L'esportazioni di l'automobile anu passatu di novu 2 miliardi di dollari in ghjugnu

l'esportazioni di l'automobile anu superatu di novu miliardi di dollari in ghjugnu
l'esportazioni di l'automobile anu superatu di novu miliardi di dollari in ghjugnu

Sicondu i dati di l'Associazione di l'Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludag (OIB), ancu s'è u settore di l'automobile turcu hà sperimentatu una diminuzione di l'esportazioni in ghjugnu, quandu a normalizazione hà iniziatu, hè tornatu à più di 2 miliardi di dollari dopu una pausa di dui mesi, chì mostra chì L'impattu negativu di Covid-19 hà cuminciatu à calà. L'espurtazioni di l'automobile anu diminuitu da 8 per centu in u ghjugnu à 2 miliardi 16 milioni di dollari.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OIB, Baran Çelik: "In più di rinfurzà in i mercati esistenti, i frutti di i nostri sforzi per i mercati alternativi si sò mostrati ancu in ghjugnu. Avemu registratu alti aumenti di 137 per centu per Israele, 131 per centu per l'Egittu è 399 per centu per u Brasile. In u gruppu di paesi, avemu sperimentatu un aumentu di finu à u 62 per centu in i paesi di u Mediu Oriente è altri paesi europei ".

Sicondu i dati di l'Associazione Esportatori di l'Industria Automobilistica Uludag (OIB), ancu se l'esportazioni di l'industria automobilistica turca sò diminuite in ghjugnu, quandu a normalizazione hà iniziatu, l'impattu negativu di l'epidemie di Covid-19 hà cuminciatu à calà. U settore, chì hà fattu esportazioni di 56 miliardi 1 milioni di dollari cù una diminuzione di 203 per centu in maghju, hà righjuntu più di 2 miliardi di dollari di novu dopu una pausa di dui mesi cù una diminuzione di una sola cifra in ghjugnu. Sicondu i dati di l'OIB, l'espurtazioni di l'industria di l'automobile diminuinu da 8 per centu in u ghjugnu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è diventenu 2 miliardi 16 milioni di dollari. U fattu chì u numeru di ghjorni di travagliu era quattru ghjorni più in u ghjugnu per via di l'effettu di a festa di l'Eid era ancu efficace in a diminuzione di l'esportazioni per stà à un cifru. U settore, chì torna à u primu postu in l'esportazioni di u paese, hà avutu una quota d'esportazione di 15 per centu. L'espurtazioni di u settore in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu, invece, anu diminuitu da 29,5 per centu in paragunà à l'annu precedente è ammontavanu à 10,8 miliardi di dollari.

U presidente di u Cunsigliu di l'OIB, Baran Çelik, hà dettu: "I nostri sforzi per aumentà e nostre esportazioni in tutte e cundizioni continuanu à piena velocità. In più di guadagnà forza in i mercati esistenti, i frutti di i nostri sforzi versu i mercati alternativi eranu ancu evidenti in u ghjugnu. Avemu registratu alti aumenti di 137 per centu per Israele, 131 per centu per l'Egittu è 399 per centu per u Brasile. In basa di u gruppu di paesi, avemu sperimentatu un aumentu di finu à u 62 per centu in i gruppi di paesi di i paesi di u Mediu Oriente è altri paesi europei cumpresi i paesi non-UE cum'è Serbia, Norvegia, Svizzera è Macedonia di u Nordu ".

L'esportazioni di l'industria di furnimentu anu aumentatu da 3 per centu

In a basa di i gruppi di prudutti, l'esportazioni di Veiculi Passeggeri anu diminuitu da 9 per centu à 785 milioni di dollari in u ghjugnu, mentre chì l'esportazioni di l'Industria di Fornitura anu aumentatu da 3 per centu à 722 milioni di dollari, l'esportazioni di Veiculi Motori per u Trasportu di Merchandise diminuite da 35,5 per centu à 262 milioni di dollari, è l'espurtazioni di Bus-Minibus-Midibuses anu aumentatu da 43 per centu, era $ 164,5 milioni.

In u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'esportazione di vitture di passageru hè diminuita da 25 per centu à 4 miliardi 296 milioni di dollari, mentre chì a so parte in l'espurtazioni totali era di 40 per centu. L'esportazioni di l'industria di l'approvvigionamentu sò diminuite di 26 per centu, l'esportazioni di i veiculi di motori per u trasportu di merchenzie sò diminuite di u 43 per centu, l'esportazioni di Bus-Minibus-Midibus anu diminuite di u 32 per centu, è l'esportazioni di Tow Trucks sottu à altri gruppi di prudutti anu diminuitu di 48 per centu.

Mentre l'esportazioni in Germania, chì hè u paese à quale sò più esportati, anu diminuitu di 12 per centu in u ghjugnu, l'espurtazioni sò diminuite di 20 per centu in Francia, 19 per centu in Italia è u Regnu Unitu, 67 per centu in Algeria è in Spagna. chì hè unu di i mercati impurtanti.L'esportazioni anu aumentatu da 79 per centu, versu a Romania da 12 per centu, versu l'USA da 20 per centu, à a Pulonia da 14 per centu è in Slovenia da 28 per centu. Mentre l'esportazioni di vitture di passageru sò diminuite di 32 per centu in Francia, 39 per centu in Italia, 29 per centu in u Regnu Unitu, 39 per centu in Spagna, 63 per centu in Olanda, 20 per centu in Germania, 166 per centu in Israele è in Slovenia. per centu, 60 per centu aumentu di l'espurtazioni in Egittu hè statu vistu. In i Veiculi Motori per u Trasportu di Merchandise, l'esportazioni sò diminuite di 163 per centu in Germania è Italia, 63 per centu in u Regnu Unitu, 31 per centu in Francia, 36 per centu in Olanda, 97 per centu in Slovenia, 44 per centu in Belgio è in USA. L'esportazioni anu aumentatu da 103 per centu. In u gruppu di prudutti Bus-Minibus-Midibus, l'espurtazioni anu aumentatu da 12 per centu in Germania, 101 per centu in Maroccu, è diminuite da 189 per centu in Francia.

L'esportazioni in Germania sò diminuite da 8 per centu

In u ghjugnu, l'espurtazioni in Germania, u più grande mercatu di l'industria, diminuite da 8 per centu à 292 milioni di dollari, mentre chì in Francia era 28 milioni di dollari cù una diminuzione di 253 per centu, è in Italia cù una diminuzione di 37 per centu à 134 milioni. dollari. In novu, ci era una diminuzione di 25 per centu in u Regnu Unitu, 19 per centu in Pulonia è 75 per centu in l'Olanda. In u ghjugnu, l'espurtazioni anu aumentatu da 45 per centu in Slovenia, 35 per centu in Belgio, 14 per centu in i Stati Uniti, 137 per centu in Israele è 10 per centu in Romania.

In u periodu di ghjennaghju à ghjugnu di questu annu, l'espurtazioni da i primi trè grandi mercati in Germania sò diminuite da 29 per centu à 1 miliardi 557 milioni di dollari, mentre chì l'espurtazioni in Francia sò diminuite da 33 per centu è in Italia da 42 per centu. L'esportazioni in Egittu anu aumentatu da 45 per centu.

Mentre l'esportazioni à a UE diminuinu, anu aumentatu da 62 per centu à u Mediu Oriente.

L'esportazioni in i Paesi di l'Unione Europea, u più grande mercatu cù una parte di 72,3% nantu à a basa di u gruppu di paese in u ghjugnu, hè diminuitu da 17% à 1 billion 457 million dollars. L'esportazioni à i paesi di u Mediu Oriente anu aumentatu da 62 per centu è à l'altri paesi europei da 56 per centu. In u periodu di ghjennaghju-ghjugnu di questu annu, l'espurtazioni à i paesi di l'UE eranu 8 miliardi 69 milioni di dollari, mentre chì una diminuzione di 21 per centu à i paesi africani è 23 per centu à i paesi di u Mediu Oriente hè stata osservata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*