Strada Cumuna di 20 Quartieri Cumpleta in Samsun

A strada cumuna di u vicinatu in samsunda hè stata cumpletata
A strada cumuna di u vicinatu in samsunda hè stata cumpletata

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà finitu i travaglii di strada di cimentu chì durò 20 mesi nantu à a strada di u gruppu Demirci è Yukarı Avdan, chì cunnetta 4 quartieri. I residenti di u vicinatu anu ringraziatu u presidente Mustafa Demir per risolve i prublemi stradali chì duranu dapoi anni.

U prublema stradale in i quartieri di Demirci è Yukarı Avdan di Ilkadım District di Samsun hè stata risolta cù fangu in l'invernu è polvera in l'estiu. Cù l'istruzzioni di u sindaco metropolitanu Mustafa Demir, i travaglii cuminciati 4 mesi fà sò stati finiti è a strada di gruppu chì cunnessa 20 quartieri hè stata messa in usu. Metin Köksal, Capu di u Dipartimentu di Scienze, hà dettu: "Cù i travaglii realizati, a larghezza di a strada, chì era di 4 metri, hè stata aumentata à 9 metri. 150 mila metri cubi di splitting, 40 mila metri cubi di scavi è 60 mila metri cubi di riempimentu sò stati fatti nantu à a strada di 7 mila 300 metri, è furtificazioni di petra di 20 metri di lunghezza è 250 metri d'altezza sò state realizate in 4 punti diffirenti, cumprese curve è i lati di u flussu. Bona furtuna à i nostri quartieri ", disse.

A ghjente di u quartiere, chì era assai cuntentu di l'apertura di a strada per l'usu, hà apertu un banner ringraziendu u sindaco metropolitanu Mustafa Demir. Dichjarà chì ùn ponu micca suppurtà u fangu in l'invernu è a polvera in l'estate, u capu di quartiere Yukarı Avdan, Salim Yeşilova, hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu Mustafa Demir ùn hà micca ignoratu a nostra prova. U nostru modu hè fattu. Avemu sbarazzatu di u flagellu di fangu è di polvera chì avemu patitu dapoi anni ", disse.

U capu di u Distrettu di Demirci, Hasan Ağu, hà dettu: "Vimu nantu à a cultura di pesche quì. In i nostri arbureti di pesche, i frutti sò diventati bianchi cù u polu. Siccomu ùn ci era micca strada, avemu avutu difficultà à ghjunghje à u mercatu. Eppuru, grazia à u nostru presidente è a so squadra, avemu sbarazzatu di sta prova. Ringraziemu tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Ùn aghju micca cridutu se l'aghju vistu in i mo sogni

Şeref Kara, unu di l'abitanti di u quartiere, hà dettu: "Pensu chì vedemu solu una strada cusì in un sognu, ma hè diventatu vera. Questa hè una strada trafficata. Ci era prublemi cù u trasportu. I nostri veiculi stavanu sguassate nantu à e strade aspra. Avà a nostra prova stradale hè finita ".

AMU VIVU CONTRA ANNI

Nihat Akdağ, unu di i residenti di u quartiere, chì hà dichjaratu ch'elli sò stati vittime dapoi anni, hà dettu: "Aghju 62 anni. Finu à avà, sia i nostri veiculi sia noi avemu patitu assai per via di a strada. Quandu pioveva, avemu travagliatu inseme nantu à e strade cù scavi è pala. Eramu in polvera è fumu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*