Test di l'autobus autònuma cumpletu cù successu

I testi di l'autobus autonomi sò stati cumpletati cù successu
I testi di l'autobus autonomi sò stati cumpletati cù successu

L'autobus OTOKAR Autonomous, chì hè statu sviluppatu da 8 accademichi da a Facultà di Ingegneria di l'Università Okan di Istanbul, circadori di u Centru di Ricerca è Applicazioni di Sistemi di Trasportu è Sistemi Intelligenti Automotive (UTAS) di l'Università, è studenti di dottoratu, graduate è studenti chì travaglianu quì, cun successu. hà passatu i testi nantu à a pista di prova OTOKAR. In stu prughjettu, era u scopu di sviluppà l'algoritmu di sorpassu movendu in modu autonomu l'autobus nantu à una certa pista, piantendu à e tappe, movendu dopu à piglià i passageri, seguitendu attivamente quandu ci hè un veiculu più pesante davanti à ellu, frenu d'emergenza. quandu u veìculu in fronte vene à un arrestu bruscu o quandu un pedone esce.

Prima di tuttu, un studiu di cartografia lidar in tempu reale hè statu realizatu nantu à l'autobus OTOKAR, chì hè dispunibule solu in l'Università Okan di Istanbul in Turchia, cù 64 canali è pò dà 2,2 milioni di punti per seconda. U seguimentu di a traiettoria hè statu furnitu cù precisione, sia cù a mappa è GPS di precisione. Ci hè quasi 4 sensori nantu à u veiculu, cumprese 6 lidars è 20 camere, è questi sensori ponu detectà precisamente l'ambiente di l'autobus.

Sviluppatu cù sistemi software è hardware avanzati in i nostri laboratorii UTAS, OTOKAR Bus hè avà prontu à accoglie i so passageri in u modu più còmode è sicuru cù una guida autonoma nantu à certe rotte. Utilizendu u so novu prughjettu OPINA (Open Innovation Autonomous Vehicle Development and Test Platform) infrastruttura, UTAS diventerà unu di i principali università in u mondu in i campi di i veiculi autonomi è di cumunicazione cù i so accademichi, circadori è studienti, è sustene a nostra industria.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*