertu un uffiziu di u travagliu in Sancaktepe oghje. Perchè sò felice ogni ghjornu quandu aghju trovu un travagliu per ancu una persona. Finu a ora, i nostri trè uffizii di u travagliu anu trovu un impiegu per quasi 6 4 persone. In questa cità induve 1 da ogni 3 ghjovani ùn hà micca prufessione, in questa cità induve 1 da ogni XNUMX ghjovani sò disoccupati, in questu periodu quandu a malatia hà cambiatu u mondu in u nostru paese è in u mondu, in questu periodu. quandu avemu milioni di disoccupati chì ùn ponu micca campà è preoccupatevi di ciò chì serà u so travagliu. Diu ti benedica. Questu hè un travagliu chì l'impattu ecunomicu è u traumu causarà un grande dannu à sta cità è à stu paese.

"Chì ti anu dettu di u CANALE ISTANBUL?"

Tirando l'attenzione à prublemi cum'è l'urbanizazione è a crescita di a pupulazione da esse sperimentata per via di Kanal Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avete cumplettatu u pianu di 350 mila, 100 mila, mila in 5 mesi; U servitore di Diu ùn sapi micca. Ùn sà micca chì un canale passerà sopra à u vostru paese cum'è un bulldozer. Chì vi anu dettu di Kanal Istanbul ? I Istanbuliti ùn anu micca idea. 6 milioni di Istanbuliti ùn sanu micca, i paisani ùn sanu micca. I diritti di pruprietà sò sacri. Avete optatu per l'espropriazione è i diritti di pruprietà è fate piani. Quale avete dumandatu ? E s'è no simu una nazione cun una intesa chì rispettu i diritti di ogni persona è di ogni servitore, sia in termini di fede sia cù u so passatu. Ignurate tutti quì, ùn tenete micca una sola riunione. Facemu u nostru duvere di dumandà à u nostru zitellu più chjucu à l'anzianu più espertu di parcheghju in un locu chjucu in un quartiere. Questu hè cumu gestisce una cità. Ma vi dite: "Aghju decisu di fà". Per a pruprietà di quale, chì fate, fratellu? » disse.

"L'avvicinamenti di u mondu à a felicità sò cambiati"

Spartendu l'infurmazioni chì 150 milioni di metri quadrati di terra agricula seranu distrutte cù u prugettu, İmamoğlu hà dettu: "Aghju ancu distribuitu e piantini à a nazione; Sò a persona più felice in u mondu perchè ancu cumprà prudutti da i so campi. Questu hè, lasciate chì a persona chì ùn pò micca pruduce. Lasciami dì qualcosa? Un kilo di pumati chì pruduci in u to giardinu ùn solu vi alimenta, ma dà a vita à l'umanità. A terra hè a vita, a vita; per vede quellu spaziu, verde. U mondu hà cambiatu, a cunniscenza di u mondu di a felicità hà cambiatu. Dumandemu à i zitelli è i ghjovani, "Chì vulete prima di Istanbul?" Separemu cum'è adulti, i zitelli è i ghjovani sò assai più cuscenti. Dice, risolve u prublema di u terrimotu prima fratellu. Fighjate, facemu ricerche, dumandemu à i ghjovani universitarii ; Unu di ogni dui ghjovani hà dettu: "Risolve prima u prublema di u terrimotu di Istanbul. Dui, prutegge è sviluppà u verde è a natura di Istanbul. S'ellu fussi lasciatu à qualcunu, micca un arburu ùn restaria in sta cità antica.

"Aghju bisognu di u sustegnu di ognunu di voi"

Enfatizendu ch'ellu si batterà u prughjettu Kanal Istanbul per via legale finu à l'ultimu mumentu, İmamoğlu hà dettu: "Aghju bisognu di u sustegnu di ognunu di voi nantu à sta questione. Sò un omu determinatu. Sapete tutti bè chì ùn rinunziò mai. Sapete bè ch’ùn abusaraghju di i diritti di nimu è ch’ùn lasceraghju à nimu manghjà i mo diritti. Per quessa, a mo dumanda à voi ùn hè micca solu à l'abitanti di u nostru paese quì, ma ancu à i mo cuncittadini di Istanbul, à tutta a Turchia: Ciò chì ùn hè micca u sughjettu di oghje; farà esce da a vostra sacchetta centinaie di miliardi di lire; ùn cuntribuisce micca à alcunu disoccupati quandu ci sò tanti disoccupati; pruvucarà millaie di persone chì venenu da l'esteru è cumprà terreni quì, pè ottene soldi in i so sacchetti è generà miliardi di lire in ingressu; Vogliu, vogliu è invitu tutta a Turchia à sente stu prughjettu, chì distrughjerà, massacrarà è tradisce Istanbul, per oppone è cercà tutti i so diritti legali per prevene.

"Questu ùn hè micca pazzu, hè un prughjettu fattu da crazy"

Dopu u so discorsu in Yeniköy, İmamoğlu si n'andò à Karaburun sottu l'intensu interessu di i citadini. Facendu dichjarazioni vicinu à u puntu induve a bocca di u Canal Istanbul s'aprirà à u Mari Neru è e zone di riempimentu sò previste per esse custruite, İmamoğlu hà dettu: "Ci hè una spiaggia enormosa, ghjustu daretu à u nasu, in a zona di l'area di prutezzione. di Terkos Lake, è Terkos in cima. Assai vicinu. Si parla d'un terrapienu di 25 chilometri di lunghezza è 1 chilometru di larghezza. Ci hè u puntu di uscita di u canali ghjustu dopu à Karaburun. Da quì, parlemu di una zona di riempimentu di 15 chilometri. Allora questu ùn hè micca pazzi, hè un prughjettu fattu da pazzi. Ùn hà altru nome. Questu hè una follia. Hè un prughjettu di perdicà veramente una cità chì hè diventata pazza per una persona, una cità. Hè per quessa chì simu assai preoccupati. Avemu una lotta assai preziosa in quantu à u prucessu. Invitu tutti à piglià a rispunsabilità di sta lotta. Qualcosa succederà à a natura à queste bellezze; ma nimu ùn deve pensà chì nunda ùn succede à a mo casa. Questa corruzzione hè forse una situazione chì distrughjerà l'approcciu di l'acqua, l'aria è l'urbanizazione di Istanbul in ogni aspettu. Lutteremu finu à l'ultimu mumentu. Dopu à i prossimi vacanze, passaraghju assai tempu in i paesi è i quartieri di Istanbul. Mubilizzeremu tutti ; e nostre obiezioni è l'interessu è a rilevanza di e persone... Tutti quelli chì cuntribuiscenu à stu prucessu duveranu sapè questu: mi battu per i zitelli di sta cità. Luttu per i so zitelli, i so figlioli chì vanu à a scola primaria, u liceu, u liceu. Perchè stu travagliu hè un prughjettu chì distruggerà u so avvene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*