Cum'è l'avvene di u trasportu publicu dopu à a pandemia?

Cume hè u futuru di u trasportu publicu dopu à l'epidemie ?
Cume hè u futuru di u trasportu publicu dopu à l'epidemie ?

L'epidemie di coronavirus s'hè diffusa rapidamente in u mondu, pruvucannu un chjusu cumpletu di e nostre attività di ogni ghjornu è dà un novu significatu à ciò chì era cunsideratu "essenziale" in a vita. Malgradu una calata di quasi 90% in l'usu di u trasportu publicu in u mondu, l'industria hè stata in prima linea per aiutà à luttà contra COVID-19. Cume e cità è i paesi cercanu di passà oltre l'isolamentu, ùn pudemu micca guidà una vita di congestione. Questa hè l'uppurtunità di rinvià e nostre cità à e persone: Questa hè a nostra opportunità di custruisce megliu.

Allora cumu hè u futuru di u trasportu publicu dopu à l'epidemie ?

Cumu si respira megliu, cumu si move megliu è travaglià megliu ? Trasportu megliu Cumu vulteremu ?

Per sustene u trasportu megliu, UITP (Associazione Internaziunale di Trasportu Pùblicu) mette un focusu novu nantu à "Città per e persone: Trasportu publicu per una vita megliu" è torna à u trasportu megliu in u so ultimu rapportu.

Cum'è a spina dorsale di a mobilità urbana, u trasportu publicu hè essenziale per custruisce e cità resistenti, affruntà u cambiamentu climaticu, prevene a reazione di a contaminazione di l'aria, prumove stili di vita sani è attivi è rinfurzà l'economie lucali.

À u sughjettu, u Sicritariu Generale di l'UITP, Muhammed Mezghani: "Quandu guardemu una vita oltre i curfews è l'isolamentu di e nostre cità, duvemu cunsiderà ciò chì questu significa per u trasportu publicu dopu l'epidemie. Ùn pudemu micca vultà à i tempi di cungestioni di u trafficu, duvemu dà à e persone cità chì sò sane, attive, suciali inclusive è facili da spustà : e cità devenu esse per e persone. U trasportu publicu migliurà a nostra vita in parechje manere è furnisce un trasportu megliu. Cum'è un focusu per UITP è i so membri in u mondu sanu, pudete avà vede menu vitture persunali nantu à e strade, un approcciu megliu à u clima è più azzione. Inseme pudemu turnà à un trasportu urbanu megliu ".

Riturnendu ind'è prima, a ripresa di a vita urbana cù l'opzioni di trasportu inadegwate aggrava a crisa climatica Un avvene senza trasportu publicu hè un avvene senza aria pulita. Un futuru senza trasportu publicu serà un futuru induve u viaghju attivu è a libera circulazione in e cità seranu limitati è congestionati. Un futuru senza trasportu publicu farà più danni à l'ecunumia.

respira megliu. Move megliu. U travagliu megliu. Torna à u trasportu megliu.

U nostru avvene hè in e vostre mani !

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*