A 5a ricerca di l'impattu di u Coronavirus di TAYSAD hè cunclusa

U studiu di impattu di u coronavirus thaysadin cunclusu
U studiu di impattu di u coronavirus thaysadin cunclusu

TAYSAD hà sparte i risultati di a Ricerca di l'Impattu Coronavirus cù u publicu. Sta volta, in l'indagine tenuta per a quinta volta; E pulitiche di l'impieghi di l'imprese in a supply chain di l'industria di l'automobile, chì impiega più di 200 mila, sò state esaminate.

TAYSAD hà sparte i risultati di a Ricerca di l'Impattu Coronavirus cù u publicu. Sta volta, in l'indagine tenuta per a quinta volta; E pulitiche di l'impieghi di l'imprese in a supply chain di l'industria di l'automobile, chì impiega più di 200 mila, sò state esaminate. In questu cuntestu, hè statu revelatu chì una perdita di fattura di almenu 30 per centu era prevista in u lugliu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu passatu, è u 42 per centu di i participanti pensanu à mantene u so impiegu malgradu a perdita stimata. Inoltre, in u scopu di l'indagine, hè statu determinatu chì u periodu di l'indennità di travagliu breve, chì hà un impattu significativu nantu à i tassi di l'impieghi di l'imprese, hè previstu per esse allargatu. Evaluendu i risultati di l'indagine, u presidente di TAYSAD, Alper Kanca, hà dettu: "A nostra ricerca ci dice; Una volta hà dimustratu quantu hè impurtante per u settore l'estensione di l'Indemnità di Travagliu Cortu. Pensemu chì sta applicazione deve esse allargata per uni pochi di mesi in modu chì u settore si ricuperà più rapidamente ".

L'Associazione di i Produttori di Fornitura di Veiculi (TAYSAD), chì hà tenutu u pulsu di l'industria di l'approvvigionamentu di l'automobile cù l'inchiesta chì hà realizatu dapoi i primi mumenti di l'epidemie di New Type Coronavirus (Covid-19), chì hà pigliatu u mondu per tempesta. , hà spartutu i risultati di a Ricerca d'Impattu Coronavirus, chì hà realizatu per a quinta volta. L'indagine, chì hè stata realizata cù a participazione di l'imprese membri di TAYSAD, hà datu infurmazioni detallate nantu à e pulitiche di u travagliu di e cumpagnie. Sicondu l'inchiesta, hè statu revelatu chì una perdita di fattura di almenu 30 per centu hè prevista in u settore, è l'imprese pensanu à prutege u so impiegu malgradu e difficultà sperimentate.

U tassu mediu di disoccupazione hè di 17 per centu !

In l'indagine, u tassu di benefiziu di l'Indennità di Travagliu Cortu di e cumpagnie hè statu mintuatu. In questu cuntestu; U 57 per centu di i participanti anu benefiziu di l'indennità di travagliu di cortu tempu in u scopu di l'impiegati di u collu biancu è u 67 per centu di l'impiegati blu in u ghjugnu. U tassu di benefiziu di l'indennità di travagliu di cortu tempu di i membri in quistione hà righjuntu 46 per centu in media. A mità di i participanti hà dichjaratu ch'elli pensanu chì ci sarà un eccessu di impieghi in u scopu di i travagliadori bianchi in i prossimi 3 mesi, mentre chì sta rata hè aumentata à 68 per centu in i travagliadori blu. In u scopu di l'inchiesta, hè statu revelatu chì u tassu di surplus d'impieghi di i membri era di 17 per centu in media.

Quasi a mità di i participanti mantene u so impiegu !

U 42 per centu di i membri hà dichjaratu ch'elli pensanu à dà un salariu tutale impiegendu tuttu u persunale dopu a fine di l'indennità di travagliu di corta durata. Mentre u 36 per centu di i participanti anu enfatizatu chì pensanu à piglià impiegati extra in licenza senza paga, u 29 per centu pensa à piglià li in licenza annuale facendu debiti futuri, è u 15 per centu pigghianu un permessu pagatu, u 5 per centu hà dichjaratu chì tuttu u so persunale hà da travaglià, ma elli sarà pagatu un salariu parziale.

L'applicazione in i servizii continuarà per 2 mesi più.

Sicondu u studiu, hè statu determinatu chì u 60 per centu di i participanti ùn anu micca impiegatu u so persunale malatu cronicu, u 42 per centu di l'imprese in questione hà fattu pagamenti parziali à u so persunale chì ùn anu micca impiegatu per questu mutivu, u 30 per centu avia pagatu permessu è 28 per centu avianu un permessu senza paga. Sicondu l'indagine; Hè statu revelatu chì a mità di i participanti cuntinuavanu à applicà u percentualità di occupazione di 50 per centu in i servizii di u persunale. Inoltre, l'imprese in quistione anu annunziatu chì cuntinueghjanu sta pratica per 2 mesi più.

L'indennità di travagliu di cortu tempu deve esse allargata!

I perditi di produzzione sò stati ancu mintuati in l'indagine. In questu cuntestu, hè statu revelatu chì quasi a mità di i participanti predichevanu chì ci saria una perdita di produzzione di almenu 30 per centu in u lugliu cumparatu à u lugliu di l'annu passatu. Evaluendu i risultati di l'indagine, u presidente di TAYSAD, Alper Kanca, hà dettu: "A nostra ricerca ci dice; Una volta hà dimustratu quantu hè impurtante per u settore l'estensione di l'Indemnità di Travagliu Cortu. L'indennità di travagliu di cortu tempu affetta e pulitiche in quantu à a perdita di l'impieghi, chì hè trà i prublemi più impurtanti di u settore. Ancu se almenu 30 per centu di perdita di produzzione hè prevista in u settore questu mese dopu à l'estensione di l'indennità, l'imprese miranu à mantene i so tassi d'impieghi. Ancu s'ellu hè previstu un eccessu di impieghi in u settore in i prossimi trè mesi, l'imprese sò decise à mantene i so impiegati. Per chì stu prucessu sia permanente è u settore per ricuperà più veloce, pensemu chì l'applicazione deve esse allargata per uni pochi di mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*