U trenu carricu di ghjoculi parte da a Cina à Praga

U trenu di containeru carricu di ghjoculi partì per Praga
U trenu di containeru carricu di ghjoculi partì per Praga

U trenu, chì portava 94 cuntenituri di ghjoculi, hè partitu per Praga, Repubblica Ceca, chì si trova à 11 15 chilometri da a cità di Yiwu in a pruvincia di Zhejiang. U trenu, chì ghjunghjerà in Praga in XNUMX ghjorni, hè u primu serviziu di trenu speciale da a Cina à l'Europa, preparatu per risponde à a dumanda di u mercatu.

Cù u scopu di mitigà l'impattu di l'epidemie di Covid-19 nantu à a catena industriale è a catena di fornitura Cina-Europa, assicurendu u flussu normale di u cummerciu trà a Cina è l'Europa, rivitalizzandu cusì l'ecunumia dopu a crisa è ponendu e basi per u sviluppu sustenibile, unità ferroviarie in Cina; Imprendu u compitu di trasferimentu di merchenzie trasferiti da i servizii di treni Cina-Europa è u trasportu aereu, migliurà constantemente l'efficienza di u trasportu è a qualità di i servizii di treni.

Cù queste misure, ci hè statu un grande aumentu di u numeru di servizii di treni Cina-Europa chì partenu da Yiwu. Da u 20 di lugliu, u numeru tutale di servizii di treni Cina-Europa chì partenu da Yiwu quist'annu hà righjuntu 314. A quantità di merchenzie mandate hè aumentata di 183,59% in paragunà à u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 29 mila 408 containeri standard. U serviziu di treni Cina-Europa chì partenu da Yiwu hè diventatu unu di i principali canali logistichi internaziunali per a Cina per esportà merchenzie in i paesi europei, invià forniture di prevenzione di epidemie è provvisti di vita.
 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*