A data di apertura di i parchi di divertimentu è i parchi tematici hè stata annunziata

A data di apertura di i parchi di divertimentu è i parchi tematichi hè stata annunziata
A data di apertura di i parchi di divertimentu è i parchi tematichi hè stata annunziata

Ministeru di l'Interior à 81 Governatori Pruvinciali Precauzioni da piglià in quantu à i parchi di divertimentu è à i parchi tematici mandatu una circular.

In a circular, per prevene a diffusione di u novu tipu di coronavirus (Covid-19), chì hè stata dichjarata cum'è epidemia glubale da l'Organizazione Mondiale di a Salute, in Turchia, a circular hà mandatu prima à i guvernatori. Parchi di divertimentu è parchi tematichi Hè ricurdatu chì l'attività di e strutture di divertimentu cum'è

Hè statu dichjaratu chì in u periodu di a vita suciale cuntrullata, in più di i principii generali di cumbattimentu di l'epidemie, a pulizia, a mascara è e regule di distanza, è e misure da piglià per ogni campu di attività / linea di cummerciale, sò stati determinati separatamente. è riattivatu.

In questu cuntestu, in più di a lettera di u 02 di lugliu di u Ministeru di a Salute, a Guida di Gestione di l'Epidemie è di Travagliu. Misure da esse applicate in i parchi di divertimentu è i parchi tematici hè statu aghjuntu.

Hè statu nutatu chì i parchi di divertimentu è i parchi tematichi puderanu inizià e so attività da u 06 di lugliu, à a cundizione di ùn esse micca mobili (operanu in un solu locu in u 2020), rispettendu e regule specificate in a circular.

In a circular, e misure da seguità in i parchi di divertimentu è i parchi tematichi sò listati cum'è seguente:

1. A Gestione di l'Epidemie è Guida di Travagliu, chì hè stata informata in una lettera preparata da u Ministeru di Salute. Precauzioni da piglià in quantu à i parchi di divertimentu è à i parchi tematici E misure stabilite in u titulu seranu cumplettamente implementate.

2. E misure necessarie seranu pigliate per i visitori per rispettà e regule di pulizia, maschere è distanza.

3. L'entrata è l'uscita saranu disposte in modu chì impediscenu a ghjente di cuntattà l'altri. À l'entrate, i visitori seranu pigliati in ordine, è i zoni induve si deve esse in fila seranu marcati in cunfurmità cù a regula di distanza suciale (almenu 1 metru).

4. I tempi di iniziu è di fine di i pause di divertimentu in i parchi di divertimentu è i parchi tematichi seranu diffirenti l'una di l'altru per evità a folla.

5. U persunale serà furmatu nantu à e manere di trasmissione di Covid-19 è e misure da piglià per prutege contr'à u virus.

6. Lochi di recreazione, ristoranti, caffè è altre imprese in i parchi di divertimentu è i parchi tematichi anu da travaglià sottumessu à e circulari è e misure relative à i so settori.

7. Responsabile di l'implementazione di e misure da piglià contr'à l'epidemie di Covid-19 è e squadre d'ispezione seranu in cuntattu cù i rispunsevuli di coronavirus di l'impresa.

E decisioni necessarie seranu pigliate da i Governatori di u Distrettu / Distretti in cunfurmità cù l'Articuli 27 è 72 di a Legge Sanitaria Generale per chì i parchi di divertimentu è i parchi tematichi cuntinueghjanu a so attività secondu e regule listate in a circular.

Sarà assicuratu chì i parchi di divertimentu è i parchi tematichi chì cumincianu à funziunà in cunfurmità cù e decisioni di i Cunsiglii di Salute Pùblicu Pruvinciale/Distrettuale seranu inspeccionati almenu una volta à settimana. Ammende amministrative seranu imposte in cunfurmità cù l'articulu 282 di a Legge di Salute Pública in quantu à quelli chì ùn rispettanu micca e misure. I prucessi ghjudiziali necessarii seranu iniziati in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu chì custituiscenu un crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*