A terminal d'autobus di İzmir si trasforma in u centru di trasferimentu principale

L'autostazione di Izmir si trasforma in u centru di trasferimentu principale
L'autostazione di Izmir si trasforma in u centru di trasferimentu principale

A municipalità metropolitana di Izmir hà pressatu u buttone per trasfurmà a stazione di autobus esistente in Bornova Işıkkent in u Centru di Trasferimentu Principale. U primu prucessu di valutazione hà iniziatu in u cuncorsu di u prughjettu di l'architettura, chì era urganizatu in duie tappe.

A Municipalità Metropolitana di İzmir trasformerà a Terminal d'Autobus di İzmir, induve e linee di metro è di treni à alta velocità si estenderanu, in u Centru di Trasferimentu Principale di İzmir in un futuru vicinu. I participanti 74 s'applicanu à u cuncorsu di prughjettu architettonicu urganizatu per questu scopu è annunziatu in ferraghju. A delegazione di a ghjuria hà riunitu cù u Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Cù a participazione di Buğra Gökçe, a riunione hè stata in Kültürpark Hall N ° 1.

In a prima tappa di u cuncorsu, chì hè stata aperta in u scopu di a pianificazione per a custruzzione di un novu centru di trasferimentu principale, u ghjuridiu selezziunà i prughjetti più adattati, è a seconda tappa si terrà in settembre. A ghjuria si riuniscerà una volta è annunzià i vincitori. Allora u prughjettu di preparazione principia. In u colloquiu chì si terrà dopu à a seconda tappa, tutti i prughjetti chì participanu à a cumpetizione seranu esposti.

Enfatizendu chì İzmir hè sempre statu un puntu d'attrazione assai impurtante in quantu à u trasportu cù a so identità cummerciale storica, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer, "Bus terminal, portu di passageru è aeroportu; sò e porte di una cità à u so circondu è à u mondu. In questu cuntestu, travagliemu à mudernizà e opportunità di trasportu interurbanu di Izmir in cunfurmità cù l'espansione di l'area di serviziu è l'aumentu di a pupulazione. Priuritàmu l'accessu à i terminali, i porti è l'aeroporti da ogni locu di a cità ".

Soyer: Serà un simbulu

Nutendu chì unu di i novi centri principali di trasferimentu in u Pianu Maestru di Trasportu di Izmir chì assicurerà l'integrazione di i trasporti multipli serà custruitu in u locu di l'autostazione esistente, u sindaco Soyer hà datu l'infurmazioni seguenti: "A stazione di autobus esistente ùn hà micca attualmente. una cunnessione di u sistema ferroviariu, u sistema di ferrovia leggera prughjettata è Ankara -U fattu chì serà rinfurzatu da e linee di Trenu d'Alta Velocità (YHT) İzmir hà revelatu a necessità di rinnuvamentu. U Centru di Trasferimentu Principale, chì emergerà in u risultatu di a cumpetizione è serà unu di l'ottu centri previsti; Serà un esempiu impurtante chì introducerà a nostra cità è u nostru paese à u mondu cum'è un simbulu mudernu in l'integrazione di İzmir cù u so circondu è a regione ".

Izmir Bus Terminal, di proprietà di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè stata custruita cù u mudellu Build-Operate-Transfer (YID) è hè stata messa in opera in 1998. U so periodu operativu finisce in u 2023. In a ghjuria di u cuncorsu di u prughjettu architettonicu chì metterà in luce nantu à u Centru di Trasferimentu Principale; prof. Dr. Haluk Gerçek, Tülin Hadi, Dürrin Süer, Mehmet Murat Uluğ è Boğaçhan Dündaralp. In u Cumitatu di Giuria Consultiva, a Municipalità Metropolitana di Izmir (İZBB) Sicritariu Generale Dr. Buğra Gökçe, Vice-Segretariu Generale İZBB Eser Atak, Capu di u Dipartimentu di Trasportu İZBB Mert Yaygel, Koray Velibeyoğlu, Halil İbrahim Alpaslan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*