A Procedura di Ricevuta di Macchinari di a Fabbrica di Modelli di Kayseri hè finita

Fabbrica di mudelli di Kayseri
Fabbrica di mudelli di Kayseri

A consegna ufficiale di a machina è l'equipaggiu di a Fabbrica di Modelli di Kayseri (KMF), chì hè stata iniziata cum'è un prughjettu di a Direzzione Generale di Efficienza di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è stabilita in partenariatu cù Kayseri Chamber of Industry (KAYSO), Kayseri Chamber. di Cummerciu (KTO) è di l'Università Abdullah Gül (AGU) a prucedura hè stata cumpletata.

A prucedura di consegna hè stata realizata cù a participazione di Mehmet Sarıalp, membru di u Cunsigliu di a Camera di l'Industria di Kayseri, Hasan Köksal, u Direttore Generale di KMF, Salih Yalçın, chì sò membri di u Cunsigliu di Amministrazione di KMF è a Cummissione di Acquisti.

Dichjarà chì a pruposta di valore di basa di Model Factory hè di aumentà l'efficienza di a produzzione in l'imprese è di furnisce una furmazione pratica in questa direzzione, u membru di u Cunsigliu di KAYSO Mehmet Sarıalp hà dichjaratu chì a furmazione pratica serà datu à i dirigenti di l'imprese è l'impiegati in Kayseri Model Factory, è per quessa hè hè destinatu à creà un ambiente cummerciale.

Dichjarà chì diverse macchine, cum'è torni, fresatrici, seghe, marcatura laser è stampanti 3D sò state acquistate per u stabilimentu di produzzione di KMF, chì pruducerà mulini di spezie alimentati da batterie, Sarıalp hà dettu chì, postu chì hè un prughjettu di u Ministeru, mudellu. e fabbriche stabilite in diverse pruvince di u paese farà una pruduzzione simili.

Sarıalp hà dettu: "Per esempiu, Ankara Model Factory pruducerà cilindri pneumatici, Mersin Model Factory pruduce sockets è switch. Dunque, piuttostu chè ciò chì e fabbriche di mudelli pruducianu, serà spiegatu cumu vede i scarti di produzzione è l'inefficienze sperimentate durante a produzzione è cumu eliminà.

Hasan Köksal hà dichjaratu chì u prucessu di compra hè statu finitu cù successu è chì tutte e machini è l'equipaggiu sò stati ricevuti senza prublemi. Hà ringraziatu a squadra KMF è a squadra Dener Makina per i so sforzi in u prucessu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*