Ministru Karaismailoğlu: "U nostru scopu hè a spedizione sicura in mari puliti"

ministru Karaismailoglu u nostru scopu hè marittima sicura in mari puliti
ministru Karaismailoglu u nostru scopu hè marittima sicura in mari puliti

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà fattu ispezioni à a Direzzione Generale di l'Affari Marittimi, u Centru Principale di Coordinazione di Ricerca è Rescue (AAKKM), chì hè affiliata à u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, è a crociera turca da u Portu di Basra in l'Iraq à l'India. . Bayraklı Scontru cù u capitanu di u cisterna Semahat.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à u travagliu di u centru, hà ricevutu infurmazioni nantu à a cundizione di u persunale di a nave, a strada di a nave è a carica, è hà dumandatu s'ellu ci hè statu misure pigliate contr'à Kovid-19 nantu à a nave. U capitanu di a nave, invece, hà dettu chì, in u scopu di e misure Kovid-19, hè pruibitu per u persunale di lascià a nave in a maiò parte di i porti è chì ci hè un numeru limitatu di persunale portu chì vene da fora. Karaismailoğlu hà dettu: "In casu chì i nostri navi sò esposti à u periculu, persu o sbattutu, effettuemu attività di ricerca è salvata à grande velocità è in coordinazione mobilizendu e nostre strutture di putere marittime è aeree assistite da satelliti. U nostru scopu hè a spedizione sicura in mari puliti.

U Ministru Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u Centru di Coordinazione di Ricerca è Rescue è u Cumandamentu di a Guardia Costiera anu realizatu più di 2009 attività di ricerca è salvata in 2020-7 in coordinazione è cooperazione. In u so discorsu dopu à l'esame, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u seguimentu di i navi turchi in i mari turchi è mundiali hè unu di i prublemi prioritari, è hà dettu: "Per reagisce u più prestu pussibule à l'incidenti di ricerca è salvata chì sò accaduti in u mondu. A Zona di Ricerca è Salvata Turca, u Centru di Coordinazione Principale di Ricerca è Rescue si trova nantu à a costa di 600 mila 8 chilometri, è u Cumandante di a Guardia Costiera, avemu realizatu più di 484 attività di ricerca è salvata in 2009-2020.

U nostru scopu hè a spedizione sicura nantu à i mari puliti

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u centru serve ancu cum'è u primu puntu di cuntattu per a contaminazione di l'ambiente marinu chì pò esse causatu da accidenti marini chì ponu accade in acque interne, acque territoriali è zoni marini aperti:

"U nostru centru hè statu ancu designatu cum'è u primu puntu di cuntattu di u nostru paese per a prevenzione di atti terroristi chì minaccianu a sicurità di i passageri, l'equipaggiu è a nave. In l'eventu chì i nostri navi sò esposti à u periculu, sò persi, o soffrenu un accidentu, mobilizemu e nostre strutture di energia marittima è aerea assistite da satelliti, è effettuemu attività di ricerca è salvata à grande velocità è in una manera coordinata. U nostru scopu hè a spedizione sicura in mari puliti ".

"Semu u XNUMXu in u mondu in u settore di a custruzzione di mega yacht è di a demolizione di navi"

Dichjarà chì u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture hà investitu 2003 miliardi di lire in u settore marittimu dapoi u 9,4 è u valore finanziariu di i prughjetti 205 in u settore hè di 6 miliardi di lire, Karaismailoğlu hà cunclusu e so parolle cusì: Semu u terzu, in 3 anni. avemu ottinutu 18 per centu più crescita di a flotta marittima di u mondu. U nostru scopu in a produzzione di navi hè 87 per centu naziunale è lucale. Avemu furnitu un sustegnu significativu à l'industria marittima cù sconti di VAT di carburante è esenzioni di affittu. Vulemu aumentà a tarifa di e nostre attività maritime in u nostru ingressu naziunale assai più altu di 80 per centu. In u 2,4, avemu statu di novu u dirittu di riceve a "Bandiera Bianca" cù 2019%, u megliu di tutti i tempi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*