TÜDEMSAŞ Assicuranza da u Ministru Karaismailoğlu à STSO

stsoya tudemsas assicurazione da u ministru Karaismailoglu
stsoya tudemsas assicurazione da u ministru Karaismailoglu

Reunione cù u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu in Ankara, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Sivas (STSO), Mustafa Eken, hà dichjaratu chì ùn ci hè nunda di chjude o riduzzione di TÜDEMSAŞ è hà dettu chì a capacità di a fabbrica serà aumentata.

Sivas Chamber of Commerce and Industry (STSO) Presidente di u Cunsigliu Mustafa Eken, Eskişehir Chamber of Industry Chairman Celalettin Kesikbaş è Eskişehir Chamber of Commerce Chairman Metin Güler anu visitatu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu in u so uffiziu.

Durante a visita, l'Industria Turchia di Locomotive è Motori (TÜLOMSAŞ) in Eskişehir, Turchia Vagon Sanayii A.Ş (TÜVASAŞ) in Sakarya è Turkey Railway Makinaları Sanayii A.Ş. in Sivas. (TÜDEMSAŞ), u schedariu preparatu da e camere di l'industria è di u cummerciu di 3 pruvince hè statu datu à u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu.
U nostru presidente di u Cunsigliu, Mustafa Eken, hà toccu l'impurtanza di TÜDEMSAŞ per Sivas è trasmette u dannu chì a riduzzione o a chjusura pruvucarà à l'ecunumia di a cità.

U presidente Eken, "Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Turchia Vagon Sanayii A.Ş., una di l'imprese affiliate à a Republica di Turchia State Railways (TCDD). (TÜVASAŞ), Turkey Locomotive and Motor Industry Inc. (TÜLOMSAŞ) è Turkish Railway Machinery Rail System Vehicles Industry Inc., hà datu infurmazioni nantu à i motivi di a creazione di Turkish Rail System Vehicles Industry Joint Stock Company (TÜRASAŞ). U nostru Ministru; Ùn ci hè micca pianificazione chì sta fusione chjuderà o riduce e fabbriche esistenti. Chì a ghjente di Sivas sia tranquilla, hà dettu chì a capacità di TÜDEMSAŞ serà aumentata. U direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, era ancu presente à a nostra riunione è avemu discututu u prublema in dettagliu cun ellu ".

U presidente Eken hà ringraziatu u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu per u so interessu è a rilevanza, è hà dettu: "Cum'è i capi di camere, informeremu u publicu in più dettagliu se simu in l'amministrazione nantu à sta questione, chì tocca direttamente l'ecunumia. in a nostra pruvincia, è hà dumandatu à participà à a gestione di TÜRASAŞ à u nostru Ministru. Hà dettu ancu chì anu da fà una valutazione nantu à a materia. U Ministru Karaismailoğlu hà ancu dichjaratu ch'elli valuteranu u prublema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*