SunExpress principia i voli di Londra

sunexpress hà iniziatu i so voli à Londra
sunexpress hà iniziatu i so voli à Londra

Dopu à u 10 di ghjugnu, SunExpress, a prima compagnia aerea chì hà lanciatu voli internaziunali da Antalya, Izmir è Ankara, hà iniziatu i voli diretti da Antalya è Gaziantep à Londra, dopu à Izmir è Ankara.

SunExpress hà da cumincià à vola cù voli diretti diretti à Londra (LTN) da Antalya è Gaziantep da u 10 di lugliu, in più di i so voli di Londra da Izmir duie volte à settimana è Ankara una volta à settimana.

Cù l'inclusione di Turchia da u Regnu Unitu in u "corridore di viaghju", i passageri chì viaghjanu da Turchia à u Regnu Unitu seranu esentati da l'applicazione di quarantena da u 10 di lugliu. In questu cuntestu, i passageri chì viaghjanu da Turchia à l'Inghilterra, basta chì ùn anu micca viaghjatu in un paese diversu in l'ultimi 14 ghjorni, puderanu entre in u territoriu di u Regnu Unitu senza esse sottumessi à quarantena.

SunExpress urganizeghja ogni ghjornu voli reciproci da Antalya à e cità tedesche di Colonia, Düsseldorf, Francoforte, Amburgo, Hannover, Munich, Stuttgart è Berlinu, è da Izmir à Colonia, Düsseldorf, Francoforte, Hannover, Munich è Stuttgart. A compagnia aerea, chì vola à parechje destinazioni impurtanti in Europa fora di a Germania, hà 21 cità in Antalya, 23 cità in Izmir, è 10 cità in Anatolia, cumprese Adana, Kayseri, Diyarbakir, Ankara, Elazig, Gaziantep, Konya, Malatya, Samsun. è Trabzon, in totale, cunnetta 18 destinazioni cù voli diretti diretti.

SunExpress, chì hè un ponte aereu trà a Turchia è l'Europa, cuntinuerà à espansione u so pianu di volu è sustene u turismu turcu mentre e restrizioni di viaghju imposte da i paesi sò alzate.

Misure Covid-19 da SunExpress

SunExpress, chì raccomanda à i viaghjatori di ghjunghje à l'aeroportu almenu trè ore prima di u so volu per via di e misure d'igiene è di distanza suciale pigliate, piglia tutte e precauzioni necessarie in cooperazione cù l'autorità sanitarie è aviazione naziunali è internaziunali per u viaghju sanu è sicuru di i so ospiti. è l'equipaggiu di volu.

A compagnia aerea, chì obbliga i so passageri è l'equipaggiu di volu à portà maschere in tutti i voli, hà aghjurnatu i so servizii di volu in cunsequenza per riduce u cuntattu. SunExpress, chì hà eliminatu i servizii in volu per i voli chì duranu menu di duie ore, hà urganizatu i so servizii per riduce u cuntattu in i voli più longu. Annunciendu chì nisun bagagliu di manu serà accettatu in a cabina, eccettu l'urdinatori portatili, borse, valigette è articuli per i zitelli, secondu e regule, a compagnia aerea distribuisce ancu salviette disinfettanti à i so passageri in tutti i voli.

Inoltre, i prucessi di disinfezione pruvati sò regularmente applicati da l'autorità internaziunali in l'aviò SunExpress. Tutti l'aviò anu u sistema di filtrazione HEPA utilizatu in e sale operatorie, è questi filtri puliscenu continuamente l'aria in l'aeronave ogni trè minuti, cun un tassu di successu di 99,9 per centu contr'à tutti i virus cunnisciuti, cumpresu u Coronavirus.

In u scopu di u prughjettu "Hayat Eve Sığar" implementatu da u Ministeru di a Salute, l'ammissione di i citadini turchi à i voli domestici serà furnita cù u codice HEPP. I passageri chì si trovanu micca adattati per u volu durante e dumande di codice HEPP ùn saranu micca permessi nantu à i voli SunExpress.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*