Qatar Airways cuntinueghja à espansione a so rete cù a so flotta moderna è verde

qatar airways cuntinueghja à espansione a so rete di volu cù a so flotta moderna è ecologica
Foto: Pixabay

Qatar Airways hè diventata una di e poche compagnie aeree glubale chì ùn hà micca firmatu i so voli durante a pandemia di COVID-19. Grâce aux solutions durables et respectueuses de l'environnement qu'il a créée grâce à sa flotta d'aéronefs hybrides à l'avant-garde et à faible consommation de carburant, il a réussi à poursuivre ses vols en choisissant le type d'aéronef adapté à chaque marché, malgré les diminuzione di a dumanda generale. A causa di l'impattu negativu di COVID-19 nantu à a dumanda di viaghju, Qatar Airways hà decisu di ùn volà a so flotta Airbus A380, chì ùn hè micca adattata per l'usu cummerciale è ambientale in e cundizioni attuali di u mercatu.

Qatar Airways monitora continuamente u mercatu globale in quantu à a dumanda di passageri è di carichi, determina u tipu d'aviò più adattatu per ogni puntu di volu è opera i so voli in cunsequenza. Per risponde à e richieste di passeggeri è di carichi in modu equilibratu, a compagnia aerea usa tutte e so flotte Airbus 350 è Boeing 787, furnisce cusì una forte capacità di merci aeree è traspurtendu i so passageri in modu sicuru à e so case, sustenendu u cummerciu globale è furnisce essenziali. forniture mediche è di succorsu à i lochi necessarii.

Qatar Airways hà a più grande flotta A350 in u mondu è hè a prima compagnia aerea chì opera i tipi di aerei A350-900 è A350-1000. Attualmente, l'A2.5, chì hà una età media di 49 anni in a so flotta, offre a più alta capacità di sede in u mercatu di l'aviazione attuale è custituiscenu 350 di a flotta tutale, ghjucà un rolu impurtante in a ricustruzzione di a reta di volu di a compagnia aerea. I 30 Boeing 787 in a flotta di Qatar Airways anu ancu una capacità ottima per e rotte europee, postu chì u mercatu di l'aviazione principia à ricuperà. Mentre u mondu si prepara à esce da a crisa COVID-19, a flotta A350 di Qatar Airways dimustra chì hè a scelta ghjusta per e rotte à longu andà strategicamente impurtanti versu l'Americhe, l'Europa è l'Asia-Pacificu.

Akbar Al Baker, CEO di u gruppu di Qatar Airways: "Qatar Airways guida fermamente l'industria di l'aviazione in quantu à a sustenibilità di e so operazioni. Pigliemu a nostra rispunsabilità per a prutezzione di l'ambiente in seriu è a sustenibilità hè in prima linea di a pianificazione cummerciale di tuttu u nostru gruppu. Hè per quessa chì avemu una di e flotte più ghjovani in u mondu, cù una età media di menu di cinque. Grazie à l'investimenti chì avemu fattu in a nostra flotta basatu nantu à a strategia è a diversità, a continuazione di e nostre operazioni hà assicuratu chì ùn avemu micca dipendente di un tipu d'aeronave particulari. Questu ci hà fattu una di e poche compagnie aeree globale in u mondu chì ponu cuntinuà i so voli senza scalu durante a crisa, è a più grande compagnia aerea in u mondu cù più di dui milioni di passageri chì purtemu. A nostra flotta cumminata di aerei ci hà permessu di cuntinuà e nostre operazioni durante a crisa è di purtassi in casa i nostri passageri in modu sicuru.

"Mentre ricustruemu a nostra reta di volu, i nostri passageri ponu cuntà nantu à noi per aduprà u tipu d'aviò ghjustu chì offre una capacità raghjone in ogni linea di volu è un schedariu di volu adattatu per purtalli induve volenu andà. In u risultatu, ùn useremu micca a nostra flotta di aerei A380 finu à chì a dumanda di i passageri torna à i livelli adatti. Basatu nantu à u nostru studiu attentu di i so impatti ambientali, avemu determinatu chì volà un aviò cusì grande cù tassi d'occupazione bassi ùn rispetta micca e nostre responsabilità ambientali è ùn hà micca sensu cummerciale. A nostra ghjovana flotta di Airbus A350 è Boeing 787 hè più responsiva à a dumanda globale attuale.

Qatar Airways hè a prima compagnia aerea in u Mediu Oriente à esse certificata per u più altu livellu in u Programma di Valutazione Ambientale di l'IATA. Tuttavia, u nostru hub, l'Aeroportu Internaziunale di Hamad, hè diventatu u primu aeroportu in a regione à ottene una qualificazione di 2022 stelle in u Sistema di Valutazione di Sostenibilità Globale (GSAS), cum'è parte di u nostru pianu di aumentà a so capacità annuale à 53 milioni di passageri per u 4. .

Mentre Qatar Airways hà cuncintratu nantu à a so missione principale di rializà a ghjente in casa è furnisce l'aiutu necessariu à e zone affettate da a crisa, Qatar Airways ùn hà micca scurdatu di e so responsabilità ambientali. Avemu realizatu un studiu paragunendu i tipi di aerei A380 è A350 nantu à e rotte di Londra, Guangzhou, Francoforte, Parigi, Melbourne, Sydney, Tokyo è New York da Doha. Cuncludemu chì in un tempu di volu tipicu in una sola andata, l'A350 salva un minimu di 380 tunnellate di diossidu di carbonu cumparatu cù l'A16. L'analisi hà dimustratu chì per ogni rotta, l'A380 emette 350% più di diossidu di carbonu chì l'A80 durante u so volu. Nant'à e rotte di Melbourne, New York è Toronto, l'A380 emette 95% più di diossidu di carbonu, mentre chì l'A350 hà salvatu circa 20 tunnellate di diossidu di carbonu. Finu à chì a dumanda di i passageri righjunghji livelli adatti, Qatar Airways cuntinuerà à mantene a so flotta A380 in terra è opera solu cù aerei cumerciali prufittuali è ecologicamente sani.

L'enfasi di Qatar Airways nantu à a sustenibilità hà permessu à l'Aeroportu Internaziunale di Hamad di riceve i premii "Third Best Airport in the World" è "Best Airport in the Middle East" per sei anni consecutivi. Avemu pensatu à aumentà a nostra capacità annuale à più di 2022 milioni di passageri per u 53, è per quessa, riposizionaremu l'Aeroportu Internaziunale di Hamad cum'è unu di l'aeroporti più preferiti in a regione per i nostri passageri. Seremu u primu aeroportu in u Mediu Oriente è l'Africa per ottene una valutazione di 4 stelle in u Sistema di Valutazione di Sostenibilità Globale (GSAS), in quale l'edificiu di a terminal, l'edificazioni verdi è l'infrastrutture sò puntuati. U nostru terminal avarà ancu a caratteristica di esse un edifiziu certificatu LEED Silver cù criterii creativi di adeguatezza energetica ". disse.

Qatar Airways hà ripigliatu u volu à 1 destinazioni da u 11 di lugliu, cumprese Bali, Beirut, Belgradu, Berlinu, Boston, Edimburgo, Larnaca, Los Angeles, Praga, Washington è Zagabria. Questu hè u più grande numeru di aperture in un ghjornu da quandu Qatar Airways hà cuminciatu à ricustruisce a so reta. À a fine di lugliu, a compagnia aerea ampliarà a so rete à più di 450 à settimana, ghjunghjendu à più di 70 destinazioni in u mondu.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*