İmamoğlu: "U Canale Istanbul hè un tradimentu mille volte di più à Istanbul"

Imamoglu canal Istanbul hè un mille volte più tradimentu à Istanbul
Imamoglu canal Istanbul hè un mille volte più tradimentu à Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà participatu à a "Cerimonia d'intruduzione di u cullettivu di l'acqua di Haramidere", chì risolverà stu prublema di Esenyurt, chì hà sappiutu una inundazione u 23 di ghjugnu.

In riferimentu à i sforzi cumuni di u Guvernatore, İBB è a municipalità di Esenyurt dopu à u disastru di l'inundazione chì hà causatu a morte di u naziunale sirianu Ahmet Şaban, İmamoğlu hà dettu: "Ma ciò chì vogliu sprimà ùn hè micca questu latu. Sò u risultatu di un avvenimentu. Ùn vulemu sperimentà stu risultatu. U cambiamentu climaticu hè veramente unu di i prublemi cronichi di u mondu. Una mente chì hè insensibile à questu, ùn gestisce micca stu prucessu, ma mette in avanti altre priorità deve esse pronta per affruntà ogni tipu di disastri. In altri palori, sè ùn avete micca risolve tali prublemi è trattà cun Kanal Istanbul, chì in u mo parè serà u più grande disastru in Istanbul, allora preparate Istanbul per sperimentà u più grande di stu disastru. Lasciemu da parte tutti i prucessi chì sò stati qualificati di "tradimentu" finu à avà; Custruì u Canale Istanbul per Istanbul hè mille volte più tradimentu di qualsiasi di questi tradimenti ", disse.

İmamoğlu, chì hà assistitu à a Cerimonia di inaugurazione di u cullettivu di l'acqua di Haramidere, era quì; U sindaco di Esenyurt Kemal Deniz Bozkurt, u sindaco di Avcılar Turan Hançerli, u novu secretariu generale di l'IMM Can Akın Çağlar è u direttore generale di İSKİ Raif Mermutlu anu accumpagnatu. Dopu avè ricivutu infurmazioni tecniche nantu à u prugettu da Mermutlu, İmamoğlu hà invitatu i membri di a stampa chì l'anu seguitu à a riva di Haramidere, chì hè ghjuntu à u primu pianu cù l'inundazioni. Imamoglu, in a so dichjarazione da u creek, hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"Sezione di Haramidere. Certi bracci laterali sò stati fatti, ma questu hè unu di i mutivi principali di sti raids, soprattuttu chì a seccione ùn hè micca stata cuncepita per quessa. In fatti, hè una regula assai simplice. U ponte custruitu quì hè cusì sbagliatu. Hè tramindui strettu in sezione trasversale è u ponte hè un ponte indipendente. Hà una forma chì cuntene tutta a terra, per dì cusì. Per quessa, hà un sistema chì pruvucarà l'otturazione è l'overflow. U peghju hè chì l'acqua brutta scorri sempre da u flussu. Avemu da sparte cun voi u travagliu chì avemu cuminciatu à risolve tutti sti prublemi. Perchè, Esenyurt hà veramente sperimentatu un avvenimentu doloroso quì. Una persona hè ancu morta. U sindaco di Esenyurt hè statu occupatu à serve quì dapoi. Avemu ancu pruvà à aiutà. L'uffiziu di u guvernatore aiuta ancu. Ma dopu tuttu, stu paisaghju chì vedemu quì hè u mutivu principale di stu travagliu. Pigliate cusì chì quandu u travagliu hè fattu, pudete vede a diferenza in a seccione trasversale è a diferenza in u ponte. Hè per quessa chì avemu dimustratu stu locu in particulare ".

"Avemu tenutu e ferite di u disastru di l'inundazione"

İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna sò andati dopu à a piattaforma stallata per a cerimonia. Mermutlu, chì hà fattu u primu discorsu in a ceremonia, hà spartutu i dettagli tecnichi nantu à u prugettu. Parlendu dopu à Mermutlu, İmamoğlu hà dettu: "Oghje simu in Esenyurt. Avemu avutu un avvenimentu assai frustrante quì. Era u 23 di ghjugnu si ùn mi sbagliu. Unu di i nostri populi hà persu a vita per via di una inundazione chì avemu passatu ", hà cuminciatu. "Questu ùn hè micca u primu incidente chì Haramidere hà sperimentatu", disse İmamoğlu. Quì, quasi 15 case sò state inundate da l'inundazione. Immediatamente, a nostra ghjente quì, inseme à a nostra municipalità di Esenyurt, u sgiò sindaco, tutti i nostri amichi autorizati anu dimustratu u so interessu da a testa à i pedi. Semu sempre stati à fiancu à i nostri citadini per risponde à i so bisogni, per guarì prestu e so ferite, per pulisce e so case, per pulizziari i carrughji, è dopu à u so bisognu di manghjà, di beie è di rifuggiu. Cù u travagliu chì avemu fattu inseme cù u nostru guvernatore, cuntinuemu à guarì e ferite di u nostru populu agiscenu in modu cumunu nantu à u tema di l'aiutu in natura è in cash, per chì u prossimu prucessu ùn faci micca vittime quelli persone. In questu sensu, travagliendu cù una grande devozione, ùn si fretene mai di seguità u prucessu in ogni mumentu è cuntribuisce à tuttu stu prucessu; Ma ch'ellu sia u nostru guvernatore, ma a nostra municipalità di Esenyurt è tutti l'IMM cù tutti i so mezi, avemu guaritu e so ferite è ghjuntu à stu prucessu.

"KANAL ISTANBUL LUNTANU DA A REALTÀ MONDIALE"

Dicendu: "Ma ciò chì vogliu esprime ùn hè micca questu latu", İmamoğlu hà dettu:

"Questi sò u risultatu di un avvenimentu. Ùn vulemu sperimentà stu risultatu. Dicemu quì in particulare : Di sicuru, ci hè un cambiamentu in u mondu. U cambiamentu climaticu hè veramente unu di i prublemi cronichi di u mondu. Una mente chì hè insensibile à questu, ùn gestisce micca stu prucessu, ma mette in avanti altre priorità deve esse pronta per affruntà ogni tipu di disastri. In altri palori, sè ùn avete micca risolve tali prublemi è trattà cun Kanal Istanbul, chì in u mo parè serà u più grande disastru in Istanbul, allora preparate Istanbul per sperimentà u più grande di stu disastru. In questu sensu, l'esprimeraghju in ogni puntu. Lasciemu da parte tutti i prucessi chì sò stati qualificati di "tradimentu" finu à avà; Custruì u Canale Istanbul per Istanbul hè mille volte più tradimentu di qualsiasi di questi tradimenti. Questu è prucessi simili sò luntanu da a realità di u mondu, soprattuttu luntanu da a pusizione ecunomica d'oghje, in un prucessu induve u cuncettu di vita è di salute hè in prima linea di campà a pandemia è scurdate di questu, quantu insensibile hè di trattà cun tali prucessi. prucessi, luntanu da vede i bisogni veri di ghjente, è prutezzione di a natura.Hè un'indicazione di u sforzu di guvernà u paese cù una attitudine luntanu da sente. Fighjemu veramente stu prucessu da quella perspettiva ".

“ESENYURT; RICOSTRUZIONE FACIAL"

Enfatizendu chì Esenyurt hè unu di i distretti induve hè statu fattu u più grande disastru di ricustruzzione in Turchia, İmamoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Questa hè una cità chì hè stata custruita cù l'ochji di tutte e persone, tutti i scientisti, architetti, ingegneri, malgradu u criatu. I prublemi quì sò u risultatu di u traumu creatu da un prucessu di sviluppu corruptu chì hè permessu quì, qualchì volta usendu l'autorità di a Municipalità Metropolitana, è à volte violendu l'autorità di a Municipalità Metropolitana è utilizendu altre autorità. Allora, se pensate à questu, aghjunghje centinaie di millaie di pupulazioni intornu à un tali canali in l'ultimi quindici anni. A crescita di a pupulazione annuale di stu distrittu ùn hè micca cascatu sottu à 10 mila in l'ultimi anni 15-70. Farai sti, li permetterà; ma sarete incapaci di fà stu canale. Hè un segnu chjaru di ùn sente micca una cità in st’affare, di cascà vittime di affittu cusì à l’avemu da ùn risolve altri bisogni mentre sbatte a fiction di una cità. Hè per quessa chì Esenyurt deve esse sempre interrugatu, serà interrugatu. In questu sensu, simu cun u nostru sindaco di Esenyurt nantu à ogni strada di strada ch'ellu hà da marchjà. Sò chì hà da travaglià in cundizioni veramente difficili ".

"İSKİ, UNA ISTITUZIONE EXPERIENTE"

Rimarchendu chì anu focu annantu à i prublemi infrastrutturali trascurati di a cità prima è durante u prucessu pandemicu, İmamoğlu hà spartutu infurmazioni nantu à u so travagliu. Enfatizendu chì İSKİ ghjoca un rolu di primura in questu sensu, İmamoğlu hà dettu:

"İSKİ parte da Ortaköy in e zone chì ùn ponu micca entrate. KadıköyHà fattu travaglii chì anu lasciatu una marca in questu sensu per parechji di i nostri distretti, da Kartal à Bakırköy. Di sicuru, ùn ci hè statu sforzu di mette una macchia nantu à isse opere chì anu lasciatu a so marca di tantu in tantu. bè, KadıköyDuranti u travagliu di a nostra squadra, chì hà iniziatu u travagliu di cullà l'acqua residuale chì scorri in l'inseme in Turchia, i canali chì andavanu à u locu à a bocca di quellu flussu puzzolente per anni è anu fattu una notizia cusì prezzu chì dicenu: "Questu U locu puzza male, İSKİ hà distruttu stu locu ", da una banda, sempre chì hè cum'è una parodia o una cumedia. Perchè anu cuntribuitu ? Perchè avemu digià cunnisciutu i sbagli chì sò stati fatti. Cum'è facemu in parechji spazii chì cambiamu è rinnuvemu in 6 mesi, 1 annu, è risolve in 1 annu, avemu ancu intervene in questa zona. Spergu chì a vita di qualcunu di i nostri persone o vicini ùn serà micca minacciata in ogni modu in Haramidere. İSKİ hè una istituzione esperta in questu sensu. Ancu s'ellu ci sò alcuni nomi chì anu servitu sta istituzione in u passatu, ma chì diffamavanu i so anziani culleghi in nome di a pulitica, avemu dichjaratu è continueremu à dichjarà chì İSKİ hè una istituzione nobile, è chì tutti quelli chì servenu sapientemente in ogni momentu hà. un locu sopra i nostri capi è cuntinuvà à fà cusì. Faremu cose grandi cun elli. I nostri merri sò i nostri cumpagni, 39 cumune di distrittu sò i nostri cumpagni. Nimu ùn deve dubbità ch’è no metteremu in avanti à u più altu livellu per gestisce stu prucessu è per fà di sta cità un sforzu di cità vivu, verde è ghjusta cù tutti quelli chì sò pronti à scuntrà, cuncilià, parlà, ritruvà una suluzioni è truvà una suluzione. "

Ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu è li augurendu successu, İmamoğlu hà dettu in u so discorsu, "Ancu s'ellu anu miratu à marzu, ùn aspettanu micca un clima o una stagione. In questu sensu, vogliu esse motivati ​​​​per accurtà u tempu quant'è pussibule per chì avemu scontru u minimu prublemi. Spergu ch'elli ci riceveranu di novu quì in un periudu di tempu più brevi, avè finitu u prucessu cù una pusizioni cuntempuranea invece di e rùbbriche visibili oghje. Bona furtuna è bona furtuna à tutti noi ", hà cunclusu.

Dopu à i discorsi, u fundamentu di u prughjettu chì risolve u prublema di inundazioni di Esenyurt hè statu postu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*