U TCDD hà cummemoratu u 15 di lugliu cù a ghjuventù

tcdd hà fattu a memoria di lugliu campà inseme cù i ghjovani
tcdd hà fattu a memoria di lugliu campà inseme cù i ghjovani

E Ferrovie Statali di a Republica di Turchia, inseme à i ghjovani, anu visitatu u Complex Presidenziale è a Presidenza di l'Operazioni Speciali Gölbaşı, chì rapprisentanu a vuluntà di a nazione, in u quadru di u prugramma di viaghju chì hà urganizatu u 14 di lugliu.

U prugramma di tour, chì hà cuminciatu à a Direzzione Generale di TCDD è cuntinuò à a Direzzione Generale di Sicurezza, cuntinuò à u Complex Presidenziale. Dopu, alcuni di i ghjovani in u prugramma ghjunghjenu à a Presidenza di l'Operazioni Speciali di Gölbaşı, accumpagnati da ufficiali di TCDD.

Dopu avè visitatu a Presidenza di l'Operazioni Speciali di Gölbaşı per commemorare i martiri 15 chì sò stati mandati à l'eternità a notte di u 44 di lugliu, i ghjovani partenu per Kahramankazan.

Visità u Museu di i Martiri è a Democrazia di u 15 di lugliu in Kahramankazan, i ghjovani anu assistitu da vicinu à l'epopea chì hà fattu u distrittu di Kazan un eroe quattru anni fà.

I ghjovani riuniti cù Nuray Anar, a moglia di u nostru eroi Ali Anar, chì hè statu martirizatu durante a grande lotta di u 15 di lugliu, è ascoltu quella notte è ciò chì i nostri parenti martiri anu passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*