Siemens vince l'offerta di installazione di radio in-vehicle di a ferrovia di Norvegia

Siemens Norvegia
Foto: Siemens

Siemens vince l'offerta di installazione di radio in-vehicle di a Ferrovia Norvegese: a cumpagnia operativa di ferrovie norvegese Norske hà attribuitu à Siemens Mobility un cuntrattu per furnisce 570 radio di cabina di treni GSM-R per l'usu di e ferrovie norvegesi. U cuntrattu include l'opzione di aghjurnà e stazioni radio esistenti per travaglià cù u 5G Future Railway Mobile Communication System (FRMCS), u primu cuntrattu di aghjurnamentu per esse attribuitu in l'industria.

A tecnulugia FRMCS hè in ultimamente un strumentu impurtante per a digitalizazione in l'industria ferroviaria è furnisce opportunità per rinfurzà l'esperienza di i passageri cù divertimentu video in diretta, trasmissione di video security è sistemi dinamichi d'infurmazione di i passageri, un sistema di telecomunicazioni mundiale di prossima generazione per e ferrovie chì rimpiazzarà GSM. A futura aghjurnamentu FRMCS adattarà è riutilizà l'infrastruttura integrata esistente, assicurendu chì i costi sò minimizzati.

U travagliu di cuncepimentu preliminare per u prugramma di aghjurnamentu di a radio di cabina di treni hè attualmente in corso. U prugramma hè pensatu per furnisce benefici significativi à u trasportu di passageri è di merci è di l'operatori ferroviari. Stu prughjettu riducerà ancu u risicu è l'impattu di u rendiment causatu da l'interferenza radio da l'operatori di rete mobile 4G.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*